Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne » Muli i przerywa na 3. Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Pon 9:22, 07 Kwi 2008
macieksu88
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 29 Sty 2008
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barlinek


a może za dużo oleju lejesz do paliwa, 1-50 to sporo, spróbuj 1-30


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 9:31, 07 Kwi 2008
losiu
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: węgrów(koło wawy)


1-50 to mniej oleju niz 1-30


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 10:55, 07 Kwi 2008
macieksu88
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 29 Sty 2008
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barlinek


a no sory, pomyłka


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 19:21, 11 Kwi 2008
_Krzysiek_
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 29 Maj 2007
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sokołów Podlaski


Dzisiaj zmieniłem gaźnik, odpalam i dalej to samo. Zmniejszyłem dawkę paliwa na iglicy, odpalam - chodzi super. Więc siadłem i jadę, przejechałem ok 5km, wszystko było w porządku, prędkość też dobra. No więc ruszamw drogę powrotną. I tu się zaczeło. Najpierw mi się linka gazku zacieła na manetce i było awaryjne gaszenie motoru ;P No ale ok, to się może zawsze zdarzyć. Później powrócił mój problem. Muliło strasznie, pod lekką górkę lewdo na 2 szedł. Więc podczas jazdy regulowałem na różne sposoby, ale nic, wciąż to samo, muli i tylko buuu słychać. Dojechałem tak do domu na tej dwójce z prędkością ok 20km/h... U końca podróży było już lepiej, mogłem wrzucić nawet 3. Ale to zapewne dlatego, że było z niezłej górki. Także problem nie jest rozwiązany. Ciągle muli i buczy. Zauważyłem jeszcze, że ze dwa razy podczas jazdy odkręciłem rolgaz i motor się wkręcił na wysokie obroty, ale mimo to w ogóle nie przyspieszał, można powiedzieć, że nawet zwalniał. Wygladało to tak, jakbym podczas jazdy wrzucił luz i dał full gazu. Więc kolejny objaw. Pomyślałem, że to sprzęgło się ślizga, ale nie, to nie to. Z kompresją też w porządku i to nie jej wina. Nie mam pojęcia co się z tym silnikiem dzieje.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 20:45, 11 Kwi 2008
Szymon
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 504
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna


Zapłon...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 21:06, 11 Kwi 2008
Irzyk
Dziad

 
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1885
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: FGW
Płeć: Mężczyzna


Przerwa na przerywaczu do ustawienia :P. Będę to tłukł do upadłego, ustaw, nie sprawdzaj. Jak nie pomoże to już chyba tylko zapłon.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 9:11, 12 Kwi 2008
_Krzysiek_
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 29 Maj 2007
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sokołów Podlaski


Ale wtedy jak mówiłeś to ustawilem ;P Poza tym raz jest dobrze a raz źle, więc to prędzej wina paliwa czy coś, gorzej było jak się silnik rozgrzał, a od tego się przerwa sama nie zmienia. ;p Jeszcze mam pytanie: jak ma być ustawiona krzywka względem tego nacięcia? Środek tego uwypuklenia na krzywce ma być naprzeciw tego wcięcia, czy "początek" uwypuklenia, tam gdzie rozwarcie ma się zaczynać??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 9:49, 12 Kwi 2008
Szymon
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 504
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna


Może łapie lewe na łączeniu karterów? Silnik czysty pod spodem, nic nie cieknie?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 10:21, 12 Kwi 2008
Irzyk
Dziad

 
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1885
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: FGW
Płeć: Mężczyzna


A szczelinomierz masz? Na oko nie zawsze się uda, szczególnie, jeśli się nie ma miarki w oczach.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 13:47, 12 Kwi 2008
_Krzysiek_
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 29 Maj 2007
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sokołów Podlaski


Ustawiałem ze szczelinomierzem, jakbym to robił bez niego to bym nie nazwał tego ustawianiem ;P Lewego nie łapie, szczelne jest wszystko.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 14:15, 12 Kwi 2008
Irzyk
Dziad

 
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1885
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: FGW
Płeć: Mężczyzna


A przerwunek taki jak jam pisał? Czyli 0,4mm?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 13:49, 13 Kwi 2008
gniewny
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 2718
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Unin na Wyspie Wolin


Paliwo świeże jest ? Bak nie jest pordzewiały w środku, kranik drożny ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 14:01, 13 Kwi 2008
_Krzysiek_
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 29 Maj 2007
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sokołów Podlaski


Wszystko drożne, paliwo też świeże właśnie dla pewności wlałem. Przerwe ustwiłem 0,4 i było źle, to sprawdzilem 0,3 i to samo.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 21:50, 17 Kwi 2008
Rolnik1204
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 24 Paź 2007
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Janówek 2


Mam podobny problem
tzn. jak jadę na trójce to jawka nie przyspiesza (ale siłe ma bo jechałem z kumplem po lesie 15-20 km\h na 3)ale słabo przyspiesza czy to może być wina tego ze za dużo paliwa w komorze pływakowej (zapłon dobrze ustawiony a świeca okopcona na czarno)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 23:07, 17 Kwi 2008
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Na trójce z 20km/h? i we dwóch? ło to się nie dziw czemu tak wolno,na trzeci bieg powinno się przełączać dopiero przy 30-35km/h (jeśli chodzi o nominalną zębatkę [12z]).


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez karol53 dnia Czw 23:08, 17 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Muli i przerywa na 3.
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 3 z 6  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin