Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny » Gaźnik Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Gaźnik
PostWysłany: Pią 18:29, 09 Mar 2007
Hitler789
Złota Ranga
Złota Ranga

 
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5


Jak dać do jawki najlepszy gaźnik zeby miał motorek lepszego kopa i wogule..............
Very Happy Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 18:45, 09 Mar 2007
puzon89
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piotrków Tryb.


Słyszałem że gaźnik od MZ 150 jest całkiem dobry i od wsk-i 125 ale moim zdaniem naj leprzy jest orginalny. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 20:40, 09 Mar 2007
liroy
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 21 Lut 2007
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Góra


słyszałem kiedyś że gaźnik z sokoła 125 nieźle daje kopa jawce


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 20:59, 09 Mar 2007
michał50
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5


Gaźnik większy w jawce nic wam nie da będzie sie tylko zalewał


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 22:01, 09 Mar 2007
ogar2007
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 3202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk)


trzeba dobrze wyrególować i moc wzrośnie a szczególnie przy ekstremalnym tuningu


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 22:44, 09 Mar 2007
Szyszka
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 607
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


michał50: popieram Cię, najlepiej to załatwić sobie oryginał czeski a nie kombinować od wski bo to nam nic nie da tylko zaleje moto a jeśli będziemy chcieli większej mocy to jej nie uzyskamy bo w gaźniku oryginalnym jawowskim na maksymalnie podniesionej przepustnicy mamy maxywmalny dopływ paliwa i więcej sie nie da!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 23:05, 09 Mar 2007
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


ja miałem taki gaźnik porozwiercany w hu* motor mi się zalewał po nim ale go wymienił
na inny i Jawka chodzi do dziś


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 0:08, 10 Mar 2007
michał50
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5


więc nie warto wymieniać bo szkoda kasy i trzeba kolanko dorobić


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 0:11, 10 Mar 2007
tsubasa
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 10 Gru 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Suwałki


Nie ma to jak oryginalny gaznik Smile Ale od WSK-i tez pasuje tylko trezba chyba kruciec dorobic jakos Hrm


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 8:20, 10 Mar 2007
michał50
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5


Ale po co się męczyć skoro nie widać różnicy to po co przepłacać Very Happy

Pozdro !


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 10:03, 10 Mar 2007
gniewny
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 2718
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Unin na Wyspie Wolin


Właśnie o to chodzi, że widać rożnicę, szczególnie przy większym tuningu gdzie oryginalny gaźnik nie nadąży z dostarczaniem mieszanki paliwowo-powietrznej.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 12:35, 10 Mar 2007
franek_87
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 10 Lut 2007
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: radwanice


a na ktory zabezpieczeni ma byc iglica zeby dala z siebe 100% mocy mam rozwiercony kriuciec i chyba przepustnica mi sie do konca nie otwiera Sad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 19:54, 08 Cze 2007
bobek12
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 01 Cze 2007
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: kępice


a co trzeba zrobic gdy dostaje za duzo paliwa???? ratunku


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 19:57, 08 Cze 2007
=XawiD=
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 02 Cze 2007
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Czarnków


Zmniejszyć dawkę benzyny.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 22:02, 08 Cze 2007
bobek12
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 01 Cze 2007
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: kępice


no a jak zmniejszyc ta dawke

jak cos piszesz to pisz anie se w kulki lecisz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gaźnik
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 8  
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin