Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny » Gaźnik Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Śro 23:10, 04 Lip 2007
Seweryn59
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: okolice Częstochowy


mam pytanie jaki gaźnik założyć najlepiej a mam na myśli żeby zmniejszyć spalanie a pozostać na takiej samej mocy lub nawet większej.
chodzi mi jaki gaźnik będzie pasował bez przeróbek????
A jak stoi z gaźnikiem od sima??? chodzi mi o to czy trzba coś przerebiać a jeżeli tak to co????


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 9:16, 05 Lip 2007
Hitler789
Złota Ranga
Złota Ranga

 
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5


trzeba żeberka cylindra szlifować


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 10:01, 05 Lip 2007
karol282
HRC
HRC

 
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Swarzędz (koło Poznania)
Płeć: Mężczyzna


Nie szlifować tylko wyciąć dwa małe kawałki i przypiłować głowice. No i jeszcze kruciec ssący razem z gaźnikiem trzeba dostosować.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 13:50, 05 Lip 2007
Seweryn59
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: okolice Częstochowy


karol jaki ty masz gaźnik 16N3-2 ????
a o ile spadnie spalanie i czy moc pozostanie taka sama lub sie zwiększy - opiszcie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 8:46, 06 Lip 2007
Hitler789
Złota Ranga
Złota Ranga

 
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5


teb gaźnik 16N3-2 na allegro nówka kosztuje 61zł Mr. Green to niedużo


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 12:28, 02 Wrz 2007
krawiec_
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Ja założylem do jawki gaźnik simsona. tak na test bo tata ma simaka to mnie korcilo:D przejechalem kilkaset metrow. nie to ze jakis dlugi test czy cuś tak tylko po podworku. ale power byl taki jak na simsonie bym jezdzil!!! kto mial miedzy nogami simsona to wie co on potrafi;D tylko czasem paliwo nie dochodzilo bo niezbyt pasowal kruciec i mi sie juz bawic z tym nie chcialo...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 17:05, 12 Wrz 2007
mangus
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 02 Cze 2007
Posty: 465
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z największej wsi Polski: Warszawy


Mam pytanie odnośnie simsonowskiego gażnika w Jawie... I da ten gaznik dużo mocy na oryginalnym krućcu ?? Jak już to czy dużo trzeba przerabiać w oryginalnym króćcu ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 17:22, 12 Wrz 2007
matura
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 603
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5


Niestety, albo dasz inny krócieć, albo przerobisz orginalny, albo wytniesz jedno żeberko cylindra.

W moim odczuciu gaźnik simsonowski dał mi może z 10km\h...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 18:50, 12 Wrz 2007
Szymon
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 504
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna


I znacznie lepszą moc od dołu!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 18:53, 12 Wrz 2007
mangus
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 02 Cze 2007
Posty: 465
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z największej wsi Polski: Warszawy


Dlaczego mam wycinać jedno żeberko z cylindra ??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 19:03, 12 Wrz 2007
matura
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 603
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5


Nie masz wycinać Wink

Ale na orginalnym kolanku, on poprostu nie wejdzie.
Musisz podwyższyc kolanko ponieważ komora pływakowa jest większa.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 14:30, 15 Wrz 2007
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Panowie założyłem gaźnik simsona do jawki i jestem nie zadowolony może przez to że zrobiłem to na odpieprz o tuż montaż przebiegał tak: odkręciłem jawkowy gaźnik, z króćcem również i zacząłem myśleć jak połączyć górną część króćca z gaźnikiem sima (16N3-4) i wymyśliłem ale to był mój błąd ponieważ tak połączyłem króciec z gaźnikiem że trzymało się na jednej śrubce i kanał gaźnika i króćca nie było równo ustawione przez co po złożeniu tego wszystkiego motor się dławił ciężko spadał z obrotów i gasł po opuszczeniu manetki do końca (nawet po regulacji powietrza) miałem kiedyś to samo na oryginalnym gaźniku ale tam króciec był tak ścięty że paliwo się lało do tego silnika i palił siakieś 10l/100 SERIO! aha co do montażu gaźnika simsona to wkręciłem dłuższe szpilki cylindra (tam na króciec) i wstawiłem 4podkładki (grubość jednej to 2mm) i gaźnik był na tyle ustawiony że nie musiałem usuwać kawałka cylindra Mr. Green wszystko skręciłem i efekt taki jak napisałem wcześniej dławienie,ciężko spadał z obrotów i gasł po zmniejszeniu gazu na minimum więc żeby ten gaźniczek dobrze działał to bym musiał zrobić króciec bananowy leśnika ale nie chce mi się z tym bawić jak będę miał pieniądze to myślę nad kupnem gaźnika K60 ten ruski od motoroweru delta podobno daje kopa wiadomo dzięki membranie ale jak spalanie tego nie wiem.
Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 14:53, 15 Wrz 2007
matura
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 603
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5


Wcale nie musisz robić, bananów lesnika Mr. Green

Jak już pisalem, u mnie działa bez zastrzeżeń. spalanie w normie.
Krociec z gaźnikiem jest skręcony, a góra z dolem zasylikowana - to zrobil poprzednik czyli Karol.

Ja tylko z zapasowego króćca zabrałem tą grubą podstawe i zrobiłem jako podkladke.

Trzeba tylko czymś, zasklepić ssanie.

Wszystko się da Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 21:40, 15 Wrz 2007
Garry1
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 12 Wrz 2007
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Konin


Mi ten gazniczek dał sporo i teraz bym go raczej na inny nie wymienił!
spalanie spadło z ponad 4 litrów na 2,5 !
tylko jest jeden problem... ten gaznik muli od dolu na srednich i wyzszych pracuje wysmienicie natomiast od dolu przerywa itp cyrki
ponadto wolne obr tez sie mniejszyly, silnik prawie sie już zatrzymuje a co sie okazuje nadal chodzi(mozna by chyba policzyc cykle Mr. Green )


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 22:20, 15 Wrz 2007
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


a ja jeszcze raz zamontuje gaźnik Simsona do jawki lecz teraz to lepiej zrobię już mam patent w głowie dzięki maturze tą grubą podstawkę króćca utnę i zrobię przejściówkę do gaźnika Simsona bo rozstaw dziurek na śruby jest taki sam jak w simsonowskim gaźniku więc jak to zrobię to myślę że zapodam fotki Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gaźnik
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 4 z 8  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin