Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny » Gaźnik Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Pią 22:39, 08 Cze 2007
gniewny
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 2718
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Unin na Wyspie Wolin


bobek12 dostajesz WARNA za nie miłe odzywki do innych użytkowników, odkopywanie starych tematów bez sensu. Wystarczy przejrzeć dział "Problemy rozwiązane", temat "Regulacja gaźnika".


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 23:20, 08 Cze 2007
karol282
HRC
HRC

 
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Swarzędz (koło Poznania)
Płeć: Mężczyzna


Jeśli można to chce dodać swoje 10gr. Ja polecam gaźnik simsona 16n3-4 mam taki w swoim ogarze i spisuje sie rewelacyjnie Mr. Green


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 11:27, 16 Cze 2007
Kluka
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 15 Cze 2007
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostroda W-M


mialem zalozony gaznik o wsk wszystko dobrze dzialalo ale jak dodalem gazu to zaczelo zalewac swiece ale mysle ze jak wszystko sie ustawi i wyreguluje to bedzie git


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 14:28, 16 Cze 2007
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


karol282 napisał:
Jeśli można to chce dodać swoje 10gr. Ja polecam gaźnik simsona 16n3-4 mam taki w swoim ogarze i spisuje sie rewelacyjnie Mr. Green

ja zamierzam wypróbować ten gaźnik jestem ciekaw jaki efekt będzie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 16:43, 16 Cze 2007
Szyszka
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 607
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Kam@$ napisał:
karol282 napisał:
Jeśli można to chce dodać swoje 10gr. Ja polecam gaźnik simsona 16n3-4 mam taki w swoim ogarze i spisuje sie rewelacyjnie Mr. Green

ja zamierzam wypróbować ten gaźnik jestem ciekaw jaki efekt będzie


karol282: napisz co się zmieniło jak teraz motot chodzi ile pali opisz wszystko...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 22:01, 16 Cze 2007
karol282
HRC
HRC

 
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Swarzędz (koło Poznania)
Płeć: Mężczyzna


To tak : moto chodzi elegancko wkręca sie na wyższe obroty niż na normalnym jawoskim gaźniku, u mnie mniej pali, lepiej ciągnie na niskich obrotach, po założeniu stożka ( jest to konieczne ponieważ na seryjnym od jawki itp. nie chodzi) moto ma boski dźwięk Wink Polecam tą przeróbke przy większych cylkach np. pseudo 60 ccm lub 3 szlif oryginalnego. Wiadomo że do takiego gaźnika można założyć o wiele większe dysze niż 70. Ja mam w swoim 70 i jest super Mr. Green Naprawde polecam Mr. GreenMr. Green


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:48, 17 Cze 2007
Hitler789
Złota Ranga
Złota Ranga

 
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5


a gdzie mozna taki gaźnik kupić


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:38, 17 Cze 2007
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


JAWKOWICZ789 napisał:
a gdzie mozna taki gaźnik kupić


w sklepie Rolling Eyes i poproś o gaźnik od simsona 16N3-4 Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 18:44, 18 Cze 2007
karol282
HRC
HRC

 
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Swarzędz (koło Poznania)
Płeć: Mężczyzna


Jak masz cylek 60ccm to załóż gaźnik bing 17 albo 19n1-11.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 19:37, 18 Cze 2007
garbus
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 13 Cze 2007
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5


Najleprzy jest orginalny ale po tuningu starszy mi go przerobił bo pracuje w alpinie i teraz jawka jest silniejsza i szybsza.



P.S Dla niekumatych alpina to firma zajmująca się tuningem rasowych ścigaczy takich jak kawasaki ninja.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:40, 18 Cze 2007
karol282
HRC
HRC

 
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Swarzędz (koło Poznania)
Płeć: Mężczyzna


Alpina dobrze znana mi firma ;D Pozdro dla twojego ojca garbus Mr. Green A co do przeróbki gaźnika co ojciec Ci w nim przerobił ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 12:47, 24 Cze 2007
garbus
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 13 Cze 2007
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5


Awięc tak:
1.Wypolerować wszystkie ostre krawędzie (zmniejszyć opór)
2.Zwiększyć średnicer gardziela
3.Zwiększyć średnice dyszy głównej
4.Zdjąć filter




Teraz to mi żadna jawa nie podskoczy.




P.S Jeśli nie posiada się specialistycznych urządzeń a chcecie to zrobić to lepiej udać się do specjalisty mój tata urzywał sprzętu z firmy alpina dlatego się udało nie radze robić w zakontku gararzu bo to niema szans powodzenia.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 13:08, 24 Cze 2007
ogar2007
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 3202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk)


to prawda że dobry orginalny gaznik od jawki jest lepszy niz simsonowski

ps. dal tych co chodzi na simsonowskim lepiej niż na jawoskim to musieli coś przerabiać bo orginał nie da rady dla dobrego jawoskiego


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 14:35, 24 Cze 2007
matura
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 603
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5


garbus napisał:
Awięc tak:
1.Wypolerować wszystkie ostre krawędzie (zmniejszyć opór)
2.Zwiększyć średnicer gardziela
3.Zwiększyć średnice dyszy głównej
4.Zdjąć filter






Powiedz co tu jest nie do wykonania w garażu?

1. Wypolerusz wiertarką z kamieniem, drobny papier ścierny, pasta tempo.
2. Patrz wyżej + pilnik
3. Odpowiednie wiertło - 3zł w elektroniku
4. ...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 17:10, 24 Cze 2007
gniewny
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 2718
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Unin na Wyspie Wolin


Te krawędzie to zabierają tyle mocy, że... Laughing Monotowanie większej dyszy i wywalanie filtra bez sensu bo i tak część mieszanki pódźie w atmosferę.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gaźnik
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 2 z 8  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin