Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne » duuuuuuuży problem z jawka mustang Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Pią 22:50, 08 Sty 2010
golab1234
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kielce
Płeć: Mężczyzna


moze podkrec obroty i nie zgasnie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 17:24, 21 Sty 2010
hired
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


odswiezam po tygodniu poszedlem do niej znowu nie palila wkurzylem sie kupilem gaznik jikova prykala raz a raz wgole nie ... i jeszcze do tego iskra znikla ja nie wiem co zrobic ...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 17:38, 21 Sty 2010
Rafalzo
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna


Pokolei:

1. Wsadź świecę o ciepłocie F75 i ustaw na niej przerwę 0,5mm.
2. Na gaźniku 2 rowek od góry.
3. Dysze wkręcone na max, od biegu jałowego wykręcona o około 2 obroty.
4. Na przerywaczu przerwa 0,3-0,4mm (ustawiasz, gdy tłok osiągnie górny punkt, sprawdź se śrubokrętem przez otwór na świece).
5. Przyśpiesz troszkę zapłon.
6. Sprawdź wszystkie połączenia, ma być idealnie szczelnie.
7. Odpalaj bez gazu, ewentualnie lekko uchylony.

WAŻNE!
Szczeliniomierz ma wchodzić z oporem! Jeśli gubi ci iskrę po próbie odpalenia to znaczy tyle, że na świece dostała się niedopalona benzyna, olej, co może być spowodowane złym spalaniem, źle wyregulowanym gaźnikiem...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 18:39, 21 Sty 2010
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


Dysze wkręca się do oporu Exclamation nimi nic się nie reguluje Exclamation


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 20:56, 21 Sty 2010
hired
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


mialem wkrecone do oporu odkrecilem lekko dluzsza i dopiero zaczol prykac na tym jikovie... przed wykrecienie dyszy swieca sucha po wykreceniu zalana ??? nie rozumiem Sad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 20:59, 21 Sty 2010
Rafalzo
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna


No bo dysze są po to, aby ograniczać dopływ paliwa, aby dostarczana była właściwa dawka. Wkręć do oporu i nic z nimi nie kombinuj. Zrób to co ci napisałem i napisz jak rezultaty.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 0:54, 22 Sty 2010
cross
JAWA50speed
JAWA50speed

 
Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 1671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wronki
Płeć: Mężczyzna


Na początek zajmij się instalacją elektryczną tak by zapłon był dobrze ustawiony, była iskra ładna taka żeby konia zabiła i później pogadamy bo jak narazie piszesz ,a nic nie robisz dokręcenie 2 śrubek i depnięcie pare razy nazywasz robotą ?? Idź na cały dzień do warsztatu i sprawdzaj ustawiaj i rób to porządnie ze spokojem bo nie wiem po co ktoś zakłada nowe tematy skoro jawka to bardzo prosty motor nie jest to hayabusa ,że tam bez komputera nic nie zrobisz. Zacznij od zapłonu ,a skącz na miłej jeździe. Jeżeli uda Ci się zrobić to to już nikt raczej nie będzie widział nowego tematu z twoim nickiem w problemach technicznych. Nie rozumiem osób ,które zakładają nowe tematy jeśli to wszystko jest bądź było trzeba trochę poszukać i tyle.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez cross dnia Pią 0:55, 22 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 12:34, 22 Sty 2010
Slawula9
Moderator
Moderator

 
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 802
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radłów
Płeć: Mężczyzna


Prostym ale nie raz potrafi przysforzyć kłopotów. Cross ma racje jak chcesz coś zdziałać to posiedz w garażu sprawdz wszystkie uszczelnienia , najlepiej załatw sobie dysze oryginalne i noi sprawdzj wszystko po kolei


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 18:12, 22 Sty 2010
hired
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


Ustawilem dzisiaj zaplon byla ladna iskra odpalila ale znowu lekko odkreconej dyszy bo jak jest zakrecona to paliwa nie dostaje Oo i znowu znikla iskra ...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 18:24, 22 Sty 2010
Slawula9
Moderator
Moderator

 
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 802
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radłów
Płeć: Mężczyzna


może platynki zmień


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 18:32, 22 Sty 2010
Rafalzo
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna


Skoro ma ładną iskrę to po co mu zmieniać platynki? Ustaw na nich przerwę 0,4mm, na świecy 0,5mm, zapłon trochę przyśpiesz. Jak to zrobisz to napisz jak wtedy chodzi. Noi dysze wkręcone na max! nic nimi nie reguluj.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 18:44, 22 Sty 2010
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


Jak na wkręconych ci nie leci to wyczyść ten piep****y gaźnik, chyba jasne że jak nie leci to jest zatkane.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 19:12, 22 Sty 2010
Slawula9
Moderator
Moderator

 
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 802
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radłów
Płeć: Mężczyzna


ale iskra znikła!!!!!!!!!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 19:24, 22 Sty 2010
mingo
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


ustaw przerwe na platynkach tak jak koledzy prędzej pisali.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 19:56, 22 Sty 2010
Rafalzo
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna


Slawula9 napisał:
ale iskra znikła!!!!!!!!!


Znikła, bo pewnie świece zalało... Nie pisz takich postów, bo to nic nie wnosi, a pozatym ogarnij się trochę, i nie spamuj tymi wykrzyknikami jak dziecko na gg...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
duuuuuuuży problem z jawka mustang
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 2 z 4  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin