Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady » Remont silnika, pierwszy raz Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Pon 18:48, 21 Sty 2008
Irzyk
Dziad

 
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1885
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: FGW
Płeć: Mężczyzna


Tam gadasz...

Jawkowicz, moje cewki też lutowałeś? Bo Twój lut trochę dobrze trzymał, ale przy montażu się poddał, potem zlutowałem (chyba ja, albo ojciec, nie pamiętam) cyną z domieszką kalafonii i trzyma porządnie. Wszystko co lutowałem trzyma się dobrze... Puzon - cyna cynie nierówna.

EDIT: Poprzednicy mówili - styki trzeba oczyścić przed lutowaniem - tak to jest z tlenem...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Irzyk dnia Pon 18:50, 21 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 19:18, 21 Sty 2008
Hitler789
Złota Ranga
Złota Ranga

 
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5


Hehe lutowałem Smile
Bo było zlutowane ale musiłem odlutowac bo była jedna spalona Smile
Sorki za Offtopic Mr. Green


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 15:31, 02 Maj 2008
Polonez
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5


Dajcie mi jakiś sposób na wyjęcie wału z prawego karteru, nawalam młotkiem i nic. Boję się z całej siły, bo nie chcę rozwalić wału. Czy przywalić z całej siły, czy jest jakiś sposób?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 1:10, 03 Maj 2008
ogar2007
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 3202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk)


najpierw skołuj pozadny kawałek jakiegos twardego drewna abys mógł przez niego uderzać i ciezki młotek
Potem kup np. wd40 albo cos podobnego i popryskaj na tamte łozysko,czop wału i okolice
i próbuj uderzac przez ten kawałęk drewna mozesz nawet mocno kilka razy i niech ci ktos to trzyma aby nie latało,jak zacznie odchodzic to spoko,bierz sie do dalszej roboty
Lub jesli jest tam drastycznie zapieczone to podgrzej najlepiej palnikiem karter gdzie siedzi łozysko i wtedy wybijaj

oczywiscie zdjełes zapłon,sciagnełes magneto i wyjełes klin??bo jesli nie to zrób to koniecznie przed wybiciem wału


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 8:51, 03 Maj 2008
siwex19
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 26 Kwi 2008
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


Ja do takich spraw kupiłem sobie ściągacz, służy mi już bardzo długo:)Smile

http://www.allegro.pl/item350916835_sciagacz_do_lozysk_3_ram_200mm_najtaniej_od_ss.html


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 9:04, 03 Maj 2008
Polonez
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5


dobra, poszło przy pomocy ojca, na siłę, wał cały Mr. Green dzięki za pomoc
czy wał oryginalny różni się czymś od polskiego? I czy warto zamiast tulejki dać łożysko?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Polonez dnia Sob 9:05, 03 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 10:01, 03 Maj 2008
siwex19
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 26 Kwi 2008
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


Ja nawet nie wiedziałem że to na tulejkach jest, jak ostatnio rozbierałem silnik to w moim wale są łożyska nie tuleje i myślę że na łożyskach jest lepiej.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 14:10, 03 Maj 2008
ogar2007
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 3202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk)


na łozyskach lepiej,zastosuj je


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 19:38, 03 Cze 2008
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


dziś po raz pierwszy zabrałem sie za remont wymieniłem simery i łozyska
ale teraz mam problem ze złożeniem skrzyni

jak sa te dwa tryby z blcami to nie wiem który idzie na który wałek
i czy ma jakie były by skutki zamiany tych trybów miejscami?

HELP!!!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:09, 03 Cze 2008
krawiec_
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Jestem prawie pewien, że większy tryb idzie na zdawczy. Jakbyś zamienił miejscami, to któryś bieg byłby krótszy, albo dłuższy.
Jak już będziesz składał połówki, to wygodniej jest (przynajmniej dla mnie) jak wszystkie tryby (razem z wodzikiem i ,,zmieniakiem" biegów przykręconym na jedną śrubkę) ułożysz w prawym karterze. Łatwiej ucelować wodzikiem w dziurkę. Mi to zawsze sprawiało problem;]


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez krawiec_ dnia Wto 21:13, 03 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:26, 03 Cze 2008
gniewny
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 2718
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Unin na Wyspie Wolin


http://img155.imageshack.us/my.php?image=skrzynia2xr8.jpg


Post został pochwalony 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 7:04, 04 Cze 2008
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


dzięki za pomoc


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 23:59, 24 Lis 2008
michal_b17
Zagubiony na Forum
Zagubiony na Forum

 
Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice Zielonej Góry
Płeć: Mężczyzna


a ja miałem nie remontować mojego silnika ale życie mnie do tego zmusiło!!!!!!
Korbowód sie posypał i dupa. Remoncik przy okazji sie zrobi. Licze na pomoc z waszej strony!!!!!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 18:36, 25 Lis 2008
Piorko
Dziad

 
Dołączył: 06 Sty 2007
Posty: 1186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Humniska/Rzeszów


Skoro już piszesz...Korbowód wymieniałem u siebie ostatnio. Sama wymiana czyli wybicie 1 tulejki(na wał zakładasz ściągacz , uderzasz młotkiem w tą śrube na ściągaczu i regularnie dokręcesz) nie jest rzeczą trudną, gorzej ze złożeniem bo wał trzeba wycentrować. Mi to robił ojciec starym sposobem z czasów PRL-u kiedy nowych części jak na lekarstwo, a sprzętu do tego też nie było Very Happy(na razie daje rade zobaczymy co będzie dalej) Jednak tobie polecałbym oddać go do zakładu albo kupić nowy wał bo nie sądze żebyś to sam zrobił.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 19:11, 25 Lis 2008
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


jak juz reemoncik to koniecznie nowe lożyska i simeringi

dobra rada przed założeniem tłoka spiłuj jego nużkę od strony gaźnika o 1mm


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Remont silnika, pierwszy raz
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 8 z 9  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin