Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny » stożek Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
stożek
PostWysłany: Pon 11:26, 09 Lip 2007
more_power
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa
Płeć: Mężczyzna


jak wyżej, co daje? W samochodach wiem, że zrobienie dolotu nawet coś tam pomaga, chociaż głównie wtedy, gdy mamy zrobiony wydech. Rzekomo do 5KM. I dźwiek też jest duuużo lepszy. Ale gdy nie dbamy o nasz stożek, to znaczy, nie natłuszczamy go co jakiś czas specjalną substancją (bodajże co 10tys.km)do silnika idzie nam pełno syfu co zmniejsza jego żywotność. A tam mimo wszystko filtr powietrza jest w czystrzym miejscu niż w Jawkach. A już znacznie, jak chcemy trochę poszaleć po lasach Very Happy . W Jawce, ze względu na warunki pracy chyba powinno się to robić znacznie częściej...?
Więc, jak myślicie, warto? Daje to coś?

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 13:52, 09 Lip 2007
katalonczyk1990
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 06 Lip 2007
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia


Po założeniu zmienia się tylko dźwięk motoru, "nic więcej" .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 16:36, 09 Lip 2007
Robert200PL
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Złoczew


Nie prawda zyskujemy nawet całkiem sporo ale tylko i wyłącznie w przerabianym silniku tj. np. rozwiercony lub inny gaźnik, zmienione wysokości i szerokości okienek, inny wydech itp. ale jak nie masz przerabianego silnika to taż zyskasz bo pojemnośc układu ssącego w jawce jest niebotycznie wielka a jak wiadomo to nie jest za dobrze np. ja w nieprzerabianym silniku po zdjęciu gumy od filtra odczułem lepsze przyspieszenia ale nie że znowu jakoś kosmicznie wielka ta różnica była ale zawsze coś Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 17:10, 09 Lip 2007
Szymon
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 504
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna


I tu również warto skrócić króciec ssący.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 17:24, 09 Lip 2007
Robert200PL
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Złoczew


Skrócić od tak sobie??? Ja to bym to najpierw obliczył objętośc całego kanału ssącego, jego długość i dopasował długość do obrotów przy jakich chciałbym mieć najwyższy moment obrotowy i wiedzcie że tak zrobię Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 19:42, 09 Lip 2007
more_power
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa
Płeć: Mężczyzna


Silnik seria, no może oprócz typowych przeróbek, takich jak wypolerowane kanały, przegroda w tłumiku itp. W kazdym razie idzie 70km/h na zębatce 11. Very Happy

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 19:50, 09 Lip 2007
Szymon
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 504
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna


Wg fabrycznego licznika? Mało prawdopodobne, aby na zwykłym silniku na 11z osiągać 70km/h. Tylko ze sporych górek.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:12, 09 Lip 2007
karol282
HRC
HRC

 
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Swarzędz (koło Poznania)
Płeć: Mężczyzna


Może źle zęby policzyłeś Wink Widze że ładne bajki tu są opowiadane. A co do stożka to poszukaj na forum radze zamnknąć.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:57, 09 Lip 2007
gniewny
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 2718
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Unin na Wyspie Wolin


Tematów o stożku było tyle...

Więc zrobię OT

No np. mój kuzyn w Ogarze 200 ma 11 Z, silnik bez przeróbek i idzie łeb w łeb (zarówno na buta jak i V-max) z WSK 125, która wcale taka słaba nie jest. Co prawda kuzyn jest lekki (40 kg), ale np. tłok i pierścienie w tym Ogarku nie są najlepsze. Więc te 70 jest możliwe.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:14, 09 Lip 2007
karol282
HRC
HRC

 
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Swarzędz (koło Poznania)
Płeć: Mężczyzna


Jak ja bym wazył 40kg to bym chyba z 95 na ogarze wycisnoł swoim Mr. Green


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:39, 09 Lip 2007
more_power
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa
Płeć: Mężczyzna


Ojciec za mną jechał samochodem i mi zmierzył. Na prostej wyszło równo 70km/h. Więc to nie są jakieś bajki tylko najprawdziwsza prawda. Very Happy Trzeba tylko ładnie odblokować i porządnie docierać. Oczywiście to też zależy od egzemplarza na jaki się trafi Smile . Jedne po odblokowaniu idą 60km/h, inne 65km/h, a jeszcze inne nawet ponad 70km/h, co tak naprawdę w przeważającym stopniu zależy od tego jak były docierane. Zębatka na 100% jedenastka, bo jak robierałem silnik to policzyłem zęby Smile . Z tuningu tak jak pisałem wyżej. Very Happy

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 0:03, 10 Lip 2007
karol282
HRC
HRC

 
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Swarzędz (koło Poznania)
Płeć: Mężczyzna


To sie ciesz że masz takiego ogara. Swoją drogą mój pewnie też tyle by poleciał w poprzedniej odsłonie. Teraz pewnie przeleciał by skale licznika jawki....


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 0:08, 10 Lip 2007
suamerk
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 22 Cze 2006
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WARSZAWA


co do filtra stożkowego to zauważyłem że czesi jak tuningują swoje jawki to zostawiają jawoski filtr powietrza, raczej nie zauważyłem stożków


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 0:10, 10 Lip 2007
karol282
HRC
HRC

 
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Swarzędz (koło Poznania)
Płeć: Mężczyzna


Masz racje ale oni chyba przerabiają wkłady i puszki filtrów.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 9:22, 10 Lip 2007
Szymon
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 504
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna


Niekoniecznie. Co ja zawuażyłem? Taki lejek nałożony na gaźnik, na końcu naciągnięta pończocha i tyle. Przepustowość na pewno dobra, ale wygląda niesamowicie wiejsko i nieestetycznie. Tną koszty czy jak? Smile

EDIT: Znalazłem: [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
stożek
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 4  
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin