Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny » stożek Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Wto 10:33, 10 Lip 2007
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Szymon napisał:
Niekoniecznie. Co ja zawuażyłem? Taki lejek nałożony na gaźnik, na końcu naciągnięta pończocha i tyle. Przepustowość na pewno dobra, ale wygląda niesamowicie wiejsko i nieestetycznie. Tną koszty czy jak? Smile

EDIT: Znalazłem: http://pincek.mysteria.cz/img/tuning/moje/big/sani_02.jpg


buhaha jak to wygląda no nie wiem co nie którzy czesi pewnie też wchodzą w wiejsski tuning :P


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 10:49, 10 Lip 2007
karol282
HRC
HRC

 
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Swarzędz (koło Poznania)
Płeć: Mężczyzna


Heh może wygląda głupio ale działa Wink Widzisz jaką on ma głowice... Niedziwie sie że zmienił filtr Mr. Green


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 11:04, 10 Lip 2007
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


co ma głowica do filtra powietrza?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 11:40, 10 Lip 2007
Szymon
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 504
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna


A co ciekawe, nie mam pojęcia skąd czesi biorą te głowice. Przeczesałem wiele czeskich sklepów, aukro i ciągle nie znalazłem tego. Ani "słonecznej" głowicy, ani cylindra z przedłużanymi żeberkami. Może Wam się jeszcze zeche poszukać.
Podpowiem, że głowica to po czesku "hlava", a cylinder bodajże "valec".


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 15:52, 10 Lip 2007
karol282
HRC
HRC

 
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Swarzędz (koło Poznania)
Płeć: Mężczyzna


K@ma$ głowica ma dużo do filtra chociaż ze względu na to że skoro ma taką głowice to napewno ma coś przerobione w cylindrze a każda przeróbka wiąże sie w układem ssącym przynajmniej radykalna przeróbka która nie da 1 % wiecej tylko np. 10 15 %


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 17:05, 10 Lip 2007
more_power
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa
Płeć: Mężczyzna


Wlasnie, jesli chodzi o stozek, to najbardziej martwi mnie to, ze dzieki temu, iz przepuszcza powietrze duzo lepiej od standardowego filtra i jest w miejscu duzo bardziej narazonym na warunki atmosferyczne, to czy nie bedzie mi sie do gaznika dostawac brudne powietrze w efekcie po jakims czasie zatykajac go Sad ? I czy przez to nie zmniejsza sie zywotnosc silnika? Bo wlasnie w samochodach mimo wszystko stozek jest w miejscu duzo mniej narazonym np. na piach... I wlasnie dlatego pytam sie czy warto, bo nie wiem ile mozna zyskac, a ile stracic... Confused

P.S: trzeba przyznac, ze czesi z ta ponczocha to polecieli Very Happy . Wyglada srednio, ale pod wzgledem mocy to chyba nawet lepsze od stozka Very Happy . Gorzej jak gosciowi sie zachce po piachach jezdzic Confused .

Moze ta glowica do Jawki jest zaadaptowana z jakiegos innego motocykla? Ale jesli tak to pytanie z jakiego, bo pierwszy raz taka widze...

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 18:46, 10 Lip 2007
karol282
HRC
HRC

 
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Swarzędz (koło Poznania)
Płeć: Mężczyzna


To nie jest od innego motocykla to tuningowa głowica z lepszym chłodzeniem. Przy wysilonych silnikach to podstawa.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:40, 10 Lip 2007
Szymon
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 504
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna


Tak, tylko gdzie ją dostać?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:43, 10 Lip 2007
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


czytajcie Wink tu są ceny poszczególnym rzeczy do tuningu jawki

- úprava kliky (přepouzdření ojnice + rozlisování klikovky, příp. výměna ojnice) v rozpětí 350,- Kč až 1.000,- Kč
- protočení čela karterů cena 800,- Kč
- motýlek na zpětnou montáž na 50 ccm cena 150,- Kč
- podkova (shodná jako 50 ccm) cena 250,- Kč
- převrtání litinového válce na průměr 45 mm + výbrus válce vč. píst. kroužků, pístního čepu, drát. pojistky cena 700,- Kč
- svrtání na vyšší výkon, 4 až 6 přepouštěcích kanálů, cena 1.750,- Kč
- vymezovací podložka pod válec (nerez) cena 450,- Kč
- hliníková kostka do výfukového kanálu válce cena 150,- Kč
- hliníková kostka do sacího kanálu válce cena 150,- Kč
- příruba sacího kanálu pro shodnost příruby J 20+ , cena 150,- Kč
- hlava válce - shodná hvězda s 50 ccm - změna vnitřních rozměrů, vč. matic, 950,- Kč
- úprava pístu průměr 45, cena 150,- Kč


jak coś z tego przetłumaczyliście albo zrozumieliście to napiszcie..


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:56, 10 Lip 2007
Szymon
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 504
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna


OT: Może ktoś podać linka do tego sklepu czeskiego z częściami do Jawek?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:01, 10 Lip 2007
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


nie ma tego sklepu każdy szukał i nie znalazł a ja te ceny wziąłem z jednej stronki chyba www.pincek.mysteria.cz/


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:15, 19 Lis 2007
Rolnik1204
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 24 Paź 2007
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Janówek 2


Wracajac do tematu.
Kumpel założył filtr stożkowy i powiedział ze osiągi sa takie jakby się jechało bez oryginalnego filtra. Zaleta tych filtrow jest taka porostu ze conieco filtruje powietrze.
Ja osobiste jeżdżę bez filtra jak ja kupiłem to filtr był juz zdjęty wiec go nie zakładałem


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:28, 19 Lis 2007
buniek92
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lidzbark Welski


To lepiej załóż Rolnik, bo jak jakieś syfy typu kurz, nie daj Boże piasek Ci wlecą przez układ dolotowy to będzie nieciekawie. Hrm


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:31, 19 Lis 2007
mandos
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5


Ja jestem zwolennikiem seryjnego filtra.Stożek przesuwa obroty mocy i momentu maksymalnego do góry, a ja wole mieć mocniejszy "dół".


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:36, 19 Lis 2007
buniek92
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lidzbark Welski


Bodajże Leśnik kiedyś pisał, ze optymalna długośc układu dolotowego to jakieś 20-22 cm.
Pewna osoba z forum (już nie pamiętam kto to był, ale raczej Karol) wytłumaczyła mi później, ze im krótszy dolot, tym mocniejsza "góra" obrotów. I tak jest w przypadku stożków, jeżeli zamontuje się je bezpośrednio na gaźnik.
Montowanie stożka na jakimś dystansie powinno pomóc - proszę o wypowiedzi innych userów.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
stożek
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 2 z 4  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin