Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny » dwa rodzaje 60ccm, ktoś zna wady i zalety? Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
dwa rodzaje 60ccm, ktoś zna wady i zalety?
PostWysłany: Pon 8:54, 07 Maj 2007
flbmaster
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piastów (warszawa)


Słuchajcie, mam taki problem. Muszę wymienić cylinder i tłok w swojej pancerce. Mimo że nie jestem fanem przeróbek ani mechanicznych ani wizualnych to chciałbym żeby jawka była troche zrywniejsza. Na allegro znalazłem dwie pozycje które mnie zastanawiają.

Pierwsza:
http://allegro.pl/item189964650_jawka_ogar_mustang_nowy_tuningowy_cylinder_60ccm.html

+dwa pierścienie powodują mniejsze tarcie
- dysze pozostają te same

druga:
http://allegro.pl/item191158760_jawka_ogar_jawa_cylinder_s60_tuning_dysza_2_5km.html

+dysze dają odpowiednią ilość paliwa
- trzy pierścienie to wieksze tarcie

CZy ktoś miał morze do czynienia z takimi cylkami i tłokamami? jakie są ich wady i zalety i co wybrać?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 9:49, 07 Maj 2007
disarms
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 05 Maj 2006
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań


co do 2 czy 3 pierścieni na tłoku to takie tematy były już i to sporo ich było więc możesz poszukać
a dyszę to można samą kupić i to nie jest jakiś ogromny koszt


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 14:07, 07 Maj 2007
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


dysze większe możesz kupić za 14zł i jeszcze ten cylek z dwoma pierścieniami to jawka 80km/h poleci bez problemu Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 16:29, 07 Maj 2007
Szyszka
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 607
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


eee... Kam@$ nie chce być nachalny ale to da tylko lepsze wkręcanie się na obroty na mocy to możesz zyskać jak dotrzesz dobrze ale ilość pierścieni napewno nie świadczy o prędkości...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 16:44, 07 Maj 2007
mateuszkal
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 02 Sty 2007
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna


ja bym brał 1 opcje lepszy jest tłok 2-pierscieniowy a dysze kupisz tak jak wyżej pisali za 14 zeta


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 17:38, 07 Maj 2007
ogar2007
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 3202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk)


pierwszy zestawik by brał
dysze za 10 zł ci zegarmistrz zrobi jak ma przyządy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 18:32, 07 Maj 2007
Trinixi
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 25 Gru 2006
Posty: 322
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kostrzyn/Sarbinowo
Płeć: Kobieta


nie ma co gadać, pierwsza opcja. co z tego że w tej drugiej masz dysze? kup je sobie osobno, a tak rzynajmniej będziesz mieć tłok dwupierścieniowy. Bo na trzy pierścionki to nie ma co lecieć, za duże tarcie i nie ta prędkość i obroty Smile

pozdrawiam :P


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 19:12, 07 Maj 2007
Virus
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk


tak ja tez bym radzil wziasc opcje pierwsza Mr. Green mam identyczny tlok jak i zreszto cylinder w prawdzie nie dotarlem jakos super ale ma odejscie, a co do dysz to nie trzeba wymieniac ja nie wymienilem i jakos nie mam problemow z paliwem Mr. Green


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 1:43, 08 Maj 2007
flbmaster
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piastów (warszawa)


dzieki koledzy Smile kupuje to pierwsze:) dysze wymienie jak zajdzie taka potrzeba. narazie zostane na tych co mam.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 13:23, 08 Maj 2007
Seweryn59
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: okolice Częstochowy


a ja mam pytanie a ta niby "60" z agmotu to jast na 2 czy na 3 pierścienie???? Ma to ktoś ??? Bo jeśli ma tamto 3 pierścionki to nie wiem czy bra to z allegro opcje pierwsza czy kupić tą "60" z agmotu firmy ALMOT???


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 15:45, 08 Maj 2007
P-men
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 13 Lut 2007
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Puławy


jak nie wiesz to napisz e-maila do sklepu agmot.pl, tu masz adres e-mail agmot@wp.pl


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 16:24, 08 Maj 2007
STIG
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin


Jak ja kupiłem to tłok był 3 pierścieniowy, ale to jest też kwestia dotarcia:) mój już ma sporo siły, pod górkę aż się wyrywa ale docieram delikatnie...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 19:40, 17 Maj 2007
Luke16
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: woj. łódzkie


Polecacie tłok na dwa pierścienie ale dlaczego na allegro są same na trzy pierścienie???


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:49, 18 Cze 2007
pawlak200192
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 608
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5


wiecie moze gdzie mozna kupic sam tłok(2 pierscieniowy) do cyla 60(55) Question


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 11:32, 19 Cze 2007
Kluka
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 15 Cze 2007
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostroda W-M


3 pierscieniowy jest lepszy w terenie;p 2 pierscieniowy szybciej traci obroty pod obciazeniem przynajmniej tak bylo u mnie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dwa rodzaje 60ccm, ktoś zna wady i zalety?
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 2  
Idź do strony 1, 2  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin