Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny » dwa rodzaje 60ccm, ktoś zna wady i zalety? Idź do strony Poprzedni  1, 2
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Wto 15:09, 19 Cze 2007
luk2583
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 28 Lut 2007
Posty: 286
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Gliwic


chyba na agmocie i chyba w sklepach motoryzacyjnych Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 16:07, 19 Cze 2007
Szymon
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 504
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna


Kwestię wyboru tłoka, a mianowicie ilości pierścieni, trzeba przemyśleć, a już na pewno nie można mówić, że 2p jest bezwzględnie lepszy. Wszystko zależy od terenu, po jakim się jeździ. Ja na przykład, mieszkając niemalże w górach wybieram tłok 3p - po odchudzeniu i tak powinin dobrze się wkręcać na obroty, a kompresja, przez moc pod górę jest większa. Gdy mieszka się gdzieś na północy i w centrum, lepiej chyba wziąć 2p, bo drogi są płaskie jak stół i korzystniej, gdy maszyna lepiej się wkręca na obroty. Choć wybór i tak należy do użytkownika.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 18:53, 19 Cze 2007
pawlak200192
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 608
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5


w sumie to mi boojętnie ile pierscieni, wazne zeby nie puchł
moj puchnie strasznie Sad jest to zestaw za AL-MOTu

po przejechaniu tak 2-3 km moto jest 30% słabsze niz na zimnym silniku,
jak napluje na cylinder to slina az wrze

to wina upału Question (40 stopni)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:50, 19 Cze 2007
gniewny
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 2718
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Unin na Wyspie Wolin


Może tylko gaźnik źle ustawiony albo świeca o złej wartości cieplnej.
Tłok kupisz m.in. na www.agmot.pl , www.kemot.pl ,


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:05, 19 Cze 2007
karol282
HRC
HRC

 
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Swarzędz (koło Poznania)
Płeć: Mężczyzna


Albo dorobisz z lepszych materiałów które nie puchną a są lepsze dorobiony tłok w takim zakładzie do jawki lżejszy itp. 50zł.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 23:07, 19 Cze 2007
pawlak200192
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 608
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5


swieca jest ok, to moze byc gaznik mam jeszcze oryginalny czechosłowacki Very Happy moze juz daje zlą miesznke

cylinder ma polerowane kanały, a tłok jest ochudzony na max'a


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 23:09, 19 Cze 2007
karol282
HRC
HRC

 
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Swarzędz (koło Poznania)
Płeć: Mężczyzna


Masz odpowiedź tłok odchudzony puchnie jeszcze bardziej niż nieodchudzony polecam zajrzeć w problemy rozwiązane do tematu który założyła Trixini.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 23:54, 19 Cze 2007
luk2583
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 28 Lut 2007
Posty: 286
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Gliwic


a ty w ogole docierasz czy nie bo jak tez nie docierasz to ci sie grzeje bardzo i puchnie a jak docierasz to wymien tlok Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 0:52, 02 Lip 2007
dengi
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Włocławek


wiecie co lepiej nie kupujcie tych zestawów taniej was wyjdzie szlif cylindra i można 3 szlify po 3 maszyna chodzi jak marzenie tylko wtedy trzeba dokupić odpowiedni tłok i pierścienie to i tak taniej wyjdzie jak kupywanie zestawu a cylinder w zestawie jest po 1 szlifie i ma 58ccm a jak się go dobrze dotrze to ma 60


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dwa rodzaje 60ccm, ktoś zna wady i zalety?
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 2 z 2  
Idź do strony Poprzedni  1, 2
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin