Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny » MOMENT OBROTOWY glowny cel
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
MOMENT OBROTOWY glowny cel
PostWysłany: Pią 19:40, 22 Cze 2007
Kluka
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 15 Cze 2007
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostroda W-M


Chcialbym zebyscie napisali mi wszystkie znane wam sposoby na zwiekszenie nie mocy ale MOMENTU OBROTOWEGO (przyspieszenie) predkosc nie jest mi potrzebna nie za bardzo oczekuje odpowiedzi wstaw duza zebatke do tylu wolal bym odpowiedz z jakiego matoru moze byc np ta zebatka


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 19:55, 22 Cze 2007
mangus
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 02 Cze 2007
Posty: 465
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z największej wsi Polski: Warszawy


Wstaw do przodu zębatę 11z Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 20:18, 22 Cze 2007
Kluka
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 15 Cze 2007
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostroda W-M


mam z przodu zembatke z11 zpilowany tlok zfazowana koncowke kolanka wypolerowany kanal dolotowy cylek 60 ccm ale ostatnio zaczelo mi brakowac troche mocy co mozna jeszcze zrobic zplanowana glowica


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kluka dnia Pią 20:51, 22 Cze 2007, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 20:41, 22 Cze 2007
puzon89
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piotrków Tryb.


Może remont Very Happy taki żarcik ale może naprawde ci się silnik kończy Question Confused


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 20:51, 22 Cze 2007
Kluka
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 15 Cze 2007
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostroda W-M


nie chodzi o to ze zmalala mi moc tylko ze to wszystko to robi sie powoli za malo niechce sie chwalic ale za malo na moje mozliwosci CHCE WIECEJ MOCY!!;p w sierpniu kupuje mz 150 w ramie yamaha dt za 1500zl wiec musze jeszcze sie zadowolic jawka;/


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 1:13, 23 Cze 2007
leśnik
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 74 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barlinek
Płeć: Mężczyzna


Dobrym rozwiązaniem może być wstawienie zaworu membranowego (płytkowego) w układzie dolotowym. Wiąże się to z przeróbką kanału ssącego w cylindrze, ale na pewno działa - szczególnie w tych silnikach w których jest znaczny stopień zużycia cylindra i tłoka. Obroty nie muszą znacznie wzrosnąć po zastosowaniu takiego rozwiązania, ale moment na pewno tak. Inny sposób to manipulowanie położeniem przegrody zamykającej dyfuzor w wydechu - można uzyskać wręcz "ciągnikową" charakterystykę silnika, tak że swobodnie da się startować z drugiego biegu, silnik będzie elastyczny ale na sprincie z taką jednostką nie powalczymy, bo będzie raczej wolnoobrotowa...Ogólnie, jak ktoś chce zmienić zasadniczo charakterystykę silnika to polecam przesunięcie przegrody dyfuzora jako jedną z pierwszych operacji.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 8:53, 23 Cze 2007
karol282
HRC
HRC

 
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Swarzędz (koło Poznania)
Płeć: Mężczyzna


Jeżeli możesz opisz dokładniej tą przegrodę manipulującą dyfuzor. Chciałbym coś takiego zrobić w swojej jawce.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 10:38, 23 Cze 2007
gniewny
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 2718
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Unin na Wyspie Wolin


Przecież jest to opisane TU


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 12:09, 23 Cze 2007
karol282
HRC
HRC

 
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Swarzędz (koło Poznania)
Płeć: Mężczyzna


Oj sorki niezauważyłem.... Chciałem sie zapytać czy dając np. tłok na 3 pierscionki zwiększe także ciągnięcie od dołu ? Do mam na 2 i od dołu wogóle nie ciągnie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 12:35, 23 Cze 2007
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


jeżeli ci aż tak bardzo zależy ci na momencie obrotowym to polecam tą przeróbkę wydechu co opisał leśnik do tego zębatka 10z od wski tylko trzeba nią przeszlifować bo zębatka wsk-i ma 6mm grubości a oryginalna jawowska ma zaledwie 3mm ale przeszlifowanie zębatki wsk do 4mm powinno wystarczyć do tego jeszcze tłok dwu pierścieniowy po odchudzeniu i polerka kanałów.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 17:53, 23 Cze 2007
karol282
HRC
HRC

 
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Swarzędz (koło Poznania)
Płeć: Mężczyzna


Z tego co w necie wyczytałem to tłok na 3 pierscienie bo na 2 sie lepiej na obroty wkręca a co do zembatki to bez przesady 10z to już za mało Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 18:21, 23 Cze 2007
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


karol282 napisał:
bez przesady 10z to już za mało Wink

prawda ma bardzo krótkie przełożenie na 1 jechałem około 15km/h na 2 30km/h a na 3 jechałem 55km/h ale silnik dostawał w dupę jak nie wiem ale jak chce na moment obrotowy to taka zębatka najlepsza we dwóch jak pojedziesz to pod każdą górkę podjedziesz na trójce Cool


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 11:22, 24 Cze 2007
Kluka
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 15 Cze 2007
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostroda W-M


z10 do wsk mozna kupic w sklepie normalnie??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 11:25, 24 Cze 2007
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


można a jak nie to na agmot.pl


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
MOMENT OBROTOWY glowny cel
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin