|
Wysłany: Sob 17:14, 01 Maj 2010 |
|
|
| mlody1432 |
| Administrator |

|
| |
| Dołączył: 22 Wrz 2008 |
| Posty: 1032 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Kod: | | Silniki hemi to silniki z głowica o kształcie pół sferycznym co sprawia że siła wybuchu odbijając się od głowicy prawie w pełni kierowana jest na tłok dzięki czemu silnik uzyskuje dużo więcej mocy. |
To jest cytat z innego forum, dotyczy on silnika hemi, ale odnosi się on też do głowic typu czeskie słoneczko i podobnych do niej. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| |
|
 |
Wysłany: Nie 13:46, 02 Maj 2010 |
|
|
| kryzysx |
| Nowicjusz |

|
| |
| Dołączył: 14 Lip 2009 |
| Posty: 11 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Czarki Środowe Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| hmm...a to jak załoze tę głowicę to może jeszcze wał wzmocniony??co o tym sądzicie?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 14:15, 02 Maj 2010 |
|
|
| mefisto |
| Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
| |
| Dołączył: 13 Sie 2007 |
| Posty: 1005 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kielce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Jak chcesz robić połowiczny tuning i oszczędnie to lepiej sobie darować.
Jak tuningujesz to od podstaw. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 14:22, 02 Maj 2010 |
|
|
| cross |
| JAWA50speed |

|
| |
| Dołączył: 15 Lip 2008 |
| Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
I nie tuninguj tej jawki co ma taki mały przebieg tylko ciesz się z tego co jest  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 16:45, 02 Maj 2010 |
|
|
| karol53 |
| Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
| |
| Dołączył: 26 Lut 2007 |
| Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| buniek92 napisał: | | Simson ma inny rozstaw szpilek... |
Racja, ale to prosta przeróbka. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 22:29, 02 Maj 2010 |
|
|
| kryzysx |
| Nowicjusz |

|
| |
| Dołączył: 14 Lip 2009 |
| Posty: 11 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Czarki Środowe Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| a ja bym chciał choć na chwileczkę wrócić do tematu i zapytać się czy znacie może adres..albo stronę internetową (czeską) z taką głowica? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 12:22, 03 Maj 2010 |
|
|
| cross |
| JAWA50speed |

|
| |
| Dołączył: 15 Lip 2008 |
| Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
[link widoczny dla zalogowanych] No to było tutaj ale głowicy nie widzę wczoraj przeszukałem każdą kategorię i nic nie było  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 13:23, 03 Maj 2010 |
|
|
| kryzysx |
| Nowicjusz |

|
| |
| Dołączył: 14 Lip 2009 |
| Posty: 11 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Czarki Środowe Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| hmm...ostatnio też to całe przeszukalem;/ |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 13:40, 03 Maj 2010 |
|
|
| mingo |
| Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
| |
| Dołączył: 31 Maj 2009 |
| Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
a jak bym kupił na tej stronce cylinder to byłby on dobry jak te orginalne czeskie (stare) czy może nie byłby taki dobry ale lepszy jak z allegro  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 17:08, 03 Maj 2010 |
|
|
| Slawula9 |
| Moderator |

|
| |
| Dołączył: 27 Lis 2009 |
| Posty: 802 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radłów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Byłby lepszy niż z allegro bo to w końcu czeski cylinder, ale nic nie zastąpi oryginału... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 19:09, 03 Maj 2010 |
|
|
| mingo |
| Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
| |
| Dołączył: 31 Maj 2009 |
| Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
też wydaje mi się ze to bedzie lepsze ale chciałem się upewnić a co da ten tłok 1 pierścieniowy  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 19:27, 03 Maj 2010 |
|
|
| Rafalzo |
| Mega Gaduła |

|
| |
| Dołączył: 08 Wrz 2007 |
| Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Tłok 1 pierścieniowy daje mniejsze tarcie, szybsze wkręcanie się na obroty. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 13:19, 04 Maj 2010 |
|
|
| cross |
| JAWA50speed |

|
| |
| Dołączył: 15 Lip 2008 |
| Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Wezmę was zmartwię co do cylindra on jest polski Google tłumacz i można się bardzo dużo dowiedzieć  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 15:49, 04 Maj 2010 |
|
|
| mingo |
| Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
| |
| Dołączył: 31 Maj 2009 |
| Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
czyli cylka nie warto kupować. a jak bedzie tłok 1 pierścieniowy to bedzie słabsza kompresja  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 19:34, 04 Maj 2010 |
|
|
| kryzysx |
| Nowicjusz |

|
| |
| Dołączył: 14 Lip 2009 |
| Posty: 11 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Czarki Środowe Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| raczej jest to na tyle dobrze wykonane że po dobrym dotarciu nie odczujesz różnicy w kompresji;)...jeśli się mylę to poprawcie;p |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|