Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny » Co stuningowac? Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Napisz nowy temat  Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Pią 21:26, 19 Paź 2007
Marcin8886
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5


Shocked no chyba zartujesz ja mam stożek i pieknie idzie i nie dławi sie moze kupiles jakis nedzny filtr Laughing moja jawka leci 70i ma tylko sorzek wymieniony


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 21:40, 19 Paź 2007
buniek92
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lidzbark Welski


Nie chce mi się przekopywac tematu w poszukiwaniu jaki stożek kupiła osoba, która ma z nim problem, ale Leśnik gdzieś pisał (albo tu albo na moto.kirc'u), ze długośc układu dolotowego w Jawce mierząc od płaszcza tłoka do dekielka na końcu filtra powinna wynosic 20-22 cm jeśli mnie pamięc nie zawodzi. Wink Może to jest przyczyną.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 22:12, 19 Paź 2007
mandos
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5


Taka długość jeżeli chcemy mieć moc maksymalną przy obrotach ok. 6500 obr./min.
Jeżeli dolot będzie dłuższy, to obroty mocy maksymalnej zmaleją.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 22:27, 19 Paź 2007
buniek92
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lidzbark Welski


Dowiedziałem się od pewnego usera (nie wiem czy się zgodzi na ujawnienie :P), ze jeśli krótszy dolot tym najwyższy moment obrotowy jest dostępny przy wyższych obrotach, a im dłuższy (ale bez przesady) tym moment będzie dostępny na niższych obrotach.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 22:32, 19 Paź 2007
Conqeror
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ozorków
Płeć: Mężczyzna


To prawda . Ale też nei można przesadzić . Np w WSK jak zdjemiesz króciec to silnik wogle nei ma wysokich obrotów


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 22:33, 19 Paź 2007
Szymon
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 504
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna


Podstawy, ale co w związku z tym?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 22:49, 19 Paź 2007
buniek92
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lidzbark Welski


Conqeror napisał:
To prawda . Ale też nei można przesadzić . Np w WSK jak zdjemiesz króciec to silnik wogle nei ma wysokich obrotów

Króciec?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 23:19, 19 Paź 2007
Conqeror
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ozorków
Płeć: Mężczyzna


przecież napisałem chodzi mi o wsk 125 . Kiedyś skracałem króciec w jawce . Wyszło mi o jakieś 4 cm . Sinlik zajeb.. ciagnoł we dwóch nawet na 3 biegu nie gasł . Co do wysokich obrotów to tu było dziwnie . Fakt faktem miał wysokie jednak po wrzuceniu 3 biegu wiecej niż 50 nie jechał . Albo to był powód zagrzania ale nie wiem sam . Na średnich obrotach była jak gdbyby blokada i dizałał dobrze tylko na niskich i na wysokich


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 0:19, 20 Paź 2007
mandos
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5


Bo średnie miał za słabe i nie potrafił wbić sie na wyższe.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 11:33, 20 Paź 2007
karol282
HRC
HRC

 
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Swarzędz (koło Poznania)
Płeć: Mężczyzna


Mógł mieć nieszczelnośći. Ja wczoraj uszczelniłem całą góre silnika ( cylek gaźnik kruciec itp.) moto dostało poprostu kopa i mniej pali Mr. Green


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 16:28, 21 Paź 2007
Marcin8886
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5


a ja mam jawe mustang tylko stozek ma wymieniony i leci 70


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 18:28, 21 Paź 2007
gniewny
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 2718
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Unin na Wyspie Wolin


Już raz to pisałeś napisz jeszcze raz to poleci warn.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 19:20, 20 Mar 2008
damiano341
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 16 Lis 2007
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5


gniewny dziwne cos masz bo umnie chodzi i na orginale i na stozkowym i zadnego zaburzenia nie mam Wink) tylko na stozkowym mi lepiej smiga


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 19:35, 20 Mar 2008
Sitek
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 13 Maj 2007
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice


To odkopales moj temat Hrm jak cos mozna zamknac Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 21:54, 20 Mar 2008
gniewny
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 2718
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Unin na Wyspie Wolin


damiano341 napisał:
gniewny dziwne cos masz bo umnie chodzi i na orginale i na stozkowym i zadnego zaburzenia nie mam Wink) tylko na stozkowym mi lepiej smiga


Zamieniłem ten stożek na cylinder + tłok z pierścieniami o przebiegu kilkuset kilometrów. Był to widocznie jakiś felerny egzemplarz i tyle co on mi nerwów popsuł to...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Co stuningowac?
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 5 z 6  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin