|
Wysłany: Nie 14:08, 21 Paź 2007 |
|
|
| mateusz1991 |
| Zagubiony na Forum |

|
| |
| Dołączył: 08 Wrz 2007 |
| Posty: 789 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chotyniec City:)!! Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| forum jest to pomagania a nie czepiania sie o byle co. mysle ze kazdy o tym wie i nie chce nikogo pomuczac. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| |
|
 |
Wysłany: Sob 11:02, 03 Lis 2007 |
|
|
| karol282 |
| HRC |

|
| |
| Dołączył: 25 Wrz 2006 |
| Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Dobra przestańcie już sie srać wracamy do tematu. Conqeror jak idzie docieranie i jak z osiągami ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 21:55, 03 Lis 2007 |
|
|
| Conqeror |
| Rozmowny |

|
| |
| Dołączył: 31 Sty 2007 |
| Posty: 194 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Ozorków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| wszystko stoi tak samo jak silnik który został rozkręcony, z powodu wywalonego karteru |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 12:34, 04 Lis 2007 |
|
|
| Garry1 |
| Zaawansowany |

|
| |
| Dołączył: 12 Wrz 2007 |
| Posty: 153 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
| Skąd: Konin |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| mam pytanko czy wybijales z cylindra almotu? almota najlatwiej rozpoznac bo ma cech miedzy zeberkami... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 14:44, 04 Lis 2007 |
|
|
| Conqeror |
| Rozmowny |

|
| |
| Dołączył: 31 Sty 2007 |
| Posty: 194 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Ozorków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| wiem że wybijałem z polskiego ale to almot nie był |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 16:44, 13 Lis 2007 |
|
|
| Gramol_92 |
| Początkujacy |

|
| |
| Dołączył: 04 Lis 2007 |
| Posty: 34 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
| Skąd: Chludowo /k. Poznania |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Gratuluje swietna robota  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 15:52, 14 Lis 2007 |
|
|
| Garry1 |
| Zaawansowany |

|
| |
| Dołączył: 12 Wrz 2007 |
| Posty: 153 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
| Skąd: Konin |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Conqeror napisał: | | wybijałem z polskiego |
a mial moze jakies oznaczenia ? np na górze napis CX albo na dole takie Z w kolku ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 16:27, 14 Lis 2007 |
|
|
| Conqeror |
| Rozmowny |

|
| |
| Dołączył: 31 Sty 2007 |
| Posty: 194 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Ozorków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
miał CX a ten na dole z Z nie miałem takeigo nigdy
Mam małe pytanie po co koleś tak zrobił
[link widoczny dla zalogowanych]
To wydjae się być do okna wydechowego zrobione . |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 9:15, 24 Lis 2007 |
|
|
| karol53 |
| Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
| |
| Dołączył: 26 Lut 2007 |
| Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| radiator cylindra mu się na pół rozpadł i połączył śrubami można by tak zrobić z i wstawić tam tuleje Simsona 70cm3 tylko że te almotowskie mają pierścień na tulei wtopiony w radiator (ożebrowanie) i tego się wybić nie da ale można wziąć gumówkę i przeciąć ożebrowanie almotowskie na pół wtedy by tuleja łatwo wyszła a zaś pomyśleć o dowierceniu kanałów i wstawić to do cylindra jawki. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 9:19, 24 Lis 2007 |
|
|
| matura |
| Uzależniony od forum |

|
| |
| Dołączył: 03 Kwi 2007 |
| Posty: 603 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Chodzi Ci o rozcięcie na pół? Chyba ciut łatwiejszy sposób na robienie 2 okien - nie koniecznie lepszy... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 10:50, 24 Lis 2007 |
|
|
| Conqeror |
| Rozmowny |

|
| |
| Dołączył: 31 Sty 2007 |
| Posty: 194 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Ozorków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Nie chdozi mi o rozcinanie . Koleś przy oknie wydechowym dorobił 2 małe okienka . Chyba w celu poszerzenia tego okna . Ale co mu to daje to właśnie nie wiem |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 11:03, 24 Lis 2007 |
|
|
| karol53 |
| Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
| |
| Dołączył: 26 Lut 2007 |
| Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
coś w stylu powiększenia okna wydechu lecz on dowiercił dodatkowe dwa okna wydechu [link widoczny dla zalogowanych] hmm koleś jest szalony z tymi przeróbkami oblukajcie sobie inne jego zdjęcia [link widoczny dla zalogowanych] kombinuje ile się da z rozstawem kanałów bardzo ciekawo mu to wychodzi  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 12:22, 24 Lis 2007 |
|
|
| gniewny |
| Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
| |
| Dołączył: 17 Mar 2006 |
| Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
| Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| No bo jakby za mocno poszerzył kanał to by mogły się pierscienie połamać, a tak to mają prowadnicę ale zamiast jednego szerokiego kanału ma kilka ale mniejszych. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 12:46, 24 Lis 2007 |
|
|
| ogar2007 |
| Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
| |
| Dołączył: 12 Kwi 2006 |
| Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
| Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
musiał to zrobić własnie jak pisze gniewny,pierscienie by sie połamały przy pierwszym ruchu tłoka
ciekawe ile mu będzie jawka paliła z tymi oknami |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 18:58, 24 Lis 2007 |
|
|
| Garry1 |
| Zaawansowany |

|
| |
| Dołączył: 12 Wrz 2007 |
| Posty: 153 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
| Skąd: Konin |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| nie az tak duzo jak sie wydaje, ale te dodatkowe okna wydechowe moga bardzo zwiekszyc elastycznosc silnika ;] pomysle o tym jak bede robil cylek... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|