|
Wysłany: Pon 18:50, 15 Paź 2007 |
|
|
| puzon89 |
| Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
| |
| Dołączył: 20 Gru 2006 |
| Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
| Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Po co hartować tuleje jak już raz była zahartowana w fabryce przecież przy robieniu kanałów nie wytwarza się taka temperatura żeby się tuleja rozhartowała. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| |
|
 |
Wysłany: Pon 19:06, 15 Paź 2007 |
|
|
| Conqeror |
| Rozmowny |

|
| |
| Dołączył: 31 Sty 2007 |
| Posty: 194 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Ozorków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| po co kombinować ? Dla własnej satysfakcji . A co do wiekszego sprzętu to i tak nie mam prawa jazdy co nieznaczy że nie jeżdze po wsiach. Ide dizs dorabiać dalej |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 22:07, 15 Paź 2007 |
|
|
| Garry1 |
| Zaawansowany |

|
| |
| Dołączył: 12 Wrz 2007 |
| Posty: 153 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
| Skąd: Konin |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Conqeror a nie lepiej by bylo wyciac calkowicie tuleje tam gdzie maja byc te kanaly ? wtedy mieszanka mialaby wiecej miejsca a raczej to juz by byla rybka co pod tlokiem sie dzieje... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 22:19, 15 Paź 2007 |
|
|
| buniek92 |
| Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
| |
| Dołączył: 15 Lip 2007 |
| Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
| Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Ale nie byłoby szczelności, którą zapewniają pierścienie. Czy dobrze rozumuję? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 23:28, 15 Paź 2007 |
|
|
| suamerk |
| Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
| |
| Dołączył: 22 Cze 2006 |
| Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
| Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
a na jakiej podstawie robisz te dodatkowe płuki, z jakich planów, schematów i jak to wyznaczyłeś?? to będzie idealnie równo wszystko czy na oko??  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 23:39, 15 Paź 2007 |
|
|
| Conqeror |
| Rozmowny |

|
| |
| Dołączył: 31 Sty 2007 |
| Posty: 194 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Ozorków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Też chciałem zrobić tak na wylot ale słyszałem że powoduje to zawirowania ( choć dla mnei to dizwi gdyż tak pan Nogły robi) . Co do wymiarów to robie tak na oko Kanały dodatkowe mają 9 mm a te orignalne poszerozne do 18 mm ( w polskim gównie mają 15 mm ). Im większe kanały tym lepsze napełnianie cylindra , więc moc napewo będzie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Wto 7:13, 16 Paź 2007 |
|
|
| karol53 |
| Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
| |
| Dołączył: 26 Lut 2007 |
| Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| mandos napisał: | | Kam@$ tuleje wykonuje się z żeliwa, a hartowanie żeliwa nie jest takie proste. |
no poczytałem dokładnie jak się żeliwo hartuje i widać że bardzo trudno no to nic tuleja będzie musiała wytrzymać na swoich oryginalnych właściwościach
| Pawel zx10r napisał: | | sorry ale wam to sie chyba nudzi w domu(trochę nie na temat)po co tak kombinowac!!??nielepiej sobie większ moto kupic jak jawka już dla was za wolna?? |
jeżeli przeróbki są mało kosztowne a dają dużo to warto przerabiać więc gdybyś zobaczył jawkę lecącą 90km/h to byś się zdziwił |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Wto 13:29, 16 Paź 2007 |
|
|
| Robert200PL |
| Gaduła |

|
| |
| Dołączył: 03 Cze 2007 |
| Posty: 368 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
| Skąd: Złoczew |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Ja wam szczerze odradzam robić dodatkowych kanałów przelotowych na oko, może się trafić że będziecie mieli jebitny wzrost osiągów bo wam sie uda to dobrze zrobić ale jest na 98 % bardziej pewne że wam sie nie uda, bo nie zachowacie dobrych kątów wejścia mieszanki do cylindra i zawirowania jakie powstaną w związku z tym zaburzą prawidłowe płukanie cylindra co objawi się większym zużyciem paliwa i niższą mocą. Poza tym gdy umieścicie je w złych miejscach mieszanka będzie trafiać na kanał wydechowy czyli będzie marnowana a nie tak jak ma to miejsce w dobrze zrobionych silnikach Jawki, nad tłok i zawijająca kształt podobny do greckiej litery "omega". Zabawa z kanalami ma senes gdz mamz do dyspozcji odpowiednie narzedzia oraz ogromna wiedze  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Wto 15:37, 16 Paź 2007 |
|
|
| Pianek |
| Gaduła |

|
| |
| Dołączył: 16 Sie 2007 |
| Posty: 264 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| zobaczył jawkę lecącą 90km/h to byś się zdziwił.... Ja bym sie zdziwił że to sie nie rozlatuje. jak dla mnie jawka to nie moze jechac 90 bo bal bym sie ze sie rozleci . Jak masz dobry silnik w jawce to jak sie rozpędzisz to już czujesz ze to dla niej za szybko. A co dopiero 90 :P |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 15:48, 16 Paź 2007 |
|
|
| mateusz1991 |
| Zagubiony na Forum |

|
| |
| Dołączył: 08 Wrz 2007 |
| Posty: 789 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chotyniec City:)!! Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| jadąć jawka 70 na 3 juz czuc własnie ze motor ma wysokie obroty a co do 90?????o ho ho ho silnik by nas wyprzedzil chyba. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 16:05, 16 Paź 2007 |
|
|
| mangus |
| Mega Gaduła |

|
| |
| Dołączył: 02 Cze 2007 |
| Posty: 465 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
| Skąd: Z największej wsi Polski: Warszawy |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Żeby osiągać takie prędkości by trzeba wzmocnić w amory i koła... I to wszystko... Przeciez rama nie pęknie na pół... A co do kanałów to uważam że ten który nie ma żadnego pojęcia o tym to niecvh się za to nie bierze... Ktos jak już jest dobrze w temacie i ma zdolności manualne to polecam  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 17:51, 16 Paź 2007 |
|
|
| Garry1 |
| Zaawansowany |

|
| |
| Dołączył: 12 Wrz 2007 |
| Posty: 153 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
| Skąd: Konin |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
czytalem ze dodatkowe 2 kanly powinny byc rozmieszczone(powinny tworzyc)pod katem 90 stopni do osi cylindra
ale to raczej roznicy nie ma bo i tak dodatkowa mieszanka wleci... sek jednak w tym ze trzeba miec bardzo dobrze dostrojony tlumik bo bez niego juz nei ebdzie tak dobrze  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 18:33, 16 Paź 2007 |
|
|
| Conqeror |
| Rozmowny |

|
| |
| Dołączył: 31 Sty 2007 |
| Posty: 194 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Ozorków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Jak sie nie uda to mówi sie trudno o kąt wlotu bardzo staranie zwracałem uwage To tylko cylek za 20 zl więc mi to różnicy nie robi , a jak sie nie uda zawsze można opchnąć na allegro |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 19:44, 16 Paź 2007 |
|
|
| Pavloor |
| Gaduła |

|
| |
| Dołączył: 01 Paź 2007 |
| Posty: 242 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
| Skąd: Łódź |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Zadbane jawki polecą 70km/h. Owszem powinno sie wzmocnić koła i amorki. A co do tych kanałów to zycze powodzenia i mysle ze to Ci wyjdzie(pewnie nie wykorzystujac 100%, ale i tak bedziesz do przodu) powinno sie to udać. Czekam na wyniki;D |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 16:54, 17 Paź 2007 |
|
|
| pawlak200192 |
| Uzależniony od forum |

|
| |
| Dołączył: 18 Cze 2007 |
| Posty: 608 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Garry1 napisał: | | Conqeror a nie lepiej by bylo wyciac calkowicie tuleje tam gdzie maja byc te kanaly ? wtedy mieszanka mialaby wiecej miejsca a raczej to juz by byla rybka co pod tlokiem sie dzieje... |
w pocketbikach jest to tak zrobione więc działa tylko nie wiadomo jak sie to sprawdzi w jawce |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|