Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny » 4 kanaly Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Nie 21:36, 23 Wrz 2007
karol282
HRC
HRC

 
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Swarzędz (koło Poznania)
Płeć: Mężczyzna


Hmm a mam pytanie do znawców o ile można poszerzyć maxymalnie w mm kanały płuczące w cylindrze jawki ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:30, 23 Wrz 2007
Conqeror
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ozorków
Płeć: Mężczyzna


0,6 d dal 50 jest to 24 mm


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 13:37, 24 Wrz 2007
karol282
HRC
HRC

 
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Swarzędz (koło Poznania)
Płeć: Mężczyzna


A to w tuleji ? Otwory ? Bo sam kanał już dawno powiekszyłem ale mi chodzi w tuleji.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 14:32, 24 Wrz 2007
gniewny
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 2718
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Unin na Wyspie Wolin


Tu właśnie chodzi o otwory w tulei i nie mogą być one szersze niż 0,6 średnicy cylindra chyba, że mają po środku przedziałkę, która prowadzi pierścień. Inaczej połamałoby pierścienie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 15:05, 24 Wrz 2007
karol282
HRC
HRC

 
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Swarzędz (koło Poznania)
Płeć: Mężczyzna


24mm jeden kanał ;| Omfg to ja jeszcze mam sporo do piłowania Mr. Green Bedzie wiecej mocy <jupi>


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 15:42, 24 Wrz 2007
zst
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 24 Wrz 2007
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: osw


dodatkowe kanaly płuczące w jawce są mozliwe ale by to dokonać należało by wydać dużo pieniedzy na takie przeróbki co dla nas jest mało możliwe więc jak by tak pomyślec to można sprobować z cylindrem SIMKA (o wiele łatwiej dowierca sie dodatkowe kanały) wiadomo też się narobimy przy tej przerobce bo trzeba ustawic rozstaw otworow mocowania szpilek odpowiednio tak by cylinder simsona nam równo pasował z kanałami od skrzyni korbowej jawki a propo kanałow w skrzyni korbowej to kanały nalezało by rozwiercić do takiej średnicy jak końcuwki kanałow w cylindrze simsona ja tą przeróbke mam zamiar zrobić w przyszłym miesiącu czyli przypasowac cylinder simsona do silnika jawki i dowiercić dwa dodatkowe kanały a gaźnik to będzie ddr-owski 16N1-11 oczywiście muszę jeszcze dorobić króciec po ten gaźnik więc myślę że mi się uda ta przeróbka
ps: co do tłoka to będzie simsonowski


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 15:56, 24 Wrz 2007
omenn
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wieluń


Ja myśle nad takim czymś. Zeby wyciagnąc tuleje ze starego cylindra i wsadzić tą już z 4 kanałami płuczącymi.

[link widoczny dla zalogowanych]

A kanał wydechowy i dolotowy jak by sie nie paSOWAŁ to sie poszerzy. Co o tym myślicie??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 16:47, 24 Wrz 2007
Garry1
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 12 Wrz 2007
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Konin


w jawce nie ma zbytnio miejsca na dodatkowe kanaly... ja mysle rozpilowac istniejace okna do jakis 20-21 mm i 1-1,5 mm w gore i troche w dol Mr. Green wiadomo wieksza powierzchnia...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:36, 14 Paź 2007
Conqeror
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ozorków
Płeć: Mężczyzna


Jestem w trakcie przerobki na 4 płuki


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Conqeror dnia Wto 14:56, 15 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 23:45, 14 Paź 2007
suamerk
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 22 Cze 2006
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WARSZAWA


zycze powodzenia, ale obawiam sie ze to nie wypali!!! ciekawe jak potem włożysz tulej idealnie równo, a poza tym obawiam się że sposób jaki to robisz bez profesjonalnych narzedzi może osłabić materiał z którego zrobiona jest tuleja!!! ale próboj do odważnych świat należy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 6:56, 15 Paź 2007
Conqeror
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ozorków
Płeć: Mężczyzna


ale na tulej żadne siły nie dizałają . Spokojnie wejdzie równo. Ja wiem z tego co widze to tylko ja tak kombinuje .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 7:18, 15 Paź 2007
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


po skończeniu dowiercania dodatkowych kanałów polecam tą tuleje jakoś z hartować nie wiem może kąpiel w gorącym oleju tak z 1-2h po dwa trzy razy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 17:39, 15 Paź 2007
Pavloor
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 01 Paź 2007
Posty: 242
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź


Akurat kanaly mniej oslabia ta tulej niz same szlify. Moim zdaniem powinno to zwiekszyc oczywiscie osiagi nie tracac przy tym na zywotnosci silnika. Jestem pod wrazeniem. Powodzenia, mam tez zapasny cylek to sobie sprobuje.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 18:24, 15 Paź 2007
mandos
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5


Conqeror na tuleję działają siły boczne wynikające z konfiguracji układu korbowo-tłokowego.

Kam@$ tuleje wykonuje się z żeliwa, a hartowanie żeliwa nie jest takie proste.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 18:42, 15 Paź 2007
Pawel zx10r
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 28 Kwi 2007
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdansk


sorry ale wam to sie chyba nudzi w domu(trochę nie na temat)po co tak kombinowac!!??nielepiej sobie większ moto kupic jak jawka już dla was za wolna??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
4 kanaly
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 3 z 9  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin