ja wlasnie kupilem ten "pseudo 60" ale dziala mi super:) na trojce samemu bez problemu wjezdzam pod gore a we dwoch pod mniejsza etz na 3 wjade bez problemu:)
podejrzewam, że to może być wyregulowanie gaźnika. podniose dzisiaj iglice i zobacze
No więc. Zrobiłem szlif cylindra {jest już czwarty}, tłok jest dwupierścieniowy, raz się przejechałem na pełnym gazie {już po kilku jazdach} i dalej to samo
Leci ostrzeżenie za pisanie potrójnych postów / gniewny
Łozyska moga byc pozacierane, jak obraca sie wał? Lekko czy z oporami? Cylek i tłok trzeba dotzreć po 350 kilometrach napisz czy jest lepiej czy gorzej niz ostatnio
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 2 z 2Idź do strony Poprzedni1, 2