| Filtr stożkowy i małe problemy z Jawą... | |
Wysłany: Nie 20:05, 26 Sie 2007 |
|
|
mangus |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 02 Cze 2007 |
Posty: 465 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Z największej wsi Polski: Warszawy |
|
|
|
|
|
|
|
|
Więc, po pierwsze chciałbym sie przywitać na forum po dłygiej przerwie jestem .
Na początku był problem z muleniem na niskich obrotach... Trochę się pobawiłem z regulacją gażnika i wszystko by było dobrze gdybynie jeden mankament. Otóż gdy założę mój stożkowy filtr powietrza od niskich obrotów Jawa wogóle nie ma mocy... Dopiero jak Jawa dojdzie do około 1500 rpm jedzie równo i schludnie choć trochę wolniej niż wcześniej... Dodam że filtr jest czysty bo go czyściłem i jest pożądnie wysuszony... Świeca jest nowa (NGK B8HS) na której motor chodzi świetnie . Świeca jest okopcona na czarno i jest mokra... Mam też problemy jak już wcześniej pisałem z brakiem mocy. Jawa osłabła co da się odczuć na drugim biegu... Może ma to związek z obluzowanym tłumikiem, ale ten problem będzie nie długo rozwiązany,gdyż zamierzam kupić nowe kolanmko .
Proszę o pilne odpowiedzi w tym temacie i również na moje gg . Pozdrawiam mangus |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 20:18, 26 Sie 2007 |
|
|
liroy |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 21 Lut 2007 |
Posty: 132 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Góra |
|
|
|
|
|
|
|
|
ustaw dobrze zapłon i wyreguluj gaźnik |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 20:22, 26 Sie 2007 |
|
|
mangus |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 02 Cze 2007 |
Posty: 465 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Z największej wsi Polski: Warszawy |
|
|
|
|
|
|
|
|
Zapłonik jest dobrze wyregulowany . A gażnik ma teraz najlepsze ustawienie wg mnie... Chociaż w sumie można by trochę przyspieszyć zapłonik... A gażnik jest wyregulowany tak że jest w najlepszym ustawieniu. Sprawdzałem różne ustawienia i mi sie wydaje że to jest dotychczas najlepsze |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 20:41, 26 Sie 2007 |
|
|
Robert200PL |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 03 Cze 2007 |
Posty: 368 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Złoczew |
|
|
|
|
|
|
|
|
Zapłon masz za późno ustawiony i źle wyregulowany gaźnik - za bogata mieszanka |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 20:49, 26 Sie 2007 |
|
|
mangus |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 02 Cze 2007 |
Posty: 465 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Z największej wsi Polski: Warszawy |
|
|
|
|
|
|
|
|
Czyli mam podgiąć blaszkę w pływaku do dołu i mam przyspieszyć zapłon ??
PS.: W którą stronę mam go przekręcić ?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 21:24, 26 Sie 2007 |
|
|
Ghost7Rider |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 26 Lip 2007 |
Posty: 29 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jak chcesz mieć wcześniej to iskrownik przekręcasz w lewo a jak później to w prawo |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 22:46, 26 Sie 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Czyli pewnie trafiłeś na badziewny stożek tak jak ja. Świece na nim zalewało po chwili od odpalenia, nic nie dawała regulacja poziomu paliwa oraz iglicą. Jak silnik był ciepły to nawet nie jechał. Poziom paliwa był tak obniżony, że niżej się już nie dało mimo to dławienie nie ustawało. Stożek ten miał o wiele mniejsza przepustowość niż zwykły filtr (można się o tym przekonać zasysając powietrze przez niego i zwykły filtr razem z puszką). Po założeniu nowego wkładu zwykłego filtra, podwyższeniu poziomu paliwa silnik chodzi normalnie, świecy nie zalewa i jest prawidłowo okopcona. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 9:02, 27 Sie 2007 |
|
|
mangus |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 02 Cze 2007 |
Posty: 465 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Z największej wsi Polski: Warszawy |
|
|
|
|
|
|
|
|
Na początku jak założyłem stożek (jakieś 4 miesiące temu) Jawa chodziła świetnie... Miała super dzwięk i lepiej wkręcała sie na obroty . Dopiero od pewnego czasu miałem kłopoty z gaznikiem bo mi zalewało świecę i była ona czarna... Ale wcześniej też miałem okopconą na czarno i była mokra. Więc sądzę że to nie jest wina filtra tylko żle ustawionej mieszanki paliwowo powietrznej i przestawionego zapłonu... Jak będziecie miec jakieś nowe pomyśły na rozwiązanie mojego problemu piszcie na forum i na gg . Pozdrawiam mangus |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 11:17, 27 Sie 2007 |
|
|
Hitler789 |
Złota Ranga |
|
|
Dołączył: 17 Lut 2007 |
Posty: 1083 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ale świeca niemoże być czarna tylko rdzawo-brązowa podegnij blaszkę troszkę na dół |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 8:37, 29 Sie 2007 |
|
|
mangus |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 02 Cze 2007 |
Posty: 465 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Z największej wsi Polski: Warszawy |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nowa iglica pomogła... Teraz Jawa jeżdzi świetnie. Temat można zamknąc |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|