Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne » Filtr stożkowy i małe problemy z Jawą...
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Filtr stożkowy i małe problemy z Jawą...
PostWysłany: Nie 20:05, 26 Sie 2007
mangus
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 02 Cze 2007
Posty: 465
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z największej wsi Polski: Warszawy


Więc, po pierwsze chciałbym sie przywitać na forum po dłygiej przerwie jestem Wink.
Na początku był problem z muleniem na niskich obrotach... Trochę się pobawiłem z regulacją gażnika i wszystko by było dobrze gdybynie jeden mankament. Otóż gdy założę mój stożkowy filtr powietrza od niskich obrotów Jawa wogóle nie ma mocy... Dopiero jak Jawa dojdzie do około 1500 rpm jedzie równo i schludnie choć trochę wolniej niż wcześniej... Dodam że filtr jest czysty bo go czyściłem i jest pożądnie wysuszony... Świeca jest nowa (NGK B8HS) na której motor chodzi świetnie Wink. Świeca jest okopcona na czarno i jest mokra... Mam też problemy jak już wcześniej pisałem z brakiem mocy. Jawa osłabła co da się odczuć na drugim biegu... Może ma to związek z obluzowanym tłumikiem, ale ten problem będzie nie długo rozwiązany,gdyż zamierzam kupić nowe kolanmko Wink.
Proszę o pilne odpowiedzi w tym temacie i również na moje gg Wink. Pozdrawiam mangus Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:18, 26 Sie 2007
liroy
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 21 Lut 2007
Posty: 132
Przeczytał: 13 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Góra


ustaw dobrze zapłon i wyreguluj gaźnik


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:22, 26 Sie 2007
mangus
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 02 Cze 2007
Posty: 465
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z największej wsi Polski: Warszawy


Zapłonik jest dobrze wyregulowany Wink. A gażnik ma teraz najlepsze ustawienie wg mnie... Chociaż w sumie można by trochę przyspieszyć zapłonik... A gażnik jest wyregulowany tak że jest w najlepszym ustawieniu. Sprawdzałem różne ustawienia i mi sie wydaje że to jest dotychczas najlepsze Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:41, 26 Sie 2007
Robert200PL
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Złoczew


Zapłon masz za późno ustawiony i źle wyregulowany gaźnik - za bogata mieszanka


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:49, 26 Sie 2007
mangus
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 02 Cze 2007
Posty: 465
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z największej wsi Polski: Warszawy


Czyli mam podgiąć blaszkę w pływaku do dołu i mam przyspieszyć zapłon ??

PS.: W którą stronę mam go przekręcić ??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:24, 26 Sie 2007
Ghost7Rider
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


jak chcesz mieć wcześniej to iskrownik przekręcasz w lewo a jak później to w prawo


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:46, 26 Sie 2007
gniewny
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 2718
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Unin na Wyspie Wolin


Czyli pewnie trafiłeś na badziewny stożek tak jak ja. Świece na nim zalewało po chwili od odpalenia, nic nie dawała regulacja poziomu paliwa oraz iglicą. Jak silnik był ciepły to nawet nie jechał. Poziom paliwa był tak obniżony, że niżej się już nie dało mimo to dławienie nie ustawało. Stożek ten miał o wiele mniejsza przepustowość niż zwykły filtr (można się o tym przekonać zasysając powietrze przez niego i zwykły filtr razem z puszką). Po założeniu nowego wkładu zwykłego filtra, podwyższeniu poziomu paliwa silnik chodzi normalnie, świecy nie zalewa i jest prawidłowo okopcona.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 9:02, 27 Sie 2007
mangus
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 02 Cze 2007
Posty: 465
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z największej wsi Polski: Warszawy


Na początku jak założyłem stożek (jakieś 4 miesiące temu) Jawa chodziła świetnie... Miała super dzwięk i lepiej wkręcała sie na obroty Mr. Green. Dopiero od pewnego czasu miałem kłopoty z gaznikiem bo mi zalewało świecę i była ona czarna... Ale wcześniej też miałem okopconą na czarno i była mokra. Więc sądzę że to nie jest wina filtra tylko żle ustawionej mieszanki paliwowo powietrznej i przestawionego zapłonu... Jak będziecie miec jakieś nowe pomyśły na rozwiązanie mojego problemu piszcie na forum i na gg Wink. Pozdrawiam mangus Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 11:17, 27 Sie 2007
Hitler789
Złota Ranga
Złota Ranga

 
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5


ale świeca niemoże być czarna tylko rdzawo-brązowa podegnij blaszkę troszkę na dół


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 8:37, 29 Sie 2007
mangus
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 02 Cze 2007
Posty: 465
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z największej wsi Polski: Warszawy


Nowa iglica pomogła... Teraz Jawa jeżdzi świetnie. Temat można zamknąc Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Filtr stożkowy i małe problemy z Jawą...
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin