| Spadek mocy | |
Wysłany: Sob 18:22, 21 Lip 2007 |
|
|
Flinston |
HandlarZ |
|
|
Dołączył: 19 Sty 2007 |
Posty: 1191 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Przysieki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dawniej moja jawka wyjeżdżała do połowy górki na trójce, potem do końca dwójka. Teraz do połowy tej samej górki na dwójce, a potem na jedynce. Czym to może być spowodowane???? Dodam że mam dobrze ustawiony zapłon i gaźnik. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Sob 18:23, 21 Lip 2007 |
|
|
Hitler789 |
Złota Ranga |
|
|
Dołączył: 17 Lut 2007 |
Posty: 1083 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jaki masz kolor śiwecy i czy masz jakieś progi na cylindrze i sprawdz tłok i pierścienie oraz kompersje |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 18:33, 21 Lip 2007 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Koła chodzą lekko |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 18:39, 21 Lip 2007 |
|
|
Flinston |
HandlarZ |
|
|
Dołączył: 19 Sty 2007 |
Posty: 1191 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Przysieki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
JAWKOWICZ - sprawdzałem to co napisałeś i było ok, ale wymieniłem pierścionki i musze dotrzeć. może bedzie lepiej ale piszcie co to może być,
Wojtas - koła chodzą lekko |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 18:55, 21 Lip 2007 |
|
|
Hitler789 |
Złota Ranga |
|
|
Dołączył: 17 Lut 2007 |
Posty: 1083 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ale wymieiełes same pierścionki czy z tłokiem bo jak bez tłoka to wymień odrazu tłok !!!!!!! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 19:07, 21 Lip 2007 |
|
|
Flinston |
HandlarZ |
|
|
Dołączył: 19 Sty 2007 |
Posty: 1191 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Przysieki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 20:15, 21 Lip 2007 |
|
|
Hitler789 |
Złota Ranga |
|
|
Dołączył: 17 Lut 2007 |
Posty: 1083 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
napisałem że wymieniłes pierścienie i musisz dotrzeć to wymieniłes też tłok czy same pierścicienie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 21:53, 21 Lip 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wymiana samych pierścieni w dwusuwie to jak wymina oleju w czterosuwie bez wymiany filtra - bezsesnsowna. Pewnie ten spadek mocy jest związany ze słabą kompresją gdzie wymiana samych pierścieni nic nie da. Pewnie cylinder jest do szlifu lub wymiany. Bo same nowe pierścienie nie spowodują takich oporów. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 9:23, 22 Lip 2007 |
|
|
Hitler789 |
Złota Ranga |
|
|
Dołączył: 17 Lut 2007 |
Posty: 1083 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
no ale pewnie tłok na wykończeniu i wymienił tylko pierścionki.
Ja bym radził rozebrać jeszcze raz cylinder zobaczyc czy niema progów, rys i wymienić jeszcze raz tłok i pierścienie i dobrze dotrzeć. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 12:49, 22 Lip 2007 |
|
|
Flinston |
HandlarZ |
|
|
Dołączył: 19 Sty 2007 |
Posty: 1191 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Przysieki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
dwa lata temu był robiony szlif |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 18:03, 22 Lip 2007 |
|
|
Hitler789 |
Złota Ranga |
|
|
Dołączył: 17 Lut 2007 |
Posty: 1083 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
no to rób następny szlif albo kup nowy cylek |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 18:16, 22 Lip 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
To jak tak dużo nie najeździłeś to może wystarczy tylko wymiana tłoka i pierscieni ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 21:07, 22 Lip 2007 |
|
|
Flinston |
HandlarZ |
|
|
Dołączył: 19 Sty 2007 |
Posty: 1191 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Przysieki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
nie wiem, może wystarczy. zobacze co jeszcze będzie w najbliższym czasie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 22:43, 22 Lip 2007 |
|
|
Grzybu |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 27 Maj 2007 |
Posty: 26 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Klodawa |
|
|
|
|
|
|
|
|
jak ja wymienilem same pierscionki to nawet mi nie odpalila...wstawilem nowy cylek tlok i pierscienie...dalem 67 zeta ale smiga super:) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 11:56, 23 Lip 2007 |
|
|
Flinston |
HandlarZ |
|
|
Dołączył: 19 Sty 2007 |
Posty: 1191 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Przysieki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
jak uzbieram troche kasy to pomyśle . Ale jak już cylek bym wymienil to bym kupil pseudo 60ccm. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|