Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne » Jawka 50 typ 20 słaba Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Jawka 50 typ 20 słaba
PostWysłany: Nie 16:37, 07 Lut 2010
mymateusz
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5


Witam,Bardzo proszę o radę,jaki może byc powod tego zę po remoncie silnika jawka 50 typ 20 jest słaba,otóż jak wbije jedynkę i chce jechac to musze nogami sie odeochnac zeby weszla na obroty i normalnie jechała,to samo jest na drugim biegu tylko tyle ze musze ja popchac szybciej zeby zaczeła normalnie jechac,a jak wbije trzeci bieg to całkowicie nie ma siły wogole??jaki moze byc problem tego??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 17:47, 07 Lut 2010
Joker
Moderator
Moderator

 
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 1199
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Giżycko
Płeć: Mężczyzna


Moze powietrze lewe łapie czy coś koło tego a moze gaźnik, spróbuj więcej paliwa przelać i jak już jedziesz przed zmianą biegu przelewaj.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 18:45, 07 Lut 2010
Slawula9
Moderator
Moderator

 
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 802
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radłów
Płeć: Mężczyzna


Sprawdź wszystkie uszczelnienia cylinder króciec , króciec gaźnik , gaźnik filtr powietrza.
A jaką masz zębatke zdawczą???


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 19:07, 07 Lut 2010
lord-89
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rymanów Zdrój/ Kraków
Płeć: Mężczyzna


za mało paliwa dostaje, wstaw nowy kondensator i przerwę między elektrodami w świecy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:21, 07 Lut 2010
mymateusz
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5


kondensator jest nowy,zakupiony pare dni temu,a pływak jak idzie?blaszkami do dołu czy do góry?bo kolega mowił ze do dołu i własnie coś świece mi zalewa,lewego powietrza nie dostaje bo dziś sprawdzałem..ale jeszcze pokombinuje jutro..dodam ze platynki,kondensator i cewki są nowe,a zapinka na iglicy na którym ma byc rowku?bo mialem na pierwszym od góry i nawet było dobrze a gdy wziąlem na drugi od góry to jak dodalem gazu to byl zamulonu ,dopiero po chwili wchodzil motorek na obrotu....pomozcie bo juz sam nie wiem co robic...dodam ze za bardzo nie zanm sie na jawce i proszę o pomoc...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mymateusz dnia Nie 20:35, 07 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:47, 07 Lut 2010
Piorko
Dziad

 
Dołączył: 06 Sty 2007
Posty: 1186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Humniska/Rzeszów


Jaki remont był przeprowadzony?? Zmieniałeś cylinder?? Możliwe że trzeba na nowo ustawić zapłon albo po prostu wszystko musi się dotrzeć...A może filtr powietrza jest zasyfiony?? Zdejmij gume filtra z gaźnika i zobacz jak jedzie. Rowek na iglicy ma być drugi od góry.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:52, 07 Lut 2010
mymateusz
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5


wymieniane były simeringi i łożyska wszysciutkie,,cylindra nie ruszalem bo był w stanie idealnym,była wymieniana terz tulejka na wale bo miala delikatne luzy,a jak z tym pływakiem?blaszki maja byc u gory czy na dole?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:48, 07 Lut 2010
cross
JAWA50speed
JAWA50speed

 
Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 1671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wronki
Płeć: Mężczyzna


No tą blaszką się reguluje się motor Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 23:08, 07 Lut 2010
paweł102
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna


może nie masz kompresji


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 7:52, 08 Lut 2010
mymateusz
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5


ale ta blaszka ma isc do góry czy na dół w komorze pływakowej?próbowałem terz bez filtry powietrza jechac ale tak samo jest zamulona z początku dopiero jak pomoge jej nogami sie odepchac to wejdzie na obroty


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mymateusz dnia Pon 10:28, 08 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 14:54, 08 Lut 2010
michal_b17
Zagubiony na Forum
Zagubiony na Forum

 
Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice Zielonej Góry
Płeć: Mężczyzna


Jeżeli chodzi ci o ten "kołnierz" pływaka to on ma iśc do góry.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 15:04, 08 Lut 2010
cross
JAWA50speed
JAWA50speed

 
Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 1671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wronki
Płeć: Mężczyzna


Regulacja gaźnika i zapłonu się kłania Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 8:57, 09 Lut 2010
mymateusz
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5


dzis byłem zobaczec jak tam jawka sie zachowa,a wiec jak plywak włożylem blaszkami do góry to wogole paliwa nie dostawala,wiec odwrocilem plywak blaszkami do dolu,przelalem i za 3 kopnięciem odpalila odrazu wchodzac na obroty..(bardzo szybko sie nagrzewa cylinder)gdy sie nagrzala po 2 minutach to schodzila z obrotow az zgasla...slychac było delikatne piszczenie jak gasla ,przejechalem sie po podworku i tzreba nogami sie odepchnac zeby ruszyla bo tak to nie ma sily,o dwojce i trojce nie wspomne bo nawet nie ma mowy rzeby sie uciagnela...trzeba jej pomagac na poczatku nogami..gdy probowalem ja odpalic znow gdy byla nagrzana to nie odpalila tak natychmiast ,tylko tak slabiutko zalapala i slabo wchodzila na obroty,co to moze byc?powiedzcie jakie są oznaki słabej kompresji...jak sie motor zachowuje,jak odpala i jak jezdzi? dodam ze sam nie umię ustawic zaplony ani gaznika bo nigdy tego nie robilem, juz nie mam sily do niej...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mymateusz dnia Wto 13:44, 09 Lut 2010, w całości zmieniany 8 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 15:39, 09 Lut 2010
cross
JAWA50speed
JAWA50speed

 
Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 1671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wronki
Płeć: Mężczyzna


K***a koleś jest wszystko napisane i nie zakładaj nowych tematów ,modzi już się tobą za interesują i nie zakładaj nowych tematów bo już powinny lecieć ostrzeżenia jak nie umiesz czytać to jest opcja szukaj więc w czym problem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 9:08, 10 Lut 2010
mymateusz
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5


jest ktoś z woj.Swiętokrzyskiego?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Jawka 50 typ 20 słaba
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 4  
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin