Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne » Jawka 50 typ 20 słaba Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Śro 16:48, 17 Mar 2010
Rafalzo
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna


To normalne, że się grzeje, przecież dopiero co wsadziłeś nowe części. Jakby bardzo się grzał to opóźnij lekko zapłon i doreguluj gaźnik, ale to typowy objaw po wymianie tych elementów. Jeździj małe dystanse, rób przerwy, wykręcaj często świecę i po prostu docieraj...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 17:16, 17 Mar 2010
mymateusz
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5


a jak opóznić lekko zapłon?dodam ze jak sie rozgrzeje silnik to cos piszczy koło cewek tak jakby cos tarło


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 18:02, 17 Mar 2010
Rafalzo
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna


Co do piszczenia, to sprawdź czy masz klin dobry, magneto dokręcone i czy żadne opiłki itp. nie trą o cewki. Co do opóźnienia zapłonu to poluzuj iskrownik i lekko go puknij w prawą stronę, o milimetry. To wszystko było wałkowane już tysiące razy. Naprawdę, wystarczy posiedzieć 30 min, a znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania odnośnie regulacji. Pomijam już to, że na samej górze działu masz przyklejony temat o regulacji zapłonu, gdzie jest wszystko napisane...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 18:35, 17 Mar 2010
cross
JAWA50speed
JAWA50speed

 
Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 1671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wronki
Płeć: Mężczyzna


Piszczą jeszcze ci nowe simeringi


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez cross dnia Śro 18:36, 17 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 18:42, 17 Mar 2010
mymateusz
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5


ok dzięki wam za pomoc


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 19:55, 17 Mar 2010
mefisto
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 13 Sie 2007
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna


To nic nie zrobisz. Jak nie zaczniesz od regulacji to dalsze eksperymenty sobie daruj.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:18, 17 Mar 2010
Thom
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 30 Lis 2008
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


A zajrzyj jeszcze do tego cylindra, bo może któryś z tych nowych pierścieni był słaby i po prostu pękł.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:56, 17 Mar 2010
cross
JAWA50speed
JAWA50speed

 
Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 1671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wronki
Płeć: Mężczyzna


Jak by pęk to już by chyba dawno to usłyszał więc raczej to nie jest możliwe Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 16:46, 22 Mar 2010
mymateusz
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5


koledzy jakie sa oznaki padniętego kondensatora?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 16:53, 22 Mar 2010
cross
JAWA50speed
JAWA50speed

 
Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 1671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wronki
Płeć: Mężczyzna


Przeczytaj parę pierwszych tematów to zobaczysz ,bo wałkujemy o tym można powiedzieć ciągle.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 19:51, 22 Mar 2010
Rafalzo
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna


mymateusz napisał:
koledzy jakie sa oznaki padniętego kondensatora?


Motor ci mocno przerywa, słabo reaguje na gaz. Na przyszłość zanim zadasz tego typu pytanie to wpisz sobie to w wyszukiwarce, lub nawet na forum za pomocą opcji "szukaj". Tak ja kolega wyżej napisał, w dużej ilości tematów jest o tym wzmianka.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 19:58, 22 Mar 2010
mingo
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


kumplowi jak padł kondensator to motorek nie chciał mu odpalić i strzelało z rury wymienił i motorek chodził


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 15:40, 24 Mar 2010
miszcz2105
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 24 Mar 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


powinieneś sprawdzić naciąg łańcuch- (po perwsze, bo może być za bardzo naprężony), po drugie dolot powietrza może być przytkany- udrożnić, po trzecie pływak paliwa w gażniku może mieć małą dziurkę I PRZEZ TO TONIE!)- wymienić, po czwarte zapal to złomowisko i po chwili popatrz jak wygląda świeca- jak jest mokra lub zasmolona tzn że dostaje ZA DOŻU PALIWA! ŚWIECA MA BYĆ SUCHUTKA!, po piąte- ustawić przerwe na przerywaczu i zapłon- JAK TO NIE POMOŻE TO WYCZYŚCIĆ DOKŁADNIE I PRZEDMUCHAĆ GAŻNIK


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 20:05, 24 Mar 2010
mymateusz
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5


kolego -miszcz2105-jak nie wiesz jak wyglada moj bziuk to nie mów że złomowisko!to złomowisko to chyba ty masz.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 20:10, 24 Mar 2010
Rafalzo
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna


Spokojnie, nie miał pewnie nic złego na myśli. Napisał se tak dla jaj, trochę dystansu... Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Jawka 50 typ 20 słaba
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 3 z 4  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin