| jak rozebrać amortyzatory od wsk-i ?? | |
Wysłany: Pią 14:42, 29 Sty 2010 |
|
|
konrad0901 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 16 Sie 2009 |
Posty: 113 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ełk Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
witam mam plany żeby wstawić do jawki amorki od wski tylko przedtem chcę wymienić w nich olej bo są bardzo miękkie i takie pytanie jak to zrobić ???? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 15:08, 29 Sty 2010 |
|
|
50g |
Administrator |
|
|
Dołączył: 10 Cze 2007 |
Posty: 1079 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Jasło Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A jakie masz te z Krosna ? Ściągasz szklanki wyciągasz sprężynę odkręcasz to specjalnym kluczem i wymieniasz .
Opisałem tu o tylnych , ale w nich twardości olejem nie zmienisz .
Jak chcesz to rozwinę bardziej tą wypowiedź . |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez 50g dnia Pią 15:12, 29 Sty 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 19:02, 29 Sty 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
kluczem od szlifierki kontowej.
Poszukaj na [link widoczny dla zalogowanych] tam jest to dokładnie opisane |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 20:51, 29 Sty 2010 |
|
|
Rafalzo |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak są bardzo miękkie to mogą być już wyrobione. Odkręć z góry dwa korki, wyjmij sprężyny na jakąś szmatę, oczyść porządnie w benzynie. Od dołu powinna być śruba do spustu oleju [nie wiem czy nie mylę z zawieszką Mińska], jak jest to wylej caly olej. Po tym możesz wyjąć golenie. Dokładnie je wyczyść i sprawdź przyleganie do uszczelek. Może okazać się, że np. są wyrobione i dlatego tak luźno ci chodzi. Potem wsadź golenie, zalej olej, wsadź sprężyny i skręć dwoma korkami z góry. Jeśli będzie za miękki nadal to dolewaj po troszku oleju aż do uzyskania pożądanego rezultatu. Jeśli amor będzie za wolno/szybko odbijał to dolej oleju o mniejszej/większej lepkości |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 20:54, 29 Sty 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
olej wymień na hipol, ten co w fabryce lali jest jak siki |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 21:16, 29 Sty 2010 |
|
|
konrad0901 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 16 Sie 2009 |
Posty: 113 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ełk Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
a jeszcze jedno chodzi mi o tylne amorki i tak wyglądają
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez konrad0901 dnia Pią 21:20, 29 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Pią 21:55, 29 Sty 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
No wiemy ale o co ci teraz chodzi ?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 22:01, 29 Sty 2010 |
|
|
konrad0901 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 16 Sie 2009 |
Posty: 113 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ełk Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
no jak go rozebrać żeby wymienić olej bo nadal niewiem |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 22:12, 29 Sty 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Masz napisane korek gdzieś na dole jest !! Czytaj uważnie !! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 22:24, 29 Sty 2010 |
|
|
konrad0901 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 16 Sie 2009 |
Posty: 113 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ełk Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
niema korka jest tylko takie cóś plastikowe dwa półkola i nawet niewiem jak to zdjąć |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 22:26, 29 Sty 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Musisz nacisnąć na kielich i te półkola wyciągnąć |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 22:41, 29 Sty 2010 |
|
|
konrad0901 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 16 Sie 2009 |
Posty: 113 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ełk Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
no ok. jutro to sprawdze
sprawdzałem i nadal niechcą zejsc a i jeszcze jedno w przednim kole jawki idą łożyska 6200 ???? i czy tylnie koło jest takie same jak przednie tylko że z zębatką ??? |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez konrad0901 dnia Sob 12:33, 30 Sty 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 12:39, 30 Sty 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Musisz ścisnąć sprężynę i wydłubać je, one trzymają się tylko dzięki sprężynie. Potem po kolei wszystko zdejmij. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 15:19, 30 Sty 2010 |
|
|
konrad0901 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 16 Sie 2009 |
Posty: 113 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ełk Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
a jak z drugim pytaniem o kole ?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 15:21, 30 Sty 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Koła w jawkach są wymienne więc są takie same |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|