Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne » gaźnik od piły motorowej Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
gaźnik od piły motorowej
PostWysłany: Nie 10:48, 02 Sie 2009
maniak
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: Mężczyzna


elo
mam w rękach ten oto gaźnik http://www.jawencja.fora.pl/sprzedam,24/gaznik-od-pily-motorowej-super-moc,8168.html
no i chciałbym go zaadaptować to jawki i w związku z tym proszę was o poradę i jednocześnie mam parę pytań Confused
1 potrzeba jakąś kostkę pod membrane; czy może nią być cylinder?
2 czy jeżeli zamontował bym membrane w cyl i przykręcił gaźnik w pionie to zalata?
3 czy mogę zrobić króciec z metalu?
4 gaźnik ma 2 przepustnice czy muszą się otwierać razem?
jeszcze dodatkowy link http://www.jawencja.fora.pl/porady,4/gaznik,7365.html
To jak pomożecie?

Ps za najlepsze porady pochwały lecą


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez maniak dnia Nie 11:07, 02 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 14:06, 02 Sie 2009
mlody1432
Administrator
Administrator

 
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 1032
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gierczyce
Płeć: Mężczyzna


1. kostkę pod membrane musisz dorobić bo jeżeli byś wydrążył otwór na nią to by wystawała bez tej kostki.
2. jeżeli chcesz przykręcić ten gaźnik w pionie do cylindra z membraną to możesz bo gaźniki od pił spalinowych pracują w każdej pozycji.
3. króciec możesz zrobić z aluminium, miedzi albo innych metali.
4. myślę że jedna jest od ssania a druga od gazu, one nie muszą być otwierane razem.


Post został pochwalony 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 14:26, 02 Sie 2009
mar3g
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 29 Paź 2008
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Podolsze
Płeć: Mężczyzna


gaźnik ze stihla chyba 360 -silnik głównie spotykany w wiertnicach,
tak jedna przepustnica jest od ssania i często jest ze ta dźwigienka się urywa
gaźnik jest membranowy wiec w każdej pozycji bd pracował jeśli nie to znaczy że któraś z membran poszła.
Jak bys potrzebował jakieś elementy do tego gaźnika to pisz bo mam 1 taki w częściach


Post został pochwalony 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:19, 04 Sie 2009
maniak
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: Mężczyzna


a młody rozpisz się bardziej... albo schemacik daj;
no a z metalu może być króciec?
z góry thx


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez maniak dnia Wto 22:21, 04 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:31, 04 Sie 2009
mlody1432
Administrator
Administrator

 
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 1032
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gierczyce
Płeć: Mężczyzna


Jakiego schematu potrzebujesz? A króciec możesz zrobić z jakiego bądź materiału. Może to być kawałek dobrze dogiętej rurki, wytopiony króciec z aluminium, więc uwierz w siebie, znajdź dobry materiał i dopasuj go do cylindra i gaźnika.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:55, 04 Sie 2009
maniak
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: Mężczyzna


tej kostki


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 23:10, 04 Sie 2009
mlody1432
Administrator
Administrator

 
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 1032
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gierczyce
Płeć: Mężczyzna


Takim schematem w tej chwili nie dysponuje bo miałem format kompa, ale to nic. Bierzesz kawał aluminium, ścinasz tą górkę z cylindra, wiercisz w materiale dziurę, przykładasz do cylindra i robisz otwory trzymające membrane. Trudno mi jest wytłumaczyć się zamieszczę linki do fotek:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:56, 05 Sie 2009
maniak
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: Mężczyzna


2 sprawy
mar3g gaźnik jest produkcji polskiej
młody wielkie dziex za fotki ale na razie stoimy bo gaźnik nie działaSad dopasowałem wszystko do oryginalnego króćca i nie działa w ogóle paliwo się do niego nie przemieszcza tak jakby był tam korek Confused
może to ta dziurka broi [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:14, 05 Sie 2009
mlody1432
Administrator
Administrator

 
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 1032
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gierczyce
Płeć: Mężczyzna


Nie jestem pewien ale ta dziurka nie jest tego powodem, przedmuchaj dysze i dojście paliwa do gaźnika. Sprawdź jeszcze membrane.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:18, 05 Sie 2009
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


Spróbuj podlać paliwa bezpośrednio do cylindra


Post został pochwalony 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:21, 05 Sie 2009
maniak
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: Mężczyzna


rutkowski już spr
młody ten gaziol ma 2 dysze jak jawka do regulacji pzepustnicy i jedną mosiężną


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 0:05, 06 Sie 2009
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


Możliwe ze ta dziurką powinno iść podciśnienie do membrany


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 10:59, 06 Sie 2009
50g
Administrator
Administrator

 
Dołączył: 10 Cze 2007
Posty: 1079
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jasło
Płeć: Mężczyzna


A jak go założyłeś , tym czarnym od rurki paliwa do góry ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 21:46, 06 Sie 2009
maniak
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: Mężczyzna


50g napisał:
A jak go założyłeś , tym czarnym od rurki paliwa do góry ?


normalnie poziomo jeszcze dziś foty dam
dorobiłem ten kanał bo po rozebraniu okazało się że jest od podciśnienia;
te membrany są dość sztywne...na moje aż za bardzo


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:07, 06 Sie 2009
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


dostana benzyny to powinny zmieknąć


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
gaźnik od piły motorowej
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 3  
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin