Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne » Dużo różnych problemów - Jawa 50 typ 23p (Mustang) Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Dużo różnych problemów - Jawa 50 typ 23p (Mustang)
PostWysłany: Pią 13:51, 10 Kwi 2009
gRUBY dZIK
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Wymieniłem chyba wszystkie Smile

I. Nie można wrzucić 1 biegu, bo szarpie do przodu i gaśnie. Udaje się tylko wtedy, kiedy równocześnie popycha się motor do przodu.
II. Jak się za bardzo zwolni to gaśnie (Nawet na 1).
III. Ma małą moc.
IV. Osiąga tylko 40 km/h.
V. Szybko się przegrzewa.
VI. Nie można go odpalić po przejechaniu tylko 1-2 kilometrów.
VII. Tylne światło nie działa (To nie jest wina przepalonej żarówki bo wymieniałem ją razem z oryginalnym pękniętym kloszem), a przednie działa bardzo słabo.

Jest to pierwszy motorower, z jakim w ogóle mam do czynienia. Liczę na waszą pomoc i porady Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 14:16, 10 Kwi 2009
trociu
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


co do 1 to moze sprzegło nie trzyma a światła to pewnei cewka wysokiego


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 14:28, 10 Kwi 2009
gRUBY dZIK
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Po wymianie cewki w ogóle nie chciał odpalić Sad
Co mam zrobić, żeby naprawić to sprzęgło?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez gRUBY dZIK dnia Pią 14:30, 10 Kwi 2009, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 14:37, 10 Kwi 2009
trociu
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


były juz tematy o sprzegle to poszukaj sobie a kondensator masz nowy i dobrze masuje?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez trociu dnia Pią 14:38, 10 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 14:59, 10 Kwi 2009
mlody1432
Administrator
Administrator

 
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 1032
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gierczyce
Płeć: Mężczyzna


1)regulacja sprzęgła
2)możliwe że się zalewa lub źle ustawiony zapłon, sprawdź jakiego koloru jest świeca
3)spowodowane może to być zużytym cylindrem i pierścieniami
4)patrz punkt 3)
5)wirnik może trzeć o cewki lub za mało oleju w mieszance
6)...
7)walnięta cewka świetlna, przerwany kabel lub słaba masa

trociu cewka wysokiego napięcia nie daje prądu na światła tylko do cewki butelkowej a później na świece


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mlody1432 dnia Pią 15:00, 10 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 16:57, 10 Kwi 2009
puzon89
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piotrków Tryb.


Co do punktu III, IV i V to morze być źle ustawiony zapłon.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 17:13, 10 Kwi 2009
gRUBY dZIK
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Dzięki Smile
Kondensator jet stary, a co do reszty to sprawdzę do poniedziałku.

W podobnym przypadku (VI - nie odpala po 5 minutach) pomogła wymiana świecy. Kupić nową? Co o tym sądzicie?

Chciałem zobaczyć czy tarcze i popychacz są w porządku, ale odkręciłem dekiel i nie wiem co dalej, jak to rozkręcić. Czy potrzebny jest do tego jakiś specjalny klucz? Przy okazji sprawdzę też pierścienie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez gRUBY dZIK dnia Pią 18:03, 10 Kwi 2009, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 19:08, 10 Kwi 2009
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Sprzęgło rozbierasz wymontowując segerki z nad sprężyn po czym wysuwasz tarcze razem z łańcuszkiem.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez karol53 dnia Pią 19:08, 10 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 19:58, 10 Kwi 2009
mlody1432
Administrator
Administrator

 
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 1032
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gierczyce
Płeć: Mężczyzna


Żeby sprawdzić pierścienie musisz ściągnąć cylinder, a co do grzania się silnika i mocy to jest możliwe że łożyska na wale kończą swój żywot.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 20:29, 10 Kwi 2009
tara5123
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


ja miałem za dużą przerwe na świ3ecy i też po około 1, 2 kilometrach tracił całkowice moc


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 9:18, 11 Kwi 2009
Szymon93
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 621
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Żory
Płeć: Mężczyzna


Jak już pisano:
I - sprzęgło
II - też raczej sprzęgło
III - przyczyny mogą być różne, np. zapłon albo tak jak juz było wspomniane coś z tłokiem albo cylindrem
IV - zapłon (najprawdopodobniej)
V - jw.
VI -zapłon
VII - może gdzieś jest zwarcie, któraś z cewek świetlnych poszła, albo masz 21 watt z tyłu jak ja teraz i słabiutko świecą oba Wink

Ale właśnie. Jak to jest z tym grzaniem się jawki? Moja tez po kilku min. jazdy jest gorąca w h** a romet kumpla może jeździć 1h i jest tylko ciepły.
Oleju w skrzyni i mieszance tyle ile ma być, łożyska raczej w porządku.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Szymon93 dnia Sob 9:22, 11 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 9:27, 11 Kwi 2009
tom cio
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 389
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radzyń Chełmiński
Płeć: Mężczyzna


Do Szymon93: To że się Jawka grzeje to może byc źleustawiony zapłon.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 12:01, 11 Kwi 2009
Szymon93
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 621
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Żory
Płeć: Mężczyzna


Wiem, że to może być zapłon, ale próbowałem już na wielu ustawieniach i świeca jest brązowa - a silnik gorący.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 21:59, 11 Kwi 2009
tom cio
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 389
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radzyń Chełmiński
Płeć: Mężczyzna


Tak jak wyżej: łożyska na wale siadają.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 10:36, 15 Kwi 2009
gRUBY dZIK
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


W poniedziałek zdążyłem tylko wykręcić świecę i zrobić zdjęcia.
Niestety mogę coś zrobić przy motorze raz na tydzień bo w domu nie mam gdzie go trzymać Sad

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez gRUBY dZIK dnia Śro 10:45, 15 Kwi 2009, w całości zmieniany 9 razy
Zobacz profil autora
Dużo różnych problemów - Jawa 50 typ 23p (Mustang)
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 2  
Idź do strony 1, 2  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin