Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady » Gaźnik
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Gaźnik
PostWysłany: Pon 21:48, 09 Mar 2009
50g
Administrator
Administrator

 
Dołączył: 10 Cze 2007
Posty: 1079
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jasło
Płeć: Mężczyzna


Dzisiaj znalazłem na złomie taki gaźnik od piły motorowej :






Można go jakoś zaadaptować do Jawki lub innego typu motocykla , będzie coś z tego ?
Może ktoś chce kupić ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:39, 09 Mar 2009
buniek92
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lidzbark Welski


Średnica gardzieli?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 0:16, 10 Mar 2009
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


śmiało montuj napewno nie pożałujesz Twisted Evil
z tego co wodzę to gardziel chyba 20 ~ 25mm
ładnie wyregulujesz i będzie śmigał Very Happy

http://www.jawencja.fora.pl/tuning-mechaniczny,22/gaznik-od-pily-spalinowej,6887-15.html

tu masz mój topic


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rutkowski dnia Wto 0:18, 10 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 16:42, 10 Mar 2009
50g
Administrator
Administrator

 
Dołączył: 10 Cze 2007
Posty: 1079
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jasło
Płeć: Mężczyzna


No dokładnie 21 mm , Z samym podłączeniem linki gazu tu już jest dużo roboty . Jak to z cylindrem połączyć tak jak by się robiło pod membranę ?
Ps. Na razie mam dużo problemów z wfm także jak ktoś jest chętny to mogę sprzedać . Ale zacznę przy nim coś robić .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:39, 11 Mar 2009
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


normalnie go podłączasz do króćca
jeśli odkręcisz tą ciemną część to powinien pasować bez większych przeróbek do oryginalnego króćca
podobnie jak u mnie

jeśli chodzi o mocowanie linki gazu to napewno sobie poradzisz
ja kombinowałem z tym przez niecałe pół godziny Cool
wystarczył kawałek drutu i kombinerki


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rutkowski dnia Śro 22:43, 11 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 23:12, 13 Mar 2009
50g
Administrator
Administrator

 
Dołączył: 10 Cze 2007
Posty: 1079
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jasło
Płeć: Mężczyzna


Odkręciłem tą " czarną część " i tam jest jeszcze z boku taka dziurka ją widać na ostatnim zdjęciu pod śrubką od membrany . Ona coś robi ? muszę ją połączyć z króćca ?
Tutaj dodaje dokładniejsze zdjęcia :


Jak nie będzie z niczym złączona stanie się coś ?

I tutaj model przejściówki , nada się taka ? Ona będzie odlana z mosiądzu lub aluminium w zależności z czego ojciec będzie lał .



Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 8:34, 14 Mar 2009
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


po zmontowaniu powinno działać podejrzewam ze ta dziurka jest prawdopodobnie podciśnienie z cylindra
najlepiej jeśli rozebrałbyś to co odkręciłeś i się przekonał dokąd prowadzi ten kanalik możliwe że bez niego paliwo wcale nie poleci
najlepiej nadlej troczę więcej materiału w okolicy kanalika jeśli silnik by nie dostawał paliwa to dorobisz wtedy ten kanalik

przydało by się skrócić oryginalny króciec ssący żeby mieszanka miała krótszą drogę do cylindra

ta czarna cześć to zapewne zawór membranowy wiec jeśli byś się zdecydował na przeróbkę cylindra to masz zakup membrany z głowy

i jeszcze pytanko: ile masz tam przepustnic, bo ja w moim mam dwie jedna jest od gazu, a druga to ssanie Question


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 12:31, 14 Mar 2009
50g
Administrator
Administrator

 
Dołączył: 10 Cze 2007
Posty: 1079
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jasło
Płeć: Mężczyzna


Przepustnic mam dwie , tak jak napisałeś . Z tym króćcem to jak zrobić , ojciec by mi odlał z aluminium , tylko jak go wydrążyć , bo robienie rdzenów to nie ma sensu . Niektórzy mają lutowane z rurek miedzianych od centralnego to też mogło być ...
PS. Zawór membranowy musi poczekać bo i derbi może za nie długo zagości w garażu , wfm stoi pomalowana podkładem , a na akryl nie mam kasy . Także do jakiego sposobu się przystawiać do króćca ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 14:53, 14 Mar 2009
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


jeśli masz możliwość odlania to odlej sobie cały króciec
zrób go z wosku i zalej gipsem a potem wytapiasz wosk i masz gotową formę z gipsu w której możesz odlać króciec

zrobienie całego króćca od początku było by lepszym rozwiązaniem niż robienie przejściówki do oryginalnego Cool

edit: wujek Google nie gryzie poczytaj sobie o odlewaniu metodą na wosk tracony Cool


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rutkowski dnia Sob 14:54, 14 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Gaźnik
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin