Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne » Dzwony w cylindrze..... Help!!!
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Dzwony w cylindrze..... Help!!!
PostWysłany: Pon 16:17, 10 Mar 2008
misiak162
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 1076
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Proszowice koło Krakowa


Wiec jest tak jak jade jawką na niskich obrotach na kazdym biegu jest elegancko wszystko pięknie ładnie a jak jej dołorze gazu zaczyna sie cos tak jak by w cylindrze tłuc i zbiera sie a potem tak jak by cos blokowało i zwalnia. Po chwili jak spuszcze tak do połowy gazu i jade dalej to jest normalnie jak myslicie co to jest?????


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 16:33, 10 Mar 2008
pepe93_1993
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Siedlce


ja tak mam ale to jest po dluzszej jezdzie i bez tłuczenia.. to chyba regulacja dyszy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 16:59, 10 Mar 2008
50g
Administrator
Administrator

 
Dołączył: 10 Cze 2007
Posty: 1079
Przeczytał: 17 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jasło
Płeć: Mężczyzna


zła mieszanka albo świeca .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 17:37, 10 Mar 2008
lord-89
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rymanów Zdrój/ Kraków
Płeć: Mężczyzna


na pewno cylinder???, weź sprawdź poziom oleju z skrzyni biegów


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 18:35, 10 Mar 2008
mangus
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 02 Cze 2007
Posty: 465
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z największej wsi Polski: Warszawy


A to nie jest czasem to, że tłok Ci puchnie?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 19:38, 10 Mar 2008
misiak162
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 1076
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Proszowice koło Krakowa


no nie wiem czy tłok puchnie bo jak zdejeme z gazu to idzie normalnie potem dołorze i idzie i zachwile sie znowu tłucze. olej sprwadzałem w piątek i była wycieków nie zauwazyłem


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 20:22, 10 Mar 2008
ogar2007
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 3202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk)


tłucze bo masz wyrobiony tłok i pierscienie,ale prawie u wszystkich tak jest
daj troche wieksza dawke,powinna normalnie chodzic
jak bedzie wieksza dawka to dzwonienie troche ustanie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:51, 10 Mar 2008
buniek92
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lidzbark Welski


pepe93_1993 napisał:
to chyba regulacja dyszy

E, a co to?

Do tematu: mi się wydaje, że to pierścienie do wymiany.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:17, 10 Mar 2008
losiu
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: węgrów(koło wawy)


moze luzy maja pierscienie....


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 14:27, 11 Mar 2008
gniewny
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 2718
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Unin na Wyspie Wolin


A moim zdaniem to do czyszczenia bak, kranik i gaźnik. Potem tylko regulacja i powinno być OK.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 18:45, 11 Mar 2008
Mikusiek15
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 215
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dziewki-Wieś Motosprzętów :D


Dupa a nie gażnik. też tak mam jak jade pełną pizdą dosyć kawałem to tak jak by tłok sie zacierał jest taki moment że zwalnia przy tym dzwięku jedzie norlnie potem znów dzwoni zwalnia i tak na pełnym gazie i przy ciągłem jeżdzie przy 40 jak niekręce manetką to też mi tak dzwoni i zwalnia... to jest już wg mnie wyjebany wał korbowud i lichy tłok bo natych częściach mam już spory luz.. Ty będziesz mieć to samo.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 19:02, 11 Mar 2008
Piorko
Dziad

 
Dołączył: 06 Sty 2007
Posty: 1186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Humniska/Rzeszów


U mnie przy wysokich obrotach silnik zaczyna tłuc. A powodem tego jest luźny cylinder. Tylko że u mnie nic nie blokuje, jedzie prawidłowo.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 19:15, 11 Mar 2008
misiak162
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 1076
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Proszowice koło Krakowa


tylko za wal kupowałem jakies 2 sezony temu i kupiłem wzmacniany. cylek nominał na 3 pierscieniach delikatnie docierany. Ale w zasadzie to tez tak mysle. ku** znowu remont chyba juz tego nie bede robił...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dzwony w cylindrze..... Help!!!
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin