Wysłany: Wto 21:36, 25 Sie 2009 |
|
|
maniak |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 28 Maj 2009 |
Posty: 431 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
to zostaw ten wał, minimalne luzy to w łożysku norma a z cylem to zrób jak koledzy mówili czyli tokarz robi go na 40mm i kupujesz taki tłok z pierścionkami i latasz a zapomniałem dodać że też mam spory luz i jakoś pyrkam ale ustawianie zapłonu to dramat |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez maniak dnia Wto 22:09, 25 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Wto 22:00, 25 Sie 2009 |
|
|
emilus143 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Maj 2009 |
Posty: 226 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja jak mialem luz 1 mm to zaplon nie do ustawienia. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 22:14, 25 Sie 2009 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Najlepiej zrób tak. Zostaw wał w spokoju załóż cylek po szlifie czy nowy czy co tam jeszcze z nim zrobisz i zobacz czy będzie ładnie chodził czy nie. Jak ładnie i nie będzie przerywał to zostaw a jak nie będzie ładnie chodził to wymień wał. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 8:09, 26 Sie 2009 |
|
|
konrad0901 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 16 Sie 2009 |
Posty: 113 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ełk Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ok dziś założę nowy cylinder i sie zobaczy a trzeba coś szczególnego robić przy dotarciu cylindra |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 9:33, 26 Sie 2009 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 9:56, 26 Sie 2009 |
|
|
konrad0901 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 16 Sie 2009 |
Posty: 113 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ełk Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
a jak bede zakładał cylinder i tłok to trzeba coś szczególnego zrobić ???? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 10:24, 26 Sie 2009 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
tak wtedy pierściąki MUSZĄ być na zamkach |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 10:29, 26 Sie 2009 |
|
|
emilus143 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Maj 2009 |
Posty: 226 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Zloty wez glupot nie opowiadaj, bo tak patrze na twoje posty i dochodze do wniosku ze ich wiekszosc to bezsensowne wypowiedzi. Cylinder jak parzy w reke to normalne zjawisko poniewaz w srodku wystepuje tarcie. Kiedy silnik zaczyna sie mocno nagrzewac to traci moc i wtedy zaczyna puchnac tlok. Nalezy w takiej sytuacji niezwlocznie sie zatrzymac i pozwolic mu ostygnac. Najlepiej docierac na wysokich obrotach - powstaje mniejszy prog ale musimy gaic motor po okolo 5 - 10 min bo przegrzejemy. Jak bys posluchal zlotego to zanim bys ruszyl juz musialbys gasic motor - bo cyl parzy w reke. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 11:10, 26 Sie 2009 |
|
|
konrad0901 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 16 Sie 2009 |
Posty: 113 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ełk Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 13:06, 26 Sie 2009 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
emilus143 napisał: | Zloty wez glupot nie opowiadaj, bo tak patrze na twoje posty i dochodze do wniosku ze ich wiekszosc to bezsensowne wypowiedzi. Cylinder jak parzy w reke to normalne zjawisko poniewaz w srodku wystepuje tarcie. Kiedy silnik zaczyna sie mocno nagrzewac to traci moc i wtedy zaczyna puchnac tlok. Nalezy w takiej sytuacji niezwlocznie sie zatrzymac i pozwolic mu ostygnac. Najlepiej docierac na wysokich obrotach - powstaje mniejszy prog ale musimy gaic motor po okolo 5 - 10 min bo przegrzejemy. Jak bys posluchal zlotego to zanim bys ruszyl juz musialbys gasic motor - bo cyl parzy w reke. |
Tak, ale nie podczas pierwszej jazdy. 2-3 jazdy radził bym tak jak napisałem. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 13:28, 26 Sie 2009 |
|
|
emilus143 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Maj 2009 |
Posty: 226 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
I co ci to da? Silnik docieramy okolo 1000 km. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 14:51, 26 Sie 2009 |
|
|
mefisto |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 13 Sie 2007 |
Posty: 1005 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kielce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tara tara. Na temat grzania się silnika nie będę swię wypowiadał bo mój gdy stanę to gotuje się i jade dalej. On ma się grzać bo taki jest urok pojazdu silnikowego.
Złoty, a jak samochodem będziesz jechał to jak wskaźnik od temperatury troszkę się podniesie to też będziesz stawał i chłodził silnik mimo że jest dalej na niebieskim polu ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 15:03, 26 Sie 2009 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
nie, ale gdy pierwszy raz bym jechał jawką po generalce to nie jechał bym odrazu do rosji i spowrotem . |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 15:52, 26 Sie 2009 |
|
|
emilus143 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Maj 2009 |
Posty: 226 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
5 - 10 minut wystarczy. Do rosji bys jawka nie dojechal, najwyzej do bialorusi. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 15:58, 26 Sie 2009 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ale to bnyło nie dosłownie.. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|