| ciasno luźny łańcuch i rozwalona przednia zawieszka | |
Wysłany: Pon 14:24, 31 Sie 2009 |
|
|
maniak |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 28 Maj 2009 |
Posty: 431 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
siemka
mam 2 problemy natury czysto mechanicznej a wiec;
nie mogę dobrze napiąć łańcucha bo zależy od tego jak przekręcę koło raz jest ciasno a raz luźno; co jest grane?
a 2 problem to jak podniosę jawkę z przodu do góry to lagi legalnie wypadają; co robić? mam w planie zamontować inną zawiechę ale nie mam kasy na koło i chciałbym coś żeby chociaż prowizorycznie zamontować przednie koło od jawki do czasu gdy będę miał jakąś kasę
oto propozycje
[link widoczny dla zalogowanych]
lub
[link widoczny dla zalogowanych]
dzięki |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 14:49, 31 Sie 2009 |
|
|
mar3g |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 29 Paź 2008 |
Posty: 207 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Podolsze Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
a masz napinacze do łańcucha???te wygięte blaszki z śruba na klucz 10 ?? A zawieszenia proponuje z charta miałem takowe i spisywało się świetnie a z tych co podałeś to założył bym to pierwsze.
A powodem wypadania lagów jest zerwany gwint na tych takich śrubach co się sprężyny z góry przykręca ,przynajmniej ja tak myślę |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 15:06, 31 Sie 2009 |
|
|
maniak |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 28 Maj 2009 |
Posty: 431 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 15:07, 31 Sie 2009 |
|
|
mlody1432 |
Administrator |
|
|
Dołączył: 22 Wrz 2008 |
Posty: 1032 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A skracałeś łańcuch? Bo jeśli tak to masz odpowiedź. Ja skróciłem bo miałem bardzo wyciągnięty i dzieje się to samo. Jedyne wyjście kupić nowy łańcuch. A co do zawieszenia wybrałbym to od MZ bo wejdzie bez przeróbek w główkę ramy. A z tym od Daelim to nie wiadomo jaką średnicę ma sztyca. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 15:37, 31 Sie 2009 |
|
|
maniak |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 28 Maj 2009 |
Posty: 431 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja nie skracałem łańcucha ale przedtem było wszystko git; a czy zawieszenie od mz z bębnem będzie można założyć tarczę? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 15:46, 31 Sie 2009 |
|
|
mlody1432 |
Administrator |
|
|
Dołączył: 22 Wrz 2008 |
Posty: 1032 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Będzie można założyć tarcze. Do tego starego zawieszenia z kołem od MZ TS 250 trzeba będzie zrobić uchwyt na kopyto hamulca i w bębnie otwory na tarczę, chyba że zmienisz bęben na ten od MZ ETZ 150 przystosowanej pod tarczę albo założysz całe koło. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 15:52, 31 Sie 2009 |
|
|
maniak |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 28 Maj 2009 |
Posty: 431 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
nie bo chciałem tak; tę zawieszkę co powyżej i tę kółko [link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 15:55, 31 Sie 2009 |
|
|
mlody1432 |
Administrator |
|
|
Dołączył: 22 Wrz 2008 |
Posty: 1032 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wszystko będzie się nadawać tylko do zawieszenia trzeba dorobić uchwyt kopyta od hamulca. Można go zrobić z kawałka blachy. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 16:04, 31 Sie 2009 |
|
|
maniak |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 28 Maj 2009 |
Posty: 431 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
to super teraz tylko trzeba negocjować z bankiem czyt ojcem warunki kredytu a dorobienie uchwytu to dla mnie pestka |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 16:08, 31 Sie 2009 |
|
|
mlody1432 |
Administrator |
|
|
Dołączył: 22 Wrz 2008 |
Posty: 1032 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Możesz też zapożyczyć zawieszkę z wsk-i i jakieś półki. Ja bym zlecił komuś kto ma czas wplecenie szprych w koło jawki z bębnem mz. Bo mz ma koło 19 więc trochę za duże do jawki. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 16:13, 31 Sie 2009 |
|
|
dychul |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 21 Sie 2009 |
Posty: 162 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam z zawieszeniem to jest kilka możliwości.
Zawieszenie od Jawki jest w budowie proste jak budowa parasola. Lagi są na sztywno połączone ze sprężyną. Od góry w sprężyny "na żywca" są wkręcone śruby z otworem na gwint M8. W te otwory od góry zawieszenia wkręcone są śruby, które właśnie trzymają lagę w komplecie. Jeśli zawieszenie wyjechało Tobie spod motoru a masz śruby mocujące na swoim miejscu oznacza to, że wykręciły się sprężyny ze śrub, albo pękły sprężyny. Jeśli wykręciły się Tobie śruby od góry w zawieszeniu to wiadomo co jest grane.
Co do zmiany zawieszenia, nie praktykowałem chociaż MZ 250 śmigałem 20 lat temu. Zawieszenie jest komfortowe miękkie z tendencją do uszkadzania się simmeringów. Nieprownywalnie lepsze od oryginalu. Nie mozna przerobic tego zawieszenia z bebna na tarcze bez wymiany piasty i jednej lagi do ktorej mocowany jest zacisk. Kiedys byly w sprzedazy takie komplety do przerobienia hamulca. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 16:24, 31 Sie 2009 |
|
|
maniak |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 28 Maj 2009 |
Posty: 431 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ale czym się różni laga z bębna od tej z tarczówki? jak czegoś brakuje to mogę dorobić |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 16:46, 31 Sie 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Brakuje uchwytu do przykręcenia zacisku. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 16:50, 31 Sie 2009 |
|
|
maniak |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 28 Maj 2009 |
Posty: 431 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ale można go dorobić? czy przy pierwszym hamowaniu zacisk zacznie się z tarczą obracać? xD |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 18:04, 31 Sie 2009 |
|
|
mlody1432 |
Administrator |
|
|
Dołączył: 22 Wrz 2008 |
Posty: 1032 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Bierzesz pasek nierdzewki i zawijasz go na ladzę, robisz to tak jak byś potrzebował objemy na tłumik. Zdjęcie pod tym linkiem [link widoczny dla zalogowanych]
Kopyto nie ma prawa obracać się wraz z tarczą. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|