Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne » ciasno luźny łańcuch i rozwalona przednia zawieszka Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
ciasno luźny łańcuch i rozwalona przednia zawieszka
PostWysłany: Pon 14:24, 31 Sie 2009
maniak
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: Mężczyzna


siemka
mam 2 problemy natury czysto mechanicznej a wiec;
nie mogę dobrze napiąć łańcucha bo zależy od tego jak przekręcę koło raz jest ciasno a raz luźno; co jest grane?
a 2 problem to jak podniosę jawkę z przodu do góry to lagi legalnie wypadają; co robić? mam w planie zamontować inną zawiechę ale nie mam kasy na koło i chciałbym coś żeby chociaż prowizorycznie zamontować przednie koło od jawki do czasu gdy będę miał jakąś kasę
oto propozycje
http://allegro.pl/item714384883_daelim_vc_vs_125_przednie_zawieszenie.html
lub
http://allegro.pl/item725450078_zawieszenie_przednie_mz_ts_wsk_125_175.html
dzięki


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 14:49, 31 Sie 2009
mar3g
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 29 Paź 2008
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Podolsze
Płeć: Mężczyzna


a masz napinacze do łańcucha???te wygięte blaszki z śruba na klucz 10 ?? A zawieszenia proponuje z charta miałem takowe i spisywało się świetnie a z tych co podałeś to założył bym to pierwsze.
A powodem wypadania lagów jest zerwany gwint na tych takich śrubach co się sprężyny z góry przykręca ,przynajmniej ja tak myślę


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 15:06, 31 Sie 2009
maniak
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: Mężczyzna


mam napinacze


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 15:07, 31 Sie 2009
mlody1432
Administrator
Administrator

 
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 1032
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gierczyce
Płeć: Mężczyzna


A skracałeś łańcuch? Bo jeśli tak to masz odpowiedź. Ja skróciłem bo miałem bardzo wyciągnięty i dzieje się to samo. Jedyne wyjście kupić nowy łańcuch. A co do zawieszenia wybrałbym to od MZ bo wejdzie bez przeróbek w główkę ramy. A z tym od Daelim to nie wiadomo jaką średnicę ma sztyca.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 15:37, 31 Sie 2009
maniak
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: Mężczyzna


ja nie skracałem łańcucha ale przedtem było wszystko git; a czy zawieszenie od mz z bębnem będzie można założyć tarczę?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 15:46, 31 Sie 2009
mlody1432
Administrator
Administrator

 
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 1032
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gierczyce
Płeć: Mężczyzna


Będzie można założyć tarcze. Do tego starego zawieszenia z kołem od MZ TS 250 trzeba będzie zrobić uchwyt na kopyto hamulca i w bębnie otwory na tarczę, chyba że zmienisz bęben na ten od MZ ETZ 150 przystosowanej pod tarczę albo założysz całe koło.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 15:52, 31 Sie 2009
maniak
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: Mężczyzna


nie bo chciałem tak; tę zawieszkę co powyżej i tę kółko http://allegro.pl/item723461380_hamulce_mz_przod.html


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 15:55, 31 Sie 2009
mlody1432
Administrator
Administrator

 
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 1032
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gierczyce
Płeć: Mężczyzna


Wszystko będzie się nadawać tylko do zawieszenia trzeba dorobić uchwyt kopyta od hamulca. Można go zrobić z kawałka blachy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 16:04, 31 Sie 2009
maniak
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: Mężczyzna


to super teraz tylko trzeba negocjować z bankiem czyt ojcem warunki kredytu a dorobienie uchwytu to dla mnie pestka


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 16:08, 31 Sie 2009
mlody1432
Administrator
Administrator

 
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 1032
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gierczyce
Płeć: Mężczyzna


Możesz też zapożyczyć zawieszkę z wsk-i i jakieś półki. Ja bym zlecił komuś kto ma czas wplecenie szprych w koło jawki z bębnem mz. Bo mz ma koło 19 więc trochę za duże do jawki.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 16:13, 31 Sie 2009
dychul
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna


Witam z zawieszeniem to jest kilka możliwości.
Zawieszenie od Jawki jest w budowie proste jak budowa parasola. Lagi są na sztywno połączone ze sprężyną. Od góry w sprężyny "na żywca" są wkręcone śruby z otworem na gwint M8. W te otwory od góry zawieszenia wkręcone są śruby, które właśnie trzymają lagę w komplecie. Jeśli zawieszenie wyjechało Tobie spod motoru a masz śruby mocujące na swoim miejscu oznacza to, że wykręciły się sprężyny ze śrub, albo pękły sprężyny. Jeśli wykręciły się Tobie śruby od góry w zawieszeniu to wiadomo co jest grane.
Co do zmiany zawieszenia, nie praktykowałem chociaż MZ 250 śmigałem 20 lat temu. Zawieszenie jest komfortowe miękkie z tendencją do uszkadzania się simmeringów. Nieprownywalnie lepsze od oryginalu. Nie mozna przerobic tego zawieszenia z bebna na tarcze bez wymiany piasty i jednej lagi do ktorej mocowany jest zacisk. Kiedys byly w sprzedazy takie komplety do przerobienia hamulca.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 16:24, 31 Sie 2009
maniak
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: Mężczyzna


ale czym się różni laga z bębna od tej z tarczówki? jak czegoś brakuje to mogę dorobić


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 16:46, 31 Sie 2009
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


Brakuje uchwytu do przykręcenia zacisku.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 16:50, 31 Sie 2009
maniak
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: Mężczyzna


ale można go dorobić? czy przy pierwszym hamowaniu zacisk zacznie się z tarczą obracać? xD


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 18:04, 31 Sie 2009
mlody1432
Administrator
Administrator

 
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 1032
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gierczyce
Płeć: Mężczyzna


Bierzesz pasek nierdzewki i zawijasz go na ladzę, robisz to tak jak byś potrzebował objemy na tłumik. Zdjęcie pod tym linkiem http://www.polskajazda.pl/foto/foto-zoom/dudi1203bikepics-957605-full.jpg
Kopyto nie ma prawa obracać się wraz z tarczą.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
ciasno luźny łańcuch i rozwalona przednia zawieszka
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 2  
Idź do strony 1, 2  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin