Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy Rozwiązane » Na zimnym silniku... Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek  Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Sob 13:53, 02 Sty 2010
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


ja tez mam wyrobioną i wolne obroty reguluje naciągiem linki


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:55, 14 Sty 2010
Koniu
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Kurcze mam ten sam problem. Zapłon był już ustawiony w każdej pozycji, kilka kondensatorów, dziesiątki świec, mnóstwo regulacji gaźnika. Nic nie przyniosło porządnego skutku. Gaźnik jest dobrze wyregulowany (nominalny poziom paliwa, dysze org.) świece dobrze przepala (najlepiej chodzi na championie l82c) Już nie wiem co to może być. Jak się rozgrzeje to chodzi jak marzenie (pali za 1, ma dożo mocy).
Na zimnym silniku mi zalewa świece, ale benzyna na świecy ma taką smolistą konsystencje (mieszanka odpowiednio jest przygotowana, lewy simmering tez jest w porządku)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 8:42, 15 Sty 2010
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


Jakie proporcje oleju i jaki olej stosujesz w mieszance?
Może paliwo jakieś lipne


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 9:46, 15 Sty 2010
Rafalzo
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna


Może zapłon przyśpiesz i dopiero potem baw się w inne regulacje? Albo ta świeca jest za zimna? Jaką to ma wartość cieplną?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 14:49, 15 Sty 2010
Slawula9
Moderator
Moderator

 
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 802
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radłów
Płeć: Mężczyzna


Pewnie oleju za dużo lejesz , a wogóle to jaki stosujesz????


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 22:42, 15 Sty 2010
Koniu
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Leje w stosunku 1:40 ten czerwony orlenu. Najgorsze jest to ze problem jest mniej więcej od września i przez ten czas nic nie wycudowałem (nawet 3 różne gaźniki były), ale teraz chcę sprzedać ogara i chcę by wszystko było na tip top. Ta świeca to odpowiednik F-75(chyba), na F-95 (nawet nowej) tez chodzi kijowo.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 9:39, 16 Sty 2010
Slawula9
Moderator
Moderator

 
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 802
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radłów
Płeć: Mężczyzna


Spróbuj świece przepalić na gazie, albo w piecu a później wyczyść świece i spróbuj zapalić bo niektóre gatunki świec trzeba przepalać i nie ma na to rady


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 12:38, 17 Sty 2010
Koniu
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


A czy problem może być spowodowany nieszczelnością między cylindrem a głowicą ? Bo gdy wczoraj ustawiałem zapłon na równiutko 1,8 to zauważyłem że uszczelka jest cała mokra w oleju, tylko ze zapomniałem czy były takie "ścieżki". Na wszelki wypadek założyłem głowice na silikonie i skręciłem mocno jak nigdy. Jutro odpalę i napisze czy pomogło.
Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 15:41, 17 Sty 2010
Slawula9
Moderator
Moderator

 
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 802
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radłów
Płeć: Mężczyzna


Jakby była nieszczelność to by była słaba cały czas i krztusiłaby ci sie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 18:49, 18 Sty 2010
Koniu
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


A jednak pomogło Wink teraz ogara nawet na zimnym silniku idzie od strzała. Dziwne dla mnie było to ze na zimnym nie miał siły, krztusił się i w ogóle porażka a na ciepłym silniku wszystko pięknie. Ważne ze dobrze chodzi.
Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 19:01, 18 Sty 2010
Slawula9
Moderator
Moderator

 
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 802
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radłów
Płeć: Mężczyzna


No to dobrze że pomogło , czyli temat do zamknięcia


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Na zimnym silniku...
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy Rozwiązane
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 3 z 3  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
  
  
 To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek  Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin