Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy Rozwiązane » Na zimnym silniku... Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek  Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Śro 20:46, 30 Gru 2009
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


Jakiego koloru jest iskra? być może kondensator jest na wykończeniu


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 20:53, 30 Gru 2009
Boluś
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 18 Sie 2009
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brzezie
Płeć: Mężczyzna


jasno niebieska kondensator ma 2 miesiące dopiero Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 20:55, 30 Gru 2009
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


myślę że masz nieco za niski poziom paliwa w komorze pływakowej, podegnij blaszkę delikatnie do góry.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:02, 30 Gru 2009
Boluś
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 18 Sie 2009
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brzezie
Płeć: Mężczyzna


właśnie już próbowałem zwiększać poziom paliwa ale to tylko doprowadzało do mulenia jawki zalewała sie ponieważ gdy jechałem na 3 biegu i zredukowałem do 2 to ja muliło dopiero po jakichś 2 sekundach wchodziła na obroty


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 23:22, 30 Gru 2009
Rafalzo
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna


Mówie tu, o tym że ci na zimnym zalewa, czyli nie spala. Bo jak masz po 10km świece dobrze okopconą to znaczy tyle, że masz dobrze wyregulowany gaźnik, więc jego nie ruszaj. Kwestia świecy, ewentualnie zapłonu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 0:09, 31 Gru 2009
Grzeniu
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 14 Gru 2009
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielona Góra
Płeć: Mężczyzna


Pisałeś, że musisz go przelewać podczas pracy i robi się OK. Może po prostu zacina się zaworek nad blaszką w komorze pływakowej?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 12:10, 31 Gru 2009
Slawula9
Moderator
Moderator

 
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 802
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radłów
Płeć: Mężczyzna


Ten zaworek trzeba dobrze zrobić bo nieraz się zacina. A ta świeca boscha przepaliłeś ją. bo ja jak kupiłem nową to gaznik zalewało, dopiero przepaliłem święce i jest wszystko dobrze i sprawdz jaka przerwa na świecy ma być 0,5mm


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 13:19, 31 Gru 2009
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


0.4mm na platynkach i 0.4 mm na świecy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 14:04, 31 Gru 2009
Slawula9
Moderator
Moderator

 
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 802
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radłów
Płeć: Mężczyzna


rutkowski napisał:
0.4mm na platynkach i 0.4 mm na świecy




Na plantynkach ma być 0,4mm a na świecy daje się 0,5 mm zawsze


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 14:08, 31 Gru 2009
Joker
Moderator
Moderator

 
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 1199
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Giżycko
Płeć: Mężczyzna


Ja miałem podobnie tez się strasznie muliła jak się redukowało i trzeba było podczas jazdy przelewać a winą był zapchany kranik, weź go nawet pompką taką rowerową przepchaj, ewentualnie wyczyść bak bo może masz tam sporo syfu. :]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 14:13, 31 Gru 2009
Slawula9
Moderator
Moderator

 
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 802
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radłów
Płeć: Mężczyzna


Wez szczeliniomierz lub blaszke 0,5mm i sprawdz jaka jest przerwa na świecy .
Ja 3 dni temu miałem identyczną sytuację i łapała lewe powietrze przez filtr powietrza poprostu się odtykał a dałbym sobie głowe uciąć że to nie filtr


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 15:35, 31 Gru 2009
Boluś
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 18 Sie 2009
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brzezie
Płeć: Mężczyzna


przerwa na świecy ma 0,5mm ale to i tak nic nie da czy będę miał 0,4 lub 0,8 problem dalej jest. Będę mieć za niedługo nową świecę wkręcę ją i się zobaczy Wink tymczasem jeszcze zobaczę ten filtr oraz czy nie łapie lewego powietrza


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Boluś dnia Czw 15:36, 31 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 15:47, 31 Gru 2009
Rafalzo
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna


Rozkręć gaźnik i sprawdź czy ci dobrze zaworek działa, to jest chwila. Po prostu dmuchnij i zobacz czy zamyka, otwiera przepływ, czy łapie szczelnie. Kranik też możesz rozebrać, ale jak podczas jazdy po rozgrzaniu jest ok to raczej nie jego wina.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 11:47, 02 Sty 2010
Boluś
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 18 Sie 2009
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brzezie
Płeć: Mężczyzna


Dzisiaj wyjąłem przepustnicę, patrzę w to miejsce gdzie opiera się o śrubę wolnych obrotów a tam jakby taki rowek w kształcie półkulistym z nacięciami ( tak jak by był gwintowany) Więc moje pytanie brzmi; jak wygląda prawidłowa przepustnica? prosiłbym o jakieś foto. Co dziwne mimo wyrobionej przepustnicy jawka trzymała wolne obroty... może to być także przyczyną mojego problemu z jazdą na zimnym silniku?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 13:26, 02 Sty 2010
Rafalzo
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna


Pisząc wyrobiona przepustnica właśnie to miałem na myśli. Ten rowek jest od kręcenia śrubą wolnych obrotów podczas gdy manetka jest w "spoczynku". Jeśli masz jakiś tam zakres do regulacji wolnych obrotów to to zostaw. Ja zalepiłem to poxipolem, odstawiłem do wyschnięcia. Napisz lepiej czy zmieniłeś tą świece i czy ci to pomogło...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Na zimnym silniku...
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy Rozwiązane
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 2 z 3  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
  
  
 To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek  Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin