| 
 
	
		| 
 |  | Elektryka, |  | 
 
	| 
	
		|  Wysłany: Czw 22:06, 01 Paź 2009 |  |  |  
	| 
	
		| 
		
			| 
			
				| 
				| dychul |  | Rozmowny |  |  
 |  |  |  | 
					| Dołączył: 21 Sie 2009 |  | Posty: 162 |  | Przeczytał: 0 tematów 
 Pomógł: 5 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 |  | Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna
 |  |  |  |  |  |  |  
			|  |  |  
 
 | 
		
			| Wygrzebałem swoją Jawkę Mustang u kolegi w garażu. Cała w rdzy bez pokrywki schowka z wgniecionym i pękniętym zbiornikiem. Na innym forum znalazłem zbiornik i pokrywkę. Zbiornik, schowek, błotniki dostały nowy lakier. Koła dostały nowe obręcze, szprychy, łożyska i szczęki, dętki, opony. Zawieszenie otrzymało nowe tuleje i tylne amortyzatory. Doszły takie detale jak: linki, podnóżek, cały zestaw przeniesienia napędu. Silnik dostał nowy cylinder, tłok i gazior. Ciągle były jakieś problemy i Jawka uczy mnie pokory i cierpliwości. Teraz mnie elektryka samochodowego rzuciła na kolana swoją elektryką. Jakież było moje zdziwienie, gdy zobaczyłem jak jest podłączona tylna lampka. Nigdy w życiu nie spotkałem takiego rozwiązania.
 Wracając do tematu w Jawce spalona była tylna żarówka. Miałem tylko 6V 20W. Po założeniu reflektor świecił jak gromnica. Jednak po kilku minutach jak uruchomiłem motor obie żarówki tył i przód paliły bardzo jasno. Tylna żarówka dostała powietrza, a przednia też jakoś dziwnie świeciła. Pomimo przełączenia: mijania/ drogowe świeciła jednakowo. Wczoraj zauważyłem, że jedno włókno w żarówce jest spalone. Założyłem odpowiednią żarówkę na tył i odpaliłem motor (przedniej nie miałem w zapasie). Tylna żarówka zaczęła świecić jak 100 W, a nie 5W. Zmierzyłem napięcie i okazało się że iskrownik na cewkach daje od 12 do 14 Volt. Skąd to się wzięło. Dobrze, że mam w zapasie 2 koła magnesowe i iskrowniki.
 Czym mnie Jawka jeszcze rzuci na kolana mnie 40 letniego faceta?
 |  |  
		| 
		
			| 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  |  
	|  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | 
 
	| 
	
		|  Wysłany: Pią 9:10, 02 Paź 2009 |  |  |  
	| 
	
		| 
		
			| 
			
				| 
				| Monia |  | Początkujacy |  |  
 |  |  |  | 
					| Dołączył: 14 Wrz 2009 |  | Posty: 26 |  | Przeczytał: 0 tematów 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 |  | Płeć: Kobieta
 |  |  |  |  |  |  |  
			|  |  |  
 
 | 
		
			| Ot ciekawostka przyrodnicza  . Cos maja z elektryka jaweczki - u mnie na cewkach jest od 8 do 12 Volt. Bedziemy przy nich jeszcze dlubac, chcialabym miec stabilne swiatelka, na forum jest tez ciekawy pomysl na wzmocnienie zasilania klaksonu. Jezeli bedzie koniecznosc przewiniecia cewek, znajomy moj pracuje w bardzo solidnym warsztacie. Sluze namiarami.
 |  |  
		| 
		
			| 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  |  
	|  |  
	| 
	
		|  Wysłany: Pią 9:15, 02 Paź 2009 |  |  |  
	| 
	
		| 
		
			| 
			
				| 
				| rutkowski |  | Własny tytuł (zgłoś się do admina) |  |  |  |  |  | 
					| Dołączył: 19 Paź 2007 |  | Posty: 3024 |  | Przeczytał: 0 tematów 
 Pomógł: 39 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 |  | Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna
 |  |  |  |  |  |  |  
			|  |  |  
 
 | 
		
			|  mam to samo ale w niczym to nie przeszkadza Zapewne mierzyliście na wyłączonych światłach, zmierzcie napięcie pod obciążeniem, bez obciążenia u mnie nawet do 20V dochodziło
 |  |  
		| 
		
			| 
 Post został pochwalony 1 raz
 |  |  |  
	|  |  
	| 
	
		|  Wysłany: Pią 9:33, 02 Paź 2009 |  |  |  
	| 
	
		| 
		
			| 
			
				| 
				| Monia |  | Początkujacy |  |  
 |  |  |  | 
					| Dołączył: 14 Wrz 2009 |  | Posty: 26 |  | Przeczytał: 0 tematów 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 |  | Płeć: Kobieta
 |  |  |  |  |  |  |  
			|  |  |  
 
 | 
		
			| Mierzylam pod obciazeniem, dlatego ze swiatelka wariowaly. |  |  
		| 
		
			| 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  |  
	|  |  
	| 
	
		|  Wysłany: Pią 11:25, 02 Paź 2009 |  |  |  
	| 
	
		| 
		
			| 
			
				| 
				| dychul |  | Rozmowny |  |  
 |  |  |  | 
					| Dołączył: 21 Sie 2009 |  | Posty: 162 |  | Przeczytał: 0 tematów 
 Pomógł: 5 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 |  | Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna
 |  |  |  |  |  |  |  
			|  |  |  
 
 | 
		
			| W poniedziałek Jawka kolejne starcie. Założę nowe żarówki i sprawdzę pod obciążeniem. Zakładając ten temat nie dopisałem, że obecnie po przekręceniu kluczyka na pozycję światła motorek gaśnie. Kiedy rozłączę żarówkę silnik pracuje. |  |  
		| 
		
			| 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  |  
	|  |  
	| 
	
		|  Wysłany: Pią 11:48, 02 Paź 2009 |  |  |  
	| 
	
		| 
		
			| 
			
				| 
				| rutkowski |  | Własny tytuł (zgłoś się do admina) |  |  |  |  |  | 
					| Dołączył: 19 Paź 2007 |  | Posty: 3024 |  | Przeczytał: 0 tematów 
 Pomógł: 39 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 |  | Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna
 |  |  |  |  |  |  |  
			|  |  |  
 
 | 
		
			| posprawdzaj instalacje czy jakiś magik tam nie dłubał schemat znajdziesz na forum |  |  
		| 
		
			| 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  |  
	|  |  
	| 
	
		|  Wysłany: Śro 16:45, 07 Paź 2009 |  |  |  
	| 
	
		| 
		
			| 
			
				| 
				| dychul |  | Rozmowny |  |  
 |  |  |  | 
					| Dołączył: 21 Sie 2009 |  | Posty: 162 |  | Przeczytał: 0 tematów 
 Pomógł: 5 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 |  | Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna
 |  |  |  |  |  |  |  
			|  |  |  
 
 | 
		
			| Sprawdziłem stacyjkę i przyznaję kabel od masy źle przylutowałem gdy się urwał. Po wymianie żarówek na dobre wszystko hula, świeci i trąbi  bardzo dobrze. Serdeczne dzięki za pomoc. Do zamknięcia
 |  |  
		| 
		
			| 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  |  
	|  |  
	| Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy Rozwiązane 
 
	
		| Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach
 Nie możesz zmieniać swoich postów
 Nie możesz usuwać swoich postów
 Nie możesz głosować w ankietach
 
 | Wszystkie czasy w strefie EET (Europa) Strona 1 z 1
 
 |  |  
	|  |  
 |