Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady » Przeczytaj to dla dobra jawki!!!!! Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Nie 18:35, 23 Sie 2009
zloty1996
Weteran Forum
Weteran Forum

 
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 990
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Proszowice koło Krakowa
Płeć: Mężczyzna


ja kupiłem NSK


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 19:23, 23 Sie 2009
buniek92
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lidzbark Welski


... - tyle ode mnie nt. posta powyżej.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 23:30, 23 Sie 2009
mefisto
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 13 Sie 2007
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna


W deklu też odkryte bo simering musi miec smarowanie a tam olej jest dostarczany poprzez chlapanie trybów xD


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 8:07, 24 Sie 2009
krawiec_
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


mefisto napisał:
W deklu też odkryte bo simering musi miec smarowanie a tam olej jest dostarczany poprzez chlapanie trybów xD

Ja nie mam simmeringu, czyli nie ma co smarować, więc i łożysko może być kryte Mr. Green


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 13:11, 24 Sie 2009
buniek92
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lidzbark Welski


Słabej jakości zdjęcie, ale jeśli kogoś interesuje jak wygląda łożysko 2RS po odkryciu... http://bikepics.com/pictures/1762793/
ZŁoty, dobra, powiem Ci. ;] Te twoje NSK to jest marka, a to co mówiłem 2Z to blaszka z obu stron, a 2RS to gumka z obu stron.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 14:25, 24 Sie 2009
zloty1996
Weteran Forum
Weteran Forum

 
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 990
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Proszowice koło Krakowa
Płeć: Mężczyzna


Ja mam blaszki. ale te blachy chyba nie są jakimś hermetykiem czy czymś innym zklejone i tam wpływa troszke mieszanki. no nie?

Takie cosik: http://frontside.pl/images/lozyska_amok.jpg

Tylko pisze NSK Poland a nie CX jap


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zloty1996 dnia Pon 14:31, 24 Sie 2009, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 15:56, 24 Sie 2009
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


NSK to ten sam syf co PPL ja się przekonałem co do Jakości tych łożysk,stanowczo odradzam.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 17:01, 24 Sie 2009
buniek92
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lidzbark Welski


No nie jest hermetykiem, ale wyobraź sobie, że jeśli łożysko w takich warunkach może mieć lepsze smarowanie to trzeba mu je zapewnić. To tak jakby wywalić Cię do kamieniołomów i dawać dwa razy na dzień kromke chleba i szklanke wody. Rozumiesz o co mi chodzi?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 19:44, 24 Sie 2009
zloty1996
Weteran Forum
Weteran Forum

 
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 990
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Proszowice koło Krakowa
Płeć: Mężczyzna


wiem rozumiem ale łożysko nie kryte na bieżąco dostaje świeży olej którym się smaruje a np. Takie kryte w jawce po 10 latach pracy to ten smar w środku jest dobry jeszcze?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zloty1996 dnia Pon 21:32, 24 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 20:52, 24 Sie 2009
mefisto
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 13 Sie 2007
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna


Zależy gdzie. W silniku nie wydaje mi się, ale przecież w kołach jadą na smarze łożyska.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:29, 24 Sie 2009
zloty1996
Weteran Forum
Weteran Forum

 
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 990
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Proszowice koło Krakowa
Płeć: Mężczyzna


ale ja mam je na wale ;/ \;


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:35, 24 Sie 2009
Thom
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 30 Lis 2008
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Pamiętam jak na egzaminie jechałem Komarem z silnikiem kwadratowym to był słabszy ale osiągał wyższe obroty bardziej czujny na gaz był.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:57, 24 Sie 2009
mefisto
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 13 Sie 2007
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna


zloty1996 napisał:
ale ja mam je na wale ;/ \;


To tak jakbyś dostał 0,5l wody i biegł 100km łapiesz ?

jak dla mnie to musi mieć smarowanie tak jak to konstruktorzy przewidzieli czyli przez olej w benzynie, może jestem uparty, ale uszczelniacze na wale tez muszą mieć smarowanie!

Thom napisał:
Pamiętam jak na egzaminie jechałem Komarem z silnikiem kwadratowym to był słabszy ale osiągał wyższe obroty bardziej czujny na gaz był.


co w związku z tym ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:02, 14 Wrz 2009
mingo
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


nie zakładając nowego tematu. mam pytanie czy np. na 2 biegu przygazowanie na duże obroty (silnik dosyć głośno chodzi). szkodzi to silnikowi??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:19, 14 Wrz 2009
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Jeśli układ tłokowo-korbowy nie miał remontu może doprowadzić do powstania luzów na wale,łożyskach,panewce,ale jeśli wszystko jest w należytym stanie (po remoncie) i stosuje się dobry olej do 2T to można kręcić ale nie na długo byle dociągnąć do trzeciego biegu. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Przeczytaj to dla dobra jawki!!!!!
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 3 z 4  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin