Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny » Tłok czeski na jeden pierścień Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Tłok czeski na jeden pierścień
PostWysłany: Śro 12:34, 23 Lip 2008
SławekP13
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: Mężczyzna


Znalazłem na czeskiej stronie tłok 40mm na jeden pierścień:

Tłok:
http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_2139.html Surprised

Pierścienie:
http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_2138.html

Z tego co zrozumiałem do tłoka pasóje tylko ten pierścien a wszystko inne zostaje. Zmniejszyły by się opory tarcia, silnik kręciłby wyżej byłby trwalszy.
PS.jak już było to sorki Confused


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Re: Tłok czeski na jeden pierścień
PostWysłany: Śro 12:52, 23 Lip 2008
Szymon
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 504
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna


SławekP13 napisał:
Znalazłem na czeskiej stronie tłok 40mm na jeden pierścień:

Tłok:
http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_2139.html Surprised

Pierścienie:
http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_2138.html

Z tego co zrozumiałem do tłoka pasóje tylko ten pierścien a wszystko inne zostaje. Zmniejszyły by się opory tarcia, silnik kręciłby wyżej byłby trwalszy.
PS.jak już było to sorki Confused


Byłby trwalszy? Chyba nie masz pojęcia o czym mówisz, na 1 pierścieniu układ tłok-cylinder stosunkowo szybko przestaje być szczelny, całe tarcia skupia się na znacznie mniejszej powierzchni - tylko na 1 pierścieniu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 13:01, 23 Lip 2008
pawlak200192
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 608
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5


1 pierścień ma sens tylko przy zastosowaniu gładzi pokrytej nicasilem, który znacznie zmniejsza tarcie i mozna stosowac mniejsze luzy co daje dobrą kompresje...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 13:24, 23 Lip 2008
Robert200PL
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Złoczew


Będzie się tak niemiłosiernie grzał że może pękać po 10 km jazdy!!! - Całe ciepło z wybuchów kierowane jest na ten pierścień z tłoka ( a nie jak normalnie pomagałby mu 2 i 3 pierścionek)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Robert200PL dnia Śro 13:24, 23 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 14:09, 23 Lip 2008
pawlak200192
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 608
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5


Robert200PL- nic takiego się nie stanie jaezeli tak by się działo to nawet 2-3 pierscieniowe tłoki by padały po 10km. Poprostu po pwenym czasie miał by mniejszą kompresje.
Zresztą może jest wykonany z dobrego materiału i mozna zastosowac mniejszy luz co podniesie spręzenie xD


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 14:37, 23 Lip 2008
lord-89
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rymanów Zdrój/ Kraków
Płeć: Mężczyzna


im więcej pierścieni tym lepiej. Lepsza kompresja i szczelność,


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 14:37, 23 Lip 2008
SławekP13
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: Mężczyzna


mówiąc że wzrośnie trwałość miałem na myśli że wał będzie dostawał mniej po dupie bo zmniejszy się tarcie przez zastosowanie jednego pierścienia pozatym ten pierścień jest prawie 3x droższy od zwykłych a tłok 2x także chyba trwałość jest lepsza


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 19:57, 23 Lip 2008
Robert200PL
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Złoczew


Pawlak: popatrz na rysunki p.Sałka - tam jest wyjaśnione jaką rolę pełnią pierścienie - wbrew pozorom nie tylko uszczelniająca - odbieraja one także ciepło z tłoka Idea a na moje oko to wał wytrzyma te obciążenia tylko trwałość silnika nie byłaby za wielka bo raz: kręciłby dużo wyższe od nominalnych obroty a dwa to po pewnym czasie powstawałaby przedmuchy a te jak wiadomo najlepsze nie są Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 20:40, 23 Lip 2008
pawlak200192
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 608
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5


Pieprzenie, przeciez w piłach, kitach tuningowych stosuje siętłoki jedno pieścieniowe...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:34, 23 Lip 2008
Godzik
Zagubiony na Forum
Zagubiony na Forum

 
Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bieruń Nowy
Płeć: Mężczyzna


co wy pierdzielicie o tym zmniejszeniu tarcia.... kurde jawka to dwusów więc jak nalejesz więcej oleju to masz mniejsze tracie ... ( przynajmniej ja tak uważam) poza tym takie rzeczy są ważne ale w sporcie a nie do jawki jak chcesz większą prędkość to zainwestuj w "ufiewke tajger" i da Ci tyle co ten tłok takie moje zdanie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:31, 23 Lip 2008
Robert200PL
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Złoczew


To sobie poczytajcie najpierw o teroii silników spalinowych a potem sie odzywajcie bo jak sie tłumaczy to i tak jest **** i kazdy wie swoje - a tak na prawde nie macie pojecia o czym rozmawiamy.... Evil or Very Mad


- do niektórych...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Robert200PL dnia Śro 22:32, 23 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:47, 23 Lip 2008
pawlak200192
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 608
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5


wogole to nie wiem po co ten temat jak nikt z nas sobie nie kupi tego tłoka i nie sprawdzi jak to chodzi Razz Zresztą Jezeli jest jesden pierścien wysokiej jakości to i tak jest lepszy od dwóch jawowskich Twisted Evil
Zresztą ja miałem w hondzie MB 50 jeden pierścien, który trzymał kompresje, a drugi który zbierał olej, a w cylindrze Airsala miałem tylko jeden pierścień.

Robert- jakos koles z czech, który miał tą niebieską jawe z membraną wielo płukiem, wyliczonym wydechem, gaznikiem od mz i wieloma innymi częsciami mechanicznymi miał właśnie tłok 1 pierścieniowy- były tez fotki ze śladami przedmuchów przez ten pierścien ale wiadomo jak chce się miec te większe obroty to trzeba sieliczyc z czestymi wymianami tłoka...

Godzik_15- jak będziesz lał za dużo oleju to ci siępierścienie zapieką Laughing
jak chce się zmniejszyc tarcie to nalezy lac pełen syntetyk jakiejs dobrej marki... nie mówie tutaj o laniu moblila lub castrola do jawki ale o np. midland(czy jakos tak)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 23:07, 23 Lip 2008
suamerk
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 22 Cze 2006
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WARSZAWA


jeśli ktoś jest z czech i moze to kupić to niech mi kupi i wyśle ja jestem zainteresowany. trzeba to przetestować Mr. Green


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 23:17, 23 Lip 2008
pawlak200192
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 608
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5


suamerk- Kiedy skończysz silnik Question Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pawlak200192 dnia Śro 23:17, 23 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 23:35, 23 Lip 2008
suamerk
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 22 Cze 2006
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WARSZAWA


w sumie to jest skonczony ale nie mam ramy zeby go włozyc, motor w lakierni Hrm ale koniec OT


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Tłok czeski na jeden pierścień
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 2  
Idź do strony 1, 2  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin