Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny » Tłok czeski na jeden pierścień Idź do strony Poprzedni  1, 2
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Czw 9:26, 24 Lip 2008
pepe93_1993
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Siedlce


a wg mnie chlopaki, tekie rozwiązanie jest dobre tylko w sumie na krótką mete... Hrm
podam czysty przykład że kity 70ccm do skuterów klasy Evo są też tłoki na 1 pierścień, cylinder aluminiowy, tylko że to jest jednorazowe, robi jakieś 3000 i do śmieci ale za to mocy duuużo wiecej daje...
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 10:22, 24 Lip 2008
ogar2007
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 3202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk)


napisze tak
jesli ktos ma zamiar z jawki wycisnac jak najwiecej to niech zainwestuje w ten tłok i pierscienie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 13:57, 24 Lip 2008
gniewny
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 2718
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Unin na Wyspie Wolin


ogar2007 napisał:
napisze tak
jesli ktos ma zamiar z jawki wycisnac jak najwiecej to niech zainwestuje w ten tłok i pierscienie


Dokładnie jeśli ktoś chce wycisnąć jak najwiecej z silnika to nie patrzy specjalnie na trwałość, koszty i spalanie. Dla niego jest przeznaczony ten tłok.

Zauważyłem też, że tłok się nie świeci tak jak inne, jest bardziej matowy co może świadczyć o tym, że tłok jest wykonany z dobrego stopu.

Jeszcze jedno - osoby nie mające pojęcia w temacie proszę o nie wypowiadanie się ponieważ się tylko ośmieszacie.

Tłok w przeliczeniu kosztuje ok. 45 zł co nie jest moim zdaniem aż tak dużą kwotą.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez gniewny dnia Czw 14:04, 24 Lip 2008, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 18:15, 24 Lip 2008
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Ja jestem tylko ciekaw jak z ciężarem tłoka,i z wymiarowaniem pod oryginał,ogólnie chętny byłbym na ten tłok ale jak narazie nie wyrabiam się finansowo a ze ściągnięciem do polski wyszło by pewno około 100zł. Hrm


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:13, 24 Lip 2008
buniek92
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lidzbark Welski


lord-89 - nie ośmieszaj się. xD Więcej nie powiem, domyśl się o co mi chodzi, bo palnąłeś jak cholera... xD
Godzik_15 - daj spokój. xD Pawlak już ci napisał, co się stanie, gdy będzie za dużo oleju w mieszance.
Ten tłok jest dla tych, którzy nie żałują pieniędzy na motor i zależy im na osiągach. Nie patrzy się na cenę (w mniejszym stopniu), lecz na osiągi.
Pozdro.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Tłok czeski na jeden pierścień
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 2 z 2  
Idź do strony Poprzedni  1, 2
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin