| 
 
	
		| 
 
	| 
	
		|  Wysłany: Czw 9:26, 24 Lip 2008 |  |  |  
	| 
	
		| 
		
			| 
			
				| 
				| pepe93_1993 |  | Rozmowny |  |  
 |  |  |  | 
					| Dołączył: 02 Lut 2008 |  | Posty: 177 |  | Przeczytał: 0 tematów 
 Ostrzeżeń: 2/5
 
 |  | Skąd: Siedlce |  |  |  |  |  |  |  
			|  |  |  
 
 | 
		
			| a wg mnie chlopaki, tekie rozwiązanie jest dobre tylko w sumie na krótką mete...   podam czysty przykład że kity 70ccm do skuterów klasy Evo są też tłoki na 1 pierścień, cylinder aluminiowy, tylko że to jest jednorazowe, robi jakieś 3000 i do śmieci ale za to mocy duuużo wiecej daje...
 [link widoczny dla zalogowanych]
 |  |  
		| 
		
			| 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  |  
	|  |  |  |  |  |  |  
	| 
	
		|  Wysłany: Czw 10:22, 24 Lip 2008 |  |  |  
	| 
	
		| 
		
			| 
			
				| 
				| ogar2007 |  | Własny tytuł (zgłoś się do admina) |  |  |  |  |  | 
					| Dołączył: 12 Kwi 2006 |  | Posty: 3202 |  | Przeczytał: 0 tematów 
 Pomógł: 16 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 |  | Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |  |  |  |  |  |  |  
			|  |  |  
 
 | 
		
			| napisze tak jesli ktos ma zamiar z jawki wycisnac jak najwiecej to niech zainwestuje w ten tłok i pierscienie
 |  |  
		| 
		
			| 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  |  
	|  |  |  |  |  | 
 
	| 
	
		|  Wysłany: Czw 13:57, 24 Lip 2008 |  |  |  
	| 
	
		| 
		
			| 
			
				| 
				| gniewny |  | Własny tytuł (zgłoś się do admina) |  |  |  |  |  | 
					| Dołączył: 17 Mar 2006 |  | Posty: 2718 |  | Przeczytał: 0 tematów 
 Pomógł: 15 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 |  | Skąd: Unin na Wyspie Wolin |  |  |  |  |  |  |  
			|  |  |  
 
 | 
		
			|  	  | ogar2007 napisał: |  	  | napisze tak jesli ktos ma zamiar z jawki wycisnac jak najwiecej to niech zainwestuje w ten tłok i pierscienie
 | 
 
 Dokładnie jeśli ktoś chce wycisnąć jak najwiecej z silnika to nie patrzy specjalnie na trwałość, koszty i spalanie. Dla niego jest przeznaczony ten tłok.
 
 Zauważyłem też, że tłok się nie świeci tak jak inne, jest bardziej matowy co może świadczyć o tym, że tłok jest wykonany z dobrego stopu.
 
 Jeszcze jedno - osoby nie mające pojęcia w temacie proszę o nie wypowiadanie się ponieważ się tylko ośmieszacie.
 
 Tłok w przeliczeniu kosztuje ok. 45 zł co nie jest moim zdaniem aż tak dużą kwotą.
 |  |  
		| 
		
			| 
 Post został pochwalony 0 razy
 
 Ostatnio zmieniony przez gniewny dnia Czw 14:04, 24 Lip 2008, w całości zmieniany 2 razy
 |  |  |  
	|  |  |  |  |  | 
 
	| 
	
		|  Wysłany: Czw 18:15, 24 Lip 2008 |  |  |  
	| 
	
		| 
		
			| 
			
				| 
				| karol53 |  | Własny tytuł (zgłoś się do admina) |  |  |  |  |  | 
					| Dołączył: 26 Lut 2007 |  | Posty: 2941 |  | Przeczytał: 0 tematów 
 Pomógł: 83 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 |  | Płeć: Mężczyzna
 |  |  |  |  |  |  |  
			|  |  |  
 
 | 
		
			| Ja jestem tylko ciekaw jak z ciężarem tłoka,i z wymiarowaniem pod oryginał,ogólnie chętny byłbym na ten tłok ale jak narazie nie wyrabiam się finansowo a ze ściągnięciem do polski wyszło by pewno około 100zł.  |  |  
		| 
		
			| 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  |  
	|  |  
	| 
	
		|  Wysłany: Czw 22:13, 24 Lip 2008 |  |  |  
	| 
	
		| 
		
			| 
			
				| 
				| buniek92 |  | Własny tytuł (zgłoś się do admina) |  |  |  |  |  | 
					| Dołączył: 15 Lip 2007 |  | Posty: 1626 |  | Przeczytał: 0 tematów 
 Pomógł: 23 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 |  | Skąd: Lidzbark Welski |  |  |  |  |  |  |  
			|  |  |  
 
 | 
		
			| lord-89 - nie ośmieszaj się. xD Więcej nie powiem, domyśl się o co mi chodzi, bo palnąłeś jak cholera... xD Godzik_15 - daj spokój. xD Pawlak już ci napisał, co się stanie, gdy będzie za dużo oleju w mieszance.
 Ten tłok jest dla tych, którzy nie żałują pieniędzy na motor i zależy im na osiągach. Nie patrzy się na cenę (w mniejszym stopniu), lecz na osiągi.
 Pozdro.
 |  |  
		| 
		
			| 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  |  
	|  |  
	| Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny 
 
	
		| Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach
 Nie możesz zmieniać swoich postów
 Nie możesz usuwać swoich postów
 Nie możesz głosować w ankietach
 
 | Wszystkie czasy w strefie EET (Europa) Strona 2 z 2  
			Idź do strony  Poprzedni  1, 2
 
 |  |  
	|  |  
 |