Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny » tłok
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
tłok
PostWysłany: Śro 21:04, 11 Sty 2012
lukasz9
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Solec Wlkp
Płeć: Mężczyzna


witam tam mysle nad rowkiem na 4 pierscien w jawce bo mam znajomego tokarza co by mi to zrobił i czy takie cos wogule warto


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:26, 11 Sty 2012
Jaceq
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 08 Lip 2011
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


a nie sądzisz że to już za duży opór?
nic ci to nie da.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:35, 11 Sty 2012
lukasz9
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Solec Wlkp
Płeć: Mężczyzna


to wogule mocy nie przybendzie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:40, 11 Sty 2012
Jaceq
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 08 Lip 2011
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


trzeba byłoby to obliczyć z jakiegoś wzoru
kompresja z jednego dodatkowego pierścienia będzie raczej marna
a i opór się zwiększa wraz ze zużyciem cylindra


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:50, 11 Sty 2012
Slawula9
Moderator
Moderator

 
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 802
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radłów
Płeć: Mężczyzna


Takich tematów o tym 4 pierścieniu było kilka więc opcja Szukaj się kłania.Koszty są nieopłacalne takiej roboty,a nie myśl że coś na tym zyskasz WinkBędzie duże tarcie i nie odczujesz przyrostu mocy .O ile mi wiadomo trzeba zamki na pozostałe pierścienie dać w innych miejscu bo zamek 4 pierścienia chyba wychodził że będzie na kanale w cylku.Więc nie kombinuj jak ci jawka dobrze chodzi.Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:05, 11 Sty 2012
lukasz9
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Solec Wlkp
Płeć: Mężczyzna


no dobrze dzieki za odp


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 12:50, 12 Sty 2012
Garry1
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 12 Wrz 2007
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Konin


W tuningu 2t raczej każdy redukuje ilość pierścieni do niezbędnego jednego a ty chcesz jeszcze dołożyć... dodam że taki peirścien nie pełnił by żadnej innej funkcji poza zwiekszeniem tarcia. Aby pierścień prawidłowo działał musi się znaleźć cały nad oknem wydechowym, i tu liczy się ten czas ile nad nim będzie i ile zdoła wspomóc sprężanie. Nie sądze żeby 4 pierścień znalazł się ponad górną krawędzią wydechu Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 19:58, 12 Sty 2012
lukasz9
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Solec Wlkp
Płeć: Mężczyzna


czyli jak bym sobie dał tłok d pierscieniowy to było by najlepiej


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 9:31, 13 Sty 2012
Stachu.G
Moderator
Moderator

 
Dołączył: 29 Gru 2011
Posty: 284
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podkarpackie
Płeć: Mężczyzna


Dokładnie tak


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
tłok
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin