Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny » Projekt jawki 50. Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Projekt jawki 50.
PostWysłany: Wto 15:59, 26 Sty 2010
ArturB
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


Co myślicie o tym zestawieniu?

Jawka 50:

1) szlif na 60cm3, 4 kanały płuczące, 1 kanał wydechowy: 60/4/1. (by Przemas)

2) tłok dwu pierścieniowy lub trzy jeśli nie znajdę dwupierścieniowego + wyszlifowanie tłoka od środka (polerowanie). (sklep z częściami do starych moto + polerowanie by Przemas)

3) króciec rozwiercony (sklep motoropole), większa dysza w gaźniku (sklep agmot), regulacja zapłonu/gaźnika, krótkie kolanko wydechu (sklep agmot), wyczyszczenie seryjnego wydechu, sportowy filtr powietrza koso air system (sklep mieloch = 65zł), sportowy filtr paliwa (allegro niebieski-chrom - 20zł), świeca (nie pamiętam oznaczenia, ale kupie dwie w razie gdyby nie pasowała, lub źle chodziła (sklep agmot).

4). chromowanie kierownicy + dwóch błotników i ogólne malowanie jawki na niebieski kolorek. Najlepiej oryginalny, możecie podać nazwę jeśli ktoś zna.


Co o tym myślicie?

Wał, łożyska seryjne wytrzymają? Jawka na liczniku ma przebieg 4tyś, była kupiona od jakiegoś dziadka, który jeździł na ryby w weekendy i do sklepu, jawka jest zablokowana od nowości.

Pzdr.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ArturB dnia Wto 16:04, 26 Sty 2010, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 16:19, 26 Sty 2010
Rafalzo
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna


Na tuningu się nie znam, ale mogę ci powiedzieć, że pomimo tego małego przebiegu mógłbys sprawdzić dobrze łożyska i wał, bo może lepiej będzie coś z tym zrobić. Możesz spróbować wsadzić świecę taką o dłuższym gwincie. Kumpel ostatnio u siebie wsadził, tylko podlożyc dodatkowo jedną podkładkę i chodzi mu podobno dużo lepiej. A co do kanałów to wnioskuje tylko z tego co czytałem na forum. Może lepiej zrobić 2 większe niż 4 mniejsze?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 16:51, 26 Sty 2010
Slawula9
Moderator
Moderator

 
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 802
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radłów
Płeć: Mężczyzna


Tylko chcę wiedzieć ile będzie ci to paliło???????????


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 16:55, 26 Sty 2010
ArturB
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


z 5-6? czy więcej? jaką bak jawki ma pojemność?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 17:29, 26 Sty 2010
Rafalzo
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna


Bez przesady! 6 litrów to ciągnie jawa 350, a nie jawka. Spalanie może i wzrośnie, ale to przecież coś kosztem czegoś. Możesz wsadzić podkowę, zwiększy się moc i spadnie spalanie. Bak jawki mieści bodajże 9 litrów.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rafalzo dnia Wto 17:29, 26 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 17:54, 26 Sty 2010
Slawula9
Moderator
Moderator

 
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 802
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radłów
Płeć: Mężczyzna


Od 4-5 litrów będzie mu ciągło bez podkowy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 18:48, 26 Sty 2010
paweł102
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 105
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna


Bak mustanga ma 8 litrów


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 19:31, 26 Sty 2010
ArturB
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


O co chodzi ta podkową? Mr. Green Odpiszcie na tamte pytania...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 19:38, 26 Sty 2010
buniek92
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lidzbark Welski


Gaźnik Jikov do wymiany na jakiś co najmniej z Simsona albo inny. Najlepiej 19mm.
Co za przemas? Pokaż jakieś jego przeróbki.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:54, 26 Sty 2010
ArturB
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


Mam pytanie. Co mi będzie potrzebne jak oddam cylinder do szlifu na 60cm3? Wiem, że tłok 40mm - sworzeń - zabezpieczenia - 2 pierścienie. Co mi będzie potrzebne, aby go z powrotem założyć? WYMIEŃCIE MI WSZYSTKIE CZĘŚCI. Jakieś podkładki czy coś. Uszczelki? Wiem o co chodzi, ale chcę być pewny, bo już mam uszczelki, ale nie wiem czy wszystkie.

Tu macie foty Przemka.

http://bikepics.com/pictures/1870384/


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:00, 26 Sty 2010
Rafalzo
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna


Będziesz potrzebował tłoka, pierścieni, zabezpieczeń, sworznia, uszczelki pod cylinder i oczywiście sam cylinder i głowice ;p O szpilkach i nakrętkach ci chyba nie muszę mówić Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:07, 26 Sty 2010
ArturB
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


te nakrętki i szpilki to jak odkręcę to je będę miał, czy będzie trzeba je znów kupić?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:12, 26 Sty 2010
cross
JAWA50speed
JAWA50speed

 
Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 1671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wronki
Płeć: Mężczyzna


Wiem z pewnych źródeł ile chcesz osiągnąć i wystarczy odblikowanie i tuning według T.Sałka Smile A jeśli chcesz wiedzeć czego ile potrzeba to ci chętnie napisze na gg Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:16, 26 Sty 2010
buniek92
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lidzbark Welski


Jak odkręcisz i zgubisz to nie bedziesz miał, proste. ;] Głowicy nie bedziesz potrzebował nowej. Odkręcasz głowice, ściągasz cyl i tłok, zakladasz tłok 40mm, uszczelke pod cyl nową koniecznie, później sam cylinder 60cc, głowica na to i skręcasz.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:24, 26 Sty 2010
Slawula9
Moderator
Moderator

 
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 802
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radłów
Płeć: Mężczyzna


Moim zdaniem taki tuning jest bez sensu skraca trochę żywotność silnika i dużo pali moto Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Projekt jawki 50.
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 2  
Idź do strony 1, 2  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin