| 
 
 
  | Projekt jawki 50. |   |  
 
	
	
		 Wysłany: Wto 15:59, 26 Sty 2010 | 
		     | 
	   | 
 
	
	
		
		
			
			
				
				| ArturB |  
				| Początkujacy |  
				 
  |  
				|   |  
				
				  
					| Dołączył: 22 Sty 2010 |  
					| Posty: 23 |  
					Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/5
  |  
					 |  
					 |  
				    |  
				  | 
			 
			  | 
			  | 
		 
		
			  | 
			  | 
		 
		 
 
  | 
		
		
			Co myślicie o tym zestawieniu?
 
 
Jawka 50:
 
 
1) szlif na 60cm3, 4 kanały płuczące, 1 kanał wydechowy: 60/4/1. (by Przemas)
 
 
2) tłok dwu pierścieniowy lub trzy jeśli nie znajdę dwupierścieniowego + wyszlifowanie tłoka od środka (polerowanie). (sklep z częściami do starych moto + polerowanie by Przemas)
 
 
3) króciec rozwiercony (sklep motoropole), większa dysza w gaźniku (sklep agmot), regulacja zapłonu/gaźnika, krótkie kolanko wydechu (sklep agmot), wyczyszczenie seryjnego wydechu, sportowy filtr powietrza koso air system (sklep mieloch = 65zł), sportowy filtr paliwa (allegro niebieski-chrom - 20zł), świeca (nie pamiętam oznaczenia, ale kupie dwie w razie gdyby nie pasowała, lub źle chodziła (sklep agmot).
 
 
4). chromowanie kierownicy + dwóch błotników i ogólne malowanie jawki na niebieski kolorek. Najlepiej oryginalny, możecie podać nazwę jeśli ktoś zna.
 
 
 
Co o tym myślicie?
 
 
Wał, łożyska seryjne wytrzymają? Jawka na liczniku ma przebieg 4tyś, była kupiona od jakiegoś dziadka, który jeździł na ryby w weekendy i do sklepu, jawka jest zablokowana od nowości.
 
 
Pzdr. | 
		 
		  | 
	 
	
		
		
			
			 
			 
			     
  Post został pochwalony 0 razy
  Ostatnio zmieniony przez ArturB dnia Wto 16:04, 26 Sty 2010, w całości zmieniany 2 razy
			     
			 
	         | 
		 
		  | 
	 
	  | 
 
	 | 
 
 
     |  | 
        |  
         |  
    
  |  |   |  
 
	
	
		 Wysłany: Wto 16:19, 26 Sty 2010 | 
		     | 
	   | 
 
	
	
		
		
			
			
				
				| Rafalzo |  
				| Mega Gaduła |  
				 
  |  
				|   |  
				
				  
					| Dołączył: 08 Wrz 2007 |  
					| Posty: 466 |  
					Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
  |  
					Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna |  
					 |  
				    |  
				  | 
			 
			  | 
			  | 
		 
		
			  | 
			  | 
		 
		 
 
  | 
		
		
			| Na tuningu się nie znam, ale mogę ci powiedzieć, że pomimo tego małego przebiegu mógłbys sprawdzić dobrze łożyska i wał, bo może lepiej będzie coś z tym zrobić. Możesz spróbować wsadzić świecę taką o dłuższym gwincie. Kumpel ostatnio u siebie wsadził, tylko podlożyc dodatkowo jedną podkładkę i chodzi mu podobno dużo lepiej.  A co do kanałów to wnioskuje tylko z tego co czytałem na forum. Może lepiej zrobić 2 większe niż 4 mniejsze? | 
		 
		  | 
	 
	
		
		
			
			 
			 
			     
  Post został pochwalony 0 razy
			     
			 
	         | 
		 
		  | 
	 
	  | 
 
	 | 
 
 
    
	
	
		 Wysłany: Wto 16:51, 26 Sty 2010 | 
		     | 
	   | 
 
	
	
		
		
			
			
				
				| Slawula9 |  
				| Moderator |  
				 
  |  
				|   |  
				
				  
					| Dołączył: 27 Lis 2009 |  
					| Posty: 802 |  
					Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
  |  
					Skąd: Radłów Płeć: Mężczyzna |  
					 |  
				    |  
				  | 
			 
			  | 
			  | 
		 
		
			  | 
			  | 
		 
		 
 
  | 
		
		
			| Tylko chcę wiedzieć ile będzie ci to paliło??????????? | 
		 
		  | 
	 
	
		
		
			
			 
			 
			     
  Post został pochwalony 0 razy
			     
			 
	         | 
		 
		  | 
	 
	  | 
 
	 | 
 
 
    
	
	
		 Wysłany: Wto 16:55, 26 Sty 2010 | 
		     | 
	   | 
 
	
	
		
		
			
			
				
				| ArturB |  
				| Początkujacy |  
				 
  |  
				|   |  
				
				  
					| Dołączył: 22 Sty 2010 |  
					| Posty: 23 |  
					Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/5
  |  
					 |  
					 |  
				    |  
				  | 
			 
			  | 
			  | 
		 
		
			  | 
			  | 
		 
		 
 
  | 
		
		
			| z 5-6? czy więcej? jaką bak jawki ma pojemność? | 
		 
		  | 
	 
	
		
		
			
			 
			 
			     
  Post został pochwalony 0 razy
			     
			 
	         | 
		 
		  | 
	 
	  | 
 
	 | 
 
 
    
	
	
		 Wysłany: Wto 17:29, 26 Sty 2010 | 
		     | 
	   | 
 
	
	
		
		
			
			
				
				| Rafalzo |  
				| Mega Gaduła |  
				 
  |  
				|   |  
				
				  
					| Dołączył: 08 Wrz 2007 |  
					| Posty: 466 |  
					Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
  |  
					Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna |  
					 |  
				    |  
				  | 
			 
			  | 
			  | 
		 
		
			  | 
			  | 
		 
		 
 
  | 
		
		
			| Bez przesady! 6 litrów to ciągnie jawa 350, a nie jawka. Spalanie może i wzrośnie, ale to przecież coś kosztem czegoś. Możesz wsadzić podkowę, zwiększy się moc i spadnie spalanie. Bak jawki mieści bodajże 9 litrów. | 
		 
		  | 
	 
	
		
		
			
			 
			 
			     
  Post został pochwalony 0 razy
  Ostatnio zmieniony przez Rafalzo dnia Wto 17:29, 26 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
			     
			 
	         | 
		 
		  | 
	 
	  | 
 
	 | 
 
 
    
	
	
		 Wysłany: Wto 17:54, 26 Sty 2010 | 
		     | 
	   | 
 
	
	
		
		
			
			
				
				| Slawula9 |  
				| Moderator |  
				 
  |  
				|   |  
				
				  
					| Dołączył: 27 Lis 2009 |  
					| Posty: 802 |  
					Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
  |  
					Skąd: Radłów Płeć: Mężczyzna |  
					 |  
				    |  
				  | 
			 
			  | 
			  | 
		 
		
			  | 
			  | 
		 
		 
 
  | 
		
		
			| Od 4-5 litrów będzie mu ciągło bez podkowy | 
		 
		  | 
	 
	
		
		
			
			 
			 
			     
  Post został pochwalony 0 razy
			     
			 
	         | 
		 
		  | 
	 
	  | 
 
	 | 
 
 
    
	
	
		 Wysłany: Wto 18:48, 26 Sty 2010 | 
		     | 
	   | 
 
	
	
		
		
			
			
				
				| paweł102 |  
				| Zaawansowany |  
				 
  |  
				|   |  
				
				  
					| Dołączył: 04 Sty 2010 |  
					| Posty: 105 |  
					Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
  |  
					Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna |  
					 |  
				    |  
				  | 
			 
			  | 
			  | 
		 
		
			  | 
			  | 
		 
		 
 
  | 
		 | 
	 
	
		
		
			
			 
			 
			     
  Post został pochwalony 0 razy
			     
			 
	         | 
		 
		  | 
	 
	  | 
 
	 | 
 
 
    
	
	
		 Wysłany: Wto 19:31, 26 Sty 2010 | 
		     | 
	   | 
 
	
	
		
		
			
			
				
				| ArturB |  
				| Początkujacy |  
				 
  |  
				|   |  
				
				  
					| Dołączył: 22 Sty 2010 |  
					| Posty: 23 |  
					Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/5
  |  
					 |  
					 |  
				    |  
				  | 
			 
			  | 
			  | 
		 
		
			  | 
			  | 
		 
		 
 
  | 
		
		
			O co chodzi ta podkową?   Odpiszcie na tamte pytania... | 
		 
		  | 
	 
	
		
		
			
			 
			 
			     
  Post został pochwalony 0 razy
			     
			 
	         | 
		 
		  | 
	 
	  | 
 
	 | 
 
 
    
	
	
		 Wysłany: Wto 19:38, 26 Sty 2010 | 
		     | 
	   | 
 
	
	
		
		
			
			
				
				| buniek92 |  
				| Własny tytuł (zgłoś się do admina) |  
				 |  
				|   |  
				
				  
					| Dołączył: 15 Lip 2007 |  
					| Posty: 1626 |  
					Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
  |  
					| Skąd: Lidzbark Welski |  
					 |  
				    |  
				  | 
			 
			  | 
			  | 
		 
		
			  | 
			  | 
		 
		 
 
  | 
		
		
			Gaźnik Jikov do wymiany na jakiś co najmniej z Simsona albo inny. Najlepiej 19mm.
 
Co za przemas? Pokaż jakieś jego przeróbki. | 
		 
		  | 
	 
	
		
		
			
			 
			 
			     
  Post został pochwalony 0 razy
			     
			 
	         | 
		 
		  | 
	 
	  | 
 
	 | 
 
 
    
	
	
		 Wysłany: Wto 20:54, 26 Sty 2010 | 
		     | 
	   | 
 
	
	
		
		
			
			
				
				| ArturB |  
				| Początkujacy |  
				 
  |  
				|   |  
				
				  
					| Dołączył: 22 Sty 2010 |  
					| Posty: 23 |  
					Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/5
  |  
					 |  
					 |  
				    |  
				  | 
			 
			  | 
			  | 
		 
		
			  | 
			  | 
		 
		 
 
  | 
		
		
			Mam pytanie. Co mi będzie potrzebne jak oddam cylinder do szlifu na 60cm3? Wiem, że tłok 40mm - sworzeń - zabezpieczenia - 2 pierścienie. Co mi będzie potrzebne, aby go z powrotem założyć? WYMIEŃCIE MI WSZYSTKIE CZĘŚCI. Jakieś podkładki czy coś. Uszczelki? Wiem o co chodzi, ale chcę być pewny, bo już mam uszczelki, ale nie wiem czy wszystkie.
 
 
Tu macie foty Przemka.
 
 
[link widoczny dla zalogowanych] | 
		 
		  | 
	 
	
		
		
			
			 
			 
			     
  Post został pochwalony 0 razy
			     
			 
	         | 
		 
		  | 
	 
	  | 
 
	 | 
 
 
    
	
	
		 Wysłany: Wto 21:00, 26 Sty 2010 | 
		     | 
	   | 
 
	
	
		
		
			
			
				
				| Rafalzo |  
				| Mega Gaduła |  
				 
  |  
				|   |  
				
				  
					| Dołączył: 08 Wrz 2007 |  
					| Posty: 466 |  
					Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
  |  
					Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna |  
					 |  
				    |  
				  | 
			 
			  | 
			  | 
		 
		
			  | 
			  | 
		 
		 
 
  | 
		
		
			Będziesz potrzebował tłoka, pierścieni, zabezpieczeń, sworznia, uszczelki pod cylinder i oczywiście sam cylinder i głowice ;p O szpilkach i nakrętkach ci chyba nie muszę mówić    | 
		 
		  | 
	 
	
		
		
			
			 
			 
			     
  Post został pochwalony 0 razy
			     
			 
	         | 
		 
		  | 
	 
	  | 
 
	 | 
 
 
    
	
	
		 Wysłany: Wto 21:07, 26 Sty 2010 | 
		     | 
	   | 
 
	
	
		
		
			
			
				
				| ArturB |  
				| Początkujacy |  
				 
  |  
				|   |  
				
				  
					| Dołączył: 22 Sty 2010 |  
					| Posty: 23 |  
					Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/5
  |  
					 |  
					 |  
				    |  
				  | 
			 
			  | 
			  | 
		 
		
			  | 
			  | 
		 
		 
 
  | 
		
		
			| te nakrętki i szpilki to jak odkręcę to je będę miał, czy będzie trzeba je znów kupić? | 
		 
		  | 
	 
	
		
		
			
			 
			 
			     
  Post został pochwalony 0 razy
			     
			 
	         | 
		 
		  | 
	 
	  | 
 
	 | 
 
 
    
	
	
		 Wysłany: Wto 21:12, 26 Sty 2010 | 
		     | 
	   | 
 
	
	
		
		
			
			
				
				| cross |  
				| JAWA50speed |  
				 
  |  
				|   |  
				
				  
					| Dołączył: 15 Lip 2008 |  
					| Posty: 1671 |  
					Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
  |  
					Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |  
					 |  
				    |  
				  | 
			 
			  | 
			  | 
		 
		
			  | 
			  | 
		 
		 
 
  | 
		
		
			Wiem z pewnych źródeł ile chcesz osiągnąć i wystarczy odblikowanie i tuning według T.Sałka   A jeśli chcesz wiedzeć czego ile potrzeba to ci chętnie napisze na gg   | 
		 
		  | 
	 
	
		
		
			
			 
			 
			     
  Post został pochwalony 0 razy
			     
			 
	         | 
		 
		  | 
	 
	  | 
 
	 | 
 
 
    
	
	
		 Wysłany: Wto 21:16, 26 Sty 2010 | 
		     | 
	   | 
 
	
	
		
		
			
			
				
				| buniek92 |  
				| Własny tytuł (zgłoś się do admina) |  
				 |  
				|   |  
				
				  
					| Dołączył: 15 Lip 2007 |  
					| Posty: 1626 |  
					Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
  |  
					| Skąd: Lidzbark Welski |  
					 |  
				    |  
				  | 
			 
			  | 
			  | 
		 
		
			  | 
			  | 
		 
		 
 
  | 
		
		
			| Jak odkręcisz i zgubisz to nie bedziesz miał, proste. ;] Głowicy nie bedziesz potrzebował nowej. Odkręcasz głowice, ściągasz cyl i tłok, zakladasz tłok 40mm, uszczelke pod cyl nową koniecznie, później sam cylinder 60cc, głowica na to i skręcasz. | 
		 
		  | 
	 
	
		
		
			
			 
			 
			     
  Post został pochwalony 0 razy
			     
			 
	         | 
		 
		  | 
	 
	  | 
 
	 | 
 
 
    
	
	
		 Wysłany: Wto 21:24, 26 Sty 2010 | 
		     | 
	   | 
 
	
	
		
		
			
			
				
				| Slawula9 |  
				| Moderator |  
				 
  |  
				|   |  
				
				  
					| Dołączył: 27 Lis 2009 |  
					| Posty: 802 |  
					Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
  |  
					Skąd: Radłów Płeć: Mężczyzna |  
					 |  
				    |  
				  | 
			 
			  | 
			  | 
		 
		
			  | 
			  | 
		 
		 
 
  | 
		
		
			Moim zdaniem taki tuning jest bez sensu skraca trochę żywotność silnika i dużo pali moto   | 
		 
		  | 
	 
	
		
		
			
			 
			 
			     
  Post został pochwalony 0 razy
			     
			 
	         | 
		 
		  | 
	 
	  | 
 
	 | 
 
 
    
	
	  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny 
	
	
		
			Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach 
		 | 
		
			Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)   
			Strona 1 z 2  
			Idź do strony 1, 2  Następny 
			
		 | 
	 
	 
	 | 
 
	| 
	 | 
 
 
 
		
	
	 
	 |