Wysłany: Pią 15:56, 04 Maj 2007 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ok dziex bardzo napewno będą tam lepsze łożyska niż te z allegro w zestawie z zimeringami i uszczelkami za 45zł |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Pią 20:45, 04 Maj 2007 |
|
|
disarms |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 05 Maj 2006 |
Posty: 277 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Poznań |
|
|
|
|
|
|
|
|
a tak czytając jeszcze raz posty to odpowiadam na jeszcze jedno pytanie a dokładniej mam nowy wał korbowy cylinder tłok i głowicę no i jeszcze sporo innych części które są w silniku
można praktycznie powiedzieć że nie mam nowych karterów, zapłonu, wałków skrzyni biegów i prawie wszystkich zębatek skrzyni biegów (1 mam nową) a reszta silnika to nówka |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 9:49, 05 Maj 2007 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A jak myślisz gdy zrobie regeneracje wału czeskiego i założe łożysko igiełkowe sworznia tłoka to bedzie lepiej niż nówka ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 18:44, 05 Maj 2007 |
|
|
disarms |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 05 Maj 2006 |
Posty: 277 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Poznań |
|
|
|
|
|
|
|
|
łożysko igiełkowe sworznia tłoka napewno zmniejszy opór i łatwiej będzie osiągnąć wyższe obroty ja mam takie łożysko i zrobiłem jeszcze sworzeń tzw pływający
co do wału to jeśli masz zużyty to albo regeneracja albo nowy ale z tego co wiem to twój ogar nie ma wiele przejechane od nowości więc mam pytanie czy wogóle potrzebujesz regenerować wał???
a tak p.s to ostatnio w tym temacie odchodzimy od głównego tematu więc jak ktoś chce porozmawiać to może na gg mam numer w profilu i część z was także |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 19:31, 05 Maj 2007 |
|
|
maciek-konik |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 23 Sie 2006 |
Posty: 549 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
disarms napisał: | łożysko igiełkowe sworznia tłoka napewno zmniejszy opór i łatwiej będzie osiągnąć wyższe obroty ja mam takie łożysko i zrobiłem jeszcze sworzeń tzw pływający |
Co to jest pływający sworzen ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 11:04, 06 Maj 2007 |
|
|
disarms |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 05 Maj 2006 |
Posty: 277 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Poznań |
|
|
|
|
|
|
|
|
tzw pływający sworzeń to taki który jesteś w stranie wsunąć z lekkim oporem w tłok a nie jak to ma miejsce przy standardowym sworzniu z ogromnym oporem aby tego dokonać wystarczy trochę rozwiercić lub rozpiłować trochę otwór na sworzeń w tłoku
odsyłam do artykułu na stronie
[link widoczny dla zalogowanych]
tam jest wszystko wytłumaczone co robię |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 11:14, 06 Maj 2007 |
|
|
mateuszkal |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 02 Sty 2007 |
Posty: 364 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja obszlifowałem stworzeń grubym papierem sciernym i teraz wycisnąć go mogę palcem |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 11:34, 06 Maj 2007 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak to zrobiłeś grubym papierem już widze jak to wygląda... disarms chciałem zrobić regeneracje bo bede robił 3 szlif i dość sporo przeróbek: odchudzenie tłoka, tłok na 2 pierscienie, większe kanały płuczące, polerka wszystkoego co można w cylindrze, przystosowanie karterów pod większe kanały płuczące, skrócenie nóżki tłoka o 1mm, splanowanie głowicy o 1mm, gaźnik od jawy 250 albo wsk |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 23:22, 24 Maj 2007 |
|
|
leśnik |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 25 Mar 2007 |
Posty: 185 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 74 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Barlinek Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Parę lat temu mój Mustang otrzymał podkowę w skrzynia korbowej, dopiero ostatnio przejrzałem szkice na podstawie których ją wykonałem - faktycznie, ma ona grubość dokładnie 7mm. Ale tu uwaga: wały do Jawek, zależnie od producenta, mogą się różnić odstępem pomiędzy wewnętrznymi powierzchniami tarcz! Na strychu, w częściach zapasowych znalazłem wał który mógłby spokojnie zmieścić między połówkami podkowę 7,5mm. Z drugiej strony, te 0,5mm daje zmniejszenie pojemności szkodliwej o jedyne 1,1 ccm, co pozostaje w zasadzie bez wpływu na osiągi. Za to warto zrobić wszystko, by przy montażu silnika, odstęp między podkową a tarczami wału był w miarę bezpieczny - czyli można np. wprowadzić odpowiednio długie, możliwe potem do wyciągnięcia paski blach o stosownej grubości, dystansujące te elementy podczas skręcania połówek karteru. Unikniemy w ten sposób tarcia wału o podkowę. W większości wypadków grubość blaszek równa 0,25-0,3mm będzie wystarczająca. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 14:30, 23 Wrz 2007 |
|
|
Conqeror |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 31 Sty 2007 |
Posty: 194 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Ozorków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja wiem czy ta podkowa taki zaje.. efekt dała . Może lepjej sie zbiera
Macie tu odemnei o podkowie i montaz :
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|