Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny » podkowa Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Pią 15:56, 04 Maj 2007
karol282
HRC
HRC

 
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Swarzędz (koło Poznania)
Płeć: Mężczyzna


Ok dziex bardzo napewno będą tam lepsze łożyska niż te z allegro w zestawie z zimeringami i uszczelkami za 45zł Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 20:45, 04 Maj 2007
disarms
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 05 Maj 2006
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań


a tak czytając jeszcze raz posty to odpowiadam na jeszcze jedno pytanie a dokładniej mam nowy wał korbowy cylinder tłok i głowicę no i jeszcze sporo innych części które są w silniku
można praktycznie powiedzieć że nie mam nowych karterów, zapłonu, wałków skrzyni biegów i prawie wszystkich zębatek skrzyni biegów (1 mam nową) a reszta silnika to nówka


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 9:49, 05 Maj 2007
karol282
HRC
HRC

 
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Swarzędz (koło Poznania)
Płeć: Mężczyzna


A jak myślisz gdy zrobie regeneracje wału czeskiego i założe łożysko igiełkowe sworznia tłoka to bedzie lepiej niż nówka ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 18:44, 05 Maj 2007
disarms
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 05 Maj 2006
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań


łożysko igiełkowe sworznia tłoka napewno zmniejszy opór i łatwiej będzie osiągnąć wyższe obroty ja mam takie łożysko i zrobiłem jeszcze sworzeń tzw pływający
co do wału to jeśli masz zużyty to albo regeneracja albo nowy ale z tego co wiem to twój ogar nie ma wiele przejechane od nowości więc mam pytanie czy wogóle potrzebujesz regenerować wał???

a tak p.s to ostatnio w tym temacie odchodzimy od głównego tematu więc jak ktoś chce porozmawiać to może na gg mam numer w profilu i część z was także


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 19:31, 05 Maj 2007
maciek-konik
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 23 Sie 2006
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5


disarms napisał:
łożysko igiełkowe sworznia tłoka napewno zmniejszy opór i łatwiej będzie osiągnąć wyższe obroty ja mam takie łożysko i zrobiłem jeszcze sworzeń tzw pływający


Co to jest pływający sworzen ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 11:04, 06 Maj 2007
disarms
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 05 Maj 2006
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań


tzw pływający sworzeń to taki który jesteś w stranie wsunąć z lekkim oporem w tłok a nie jak to ma miejsce przy standardowym sworzniu z ogromnym oporem aby tego dokonać wystarczy trochę rozwiercić lub rozpiłować trochę otwór na sworzeń w tłoku
odsyłam do artykułu na stronie
http://www.jawa50.cba.pl/tuningsilnika.html
tam jest wszystko wytłumaczone co robię


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 11:14, 06 Maj 2007
mateuszkal
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 02 Sty 2007
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna


ja obszlifowałem stworzeń grubym papierem sciernym i teraz wycisnąć go mogę palcem Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 11:34, 06 Maj 2007
karol282
HRC
HRC

 
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Swarzędz (koło Poznania)
Płeć: Mężczyzna


Jak to zrobiłeś grubym papierem już widze jak to wygląda... disarms chciałem zrobić regeneracje bo bede robił 3 szlif i dość sporo przeróbek: odchudzenie tłoka, tłok na 2 pierscienie, większe kanały płuczące, polerka wszystkoego co można w cylindrze, przystosowanie karterów pod większe kanały płuczące, skrócenie nóżki tłoka o 1mm, splanowanie głowicy o 1mm, gaźnik od jawy 250 albo wsk Cool


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 23:22, 24 Maj 2007
leśnik
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 74 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barlinek
Płeć: Mężczyzna


Parę lat temu mój Mustang otrzymał podkowę w skrzynia korbowej, dopiero ostatnio przejrzałem szkice na podstawie których ją wykonałem - faktycznie, ma ona grubość dokładnie 7mm. Ale tu uwaga: wały do Jawek, zależnie od producenta, mogą się różnić odstępem pomiędzy wewnętrznymi powierzchniami tarcz! Na strychu, w częściach zapasowych znalazłem wał który mógłby spokojnie zmieścić między połówkami podkowę 7,5mm. Z drugiej strony, te 0,5mm daje zmniejszenie pojemności szkodliwej o jedyne 1,1 ccm, co pozostaje w zasadzie bez wpływu na osiągi. Za to warto zrobić wszystko, by przy montażu silnika, odstęp między podkową a tarczami wału był w miarę bezpieczny - czyli można np. wprowadzić odpowiednio długie, możliwe potem do wyciągnięcia paski blach o stosownej grubości, dystansujące te elementy podczas skręcania połówek karteru. Unikniemy w ten sposób tarcia wału o podkowę. W większości wypadków grubość blaszek równa 0,25-0,3mm będzie wystarczająca.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 14:30, 23 Wrz 2007
Conqeror
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ozorków
Płeć: Mężczyzna


Ja wiem czy ta podkowa taki zaje.. efekt dała . Może lepjej sie zbiera

Macie tu odemnei o podkowie i montaz :
http://www.extreme50.yoyo.pl/223t8.htm


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
podkowa
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 3 z 3  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin