Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny » Pakiet Tuning Idź do strony Poprzedni  1, 2
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Pią 14:06, 26 Sie 2011
DamianBp
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 21 Maj 2011
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Biała Podlaska


czyli co mam zrobić żeby miał kopa musze wywiercić otwór większy?????


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 18:32, 26 Sie 2011
kondzio310
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 30 Cze 2011
Posty: 671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: ostrów wlkp.
Płeć: Mężczyzna


nic będzie ta chinska 60-tka bedzie troche lepsza od czeskiej 50-tki, A ci wystarczy,


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 19:28, 26 Sie 2011
DamianBp
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 21 Maj 2011
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Biała Podlaska


troche będzie lepsza??????? czyli będzie troszke silniejsza niż 50 aha rozumiem bo mysle żeby robić na 1 szlif mam cylek mam tłok na 1-szy szlif ale chyba kupie pakiet.Jak będziecie coś wiedzieć to poradzcie mi.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 19:46, 26 Sie 2011
Irzyk
Dziad

 
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1885
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: FGW
Płeć: Mężczyzna


Dajcie spokój... 60-tka będzie więcej palić. Dobra 50-tka po szlifie, po paru modach śmiga aż miło. Znaczy nie wiem jak po szlifie, ale jak moja parchata Jawka potrafi jeszcze sprawić komuś baty, to po dobrym remoncie całkiem odlot.

Nie trać kasy na zestaw, lepiej za tą kasę zrób szlif i może mały remoncik, tudzież na kilka modów.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 20:13, 26 Sie 2011
DamianBp
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 21 Maj 2011
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Biała Podlaska


Irzyk zrobie jak mówisz zrobie szlif na 1-szy tylko tak kupie papier 400 bo mam głowice krzywą wojtek mi mowił i powiedział że na szkło kładzie się papier wodny 400 i sie ociera.To jotro zrobie szlif aa jedno jeżeli będzie szlif to trzeba jakąś swiece bo mam zamiar kupić nową swiece BOSCH B4AC.... czy jakoś tak......


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez DamianBp dnia Pią 21:33, 26 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 19:55, 24 Paź 2011
BaranekSzoo
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 24 Paź 2011
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ze wsi
Płeć: Mężczyzna


Ja osobiście sie dałem nabrać na te cylindry 60cc. Silnik jest słabszy na tym cylindrze bo ma mniejsze kanały przelotowe. na orginalnym cylindrze jawka leciałą 70km/h i miała dużo mocy na zębatkach 12z a teraz mam także 12z i jawka leci tylko 60km/h i jest dużo słąbsza. A wienc jeżeli chcesz sie pobawić w powienkszanie kanałów to kupuj bo jeżeli je powienkszysz to będą naprawde niezłe efekty ja także przez zimę będę przerabiał kanały wydech i inne


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 20:43, 24 Paź 2011
Jaceq
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 08 Lip 2011
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


kolego BaranekSzoo mam do ciebie kilka paragrafów :
1. Ciekawe czy ci w ogóle ktoś uwierz że na 12stce wyciągałeś na oryginalnym cylindrze 70? Bo dla mnie jest to bzdurą, chyba że dasz kolegom jakiś dowód w postaci filmiku Very Happy
2. Co to są kanały przelotowe ? :P
3. Dbaj o ortografię Smile
4. Odkop dwumiesięczny
5. Pozdrowienia ode mnie

Sorry admini ale musiałem to kiedyś napisać, bo mnie boli to że ktoś czegoś nie wie a się wtrąca, albo się mądrzy i wychwala ile to ich sprzęt idzie. Tak jak kolega, który założył ten post a tak na prawdę nic nie wiedział o niczym bidulek Sad . I żeby nie było: postów sobie nie nabijam, bo wcześniej pisałem już w tym poście.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Pakiet Tuning
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 2 z 2  
Idź do strony Poprzedni  1, 2
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin