Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny » membrana w jawce Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Wto 21:24, 13 Maj 2008
pawlak200192
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 608
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5


nie poprostu mocno powiększny kanał ssący i splanowaną głowice o 2,5mm - poprostu szatan

Aha i zapomniał bym o najważniejszym ja zalozylem membrane do czeskiego cylindra, więc seryjnie mam wystarczająco doze płuki itd.
więc nie brałem sie za reszte.
moze pokusze sie jeszcze na wydech wg. czeskiego schematu ale to za jakis czas

suamerk- jak u ciebie postępy w składaniu??


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pawlak200192 dnia Wto 21:31, 13 Maj 2008, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 12:04, 14 Maj 2008
suamerk
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 22 Cze 2006
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WARSZAWA


moja jawka w częściach, nadal nie pomalowana, a na dodatek teraz to mam noge w gipsie wiec pewnie bede odpalał moto dopiero w lipcu Sad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 18:11, 14 Maj 2008
pawlak200192
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 608
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5




Ja sie pochwale jak to cudo wygląda Very Happy
Jak bede miał kase to kupie sobie 19n1 od sima.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 18:02, 15 Maj 2008
karol282
HRC
HRC

 
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Swarzędz (koło Poznania)
Płeć: Mężczyzna


Możesz kupić taniej 16n1 i rozwiercić. Dobrać metodą prób i błędów dysze paliwową i git Wink Albo kupić gaźnik od pilarki shtil na allegro za 80zł oryginalną używke. Dobrze podregulować i będziesz śmigał Wink Rada od starego tunera.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 21:34, 16 Maj 2008
suamerk
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 22 Cze 2006
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WARSZAWA


mam pytanie czy jezeli zrobie dodatkowy kanał płuczący (tak jak jest tutaj http://www.adas.chytrak.cz/FB2.JPG ) przechodzący przez okno ssące to czy przy mojej membranie na cylindrze wszystko bedzie dobrze chodziło a dodatkowy kanał płuczący spełni swoją rolę??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 21:55, 16 Maj 2008
pawlak200192
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 608
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5


tak, poniewaz i tak najpierwsz mieszanka zostaje zassana do skrzyni> potem zamyka sie membrana> i dopiero płukanie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 17:16, 18 Maj 2008
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


żeby nowego tematu nie zakładać więc napiszę tu

wpadł mi do głowy pomysł aby zamontowac membrane w jawce nie pod gaźnik, a pod cylindrem pod oknem wydechowym
ale nie wiem czy to da jakiś przyrost mocy
dlatego pisze aby nie wywalić kasy w błoto


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 15:47, 19 Maj 2008
pawlak200192
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 608
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5


gdzie Question chyba nie między cylindrem a kolankiem?

skąd ludzie biorą takie pomysły Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 16:15, 19 Maj 2008
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Wiem że w nowoczesnych motocyklach jest zawór wydechowy ale on bardzo skomplikowano działa podajże na wolnych obrotach przysłania kanał a na większych odsłania,wzrost mocy i osiągów ale do końca nie wiem jak to działa może przy okazji ktoś wytłumaczyć,moim zdaniem montaż zaworu zwrotnego (membrany) nie da praktycznie nic bo i tak kanał wydechowy będzie chciał otworzyć kiedy będzie chciał ale jak ci chodzi żeby wstawić membranę odwrotnie to raczej nic nie wyjdzie bo kanał będzie cały czas zamknięty i motorek raczej nie odpali.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 18:32, 19 Maj 2008
gniewny
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 2718
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Unin na Wyspie Wolin


Kam@$ jeśli chodzi o zawór wydechowy to dobrze opisujesz jego działanie, jest on sterowany silniczkiem bądź cięgnem ale może tez byc rozwiązany w ten sposób, że odsłaniają się dodatkowe kanały wylotowe wraz ze wzrostem obrotów.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 18:35, 19 Maj 2008
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


czyli membrana na wydech nie zda sie na nic


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 20:28, 19 Maj 2008
pawlak200192
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 608
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5


zalezy od strony którą sie zamocuje...
dziubkiem do srodka- nie zapali
dziubkiem na zewnątrz- moze zapali ale nie bedzie rezonansu


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:03, 19 Maj 2008
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Wielkie dzięki Gniewny za wyjaśnienie ciekawie by było mieć coś takiego w 223 po extremalnym tuningu ale to tylko marzenia,wątpię żeby dało radę upchnąć cały mechanizm tego zaworu.

Co do membrany to szkoda zachodu,jedynie można kombinować zamontować membranę też od spodu ale przy skrzyni korbowej,skrócimy jeszcze bardziej przepływ mieszanki co za tym idzie wzrost osiągów Smile ale wada jest tego taka że łatwo takim gaźnikiem zahaczyć Hrm no ale na tor w sam raz...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:28, 19 Maj 2008
karol282
HRC
HRC

 
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Swarzędz (koło Poznania)
Płeć: Mężczyzna


Nie... to sie patrzy gdzie i po czym sie jeździ Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 20:24, 27 Wrz 2008
suamerk
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 22 Cze 2006
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WARSZAWA


mam pytanie odnośnie gaźnika, czy mogę połączyć numerk 4 z numerem 2?? a zaślepić tylko 1?? (fotki z pierwszej strony chodzi o gaźnik)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
membrana w jawce
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 5 z 7  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin