Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny » Membrana Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Śro 22:38, 14 Lis 2007
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


gniewny napisał:
Ale przecież benzyna topi cynę.


no przecież kurde o czym ja myślałem jednak ta podstawka z cyny na nic się nie przyda Hrm


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 23:51, 14 Lis 2007
Conqeror
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ozorków
Płeć: Mężczyzna


Wiecie co jak to przeczytałem co napisaliście to mnie zatkało . Nie będe tego komentował bo nei macie zielonego pojęcia o cynie . Jak w średniowieczu.
Cyna topi się przy 220 stopniach . Przy 500 stopniach to se pomyślcie co by się stało ? Olej by wyparował simeringi by sie potopiły jak i tłok.
"Cyna rozpuszcza benzyne" Nieskomentuje

Ale pokarze wam za to następne zdjęcia :
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 4 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 9:31, 15 Lis 2007
matura
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 603
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5


Kam@$ napisał:
gniewny napisał:
Ale przecież benzyna topi cynę.


no przecież kurde o czym ja myślałem jednak ta podstawka z cyny na nic się nie przyda Hrm


To ciekawe czym łatasz dziurawy zbiornik.
Polecam chemie w szkole podstawowej. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 15:51, 15 Lis 2007
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


matura napisał:
Kam@$ napisał:
gniewny napisał:
Ale przecież benzyna topi cynę.


no przecież kurde o czym ja myślałem jednak ta podstawka z cyny na nic się nie przyda Hrm


To ciekawe czym łatasz dziurawy zbiornik.
Polecam chemie w szkole podstawowej. Wink

ja łatam albo spawarką półautomatyczną albo poxipolem więc co ty chcesz może o to ci chodzi że cyną zbiornik się łata a to czy benzyna rozpuszcza cynę to nie wiem do końca więc nie pisałem ale jak gniewny napisał to przypuszczałem że ma racje i zatwierdziłem to co on napisał ale jak będę miał benzynę to odrazu sprawdzę czy rozpuszcza zwykłą cynę bez dodatku kalafonii

ps jeżeli chodzi o mierzenie ciepłoty cylindra to mój miernik oszukuje gupieje a silnik jest wyłączony więc ile stopni cylinder ciepły ma tego nie powiem powiem tylko tyle że tamta wartość co napisałem jest nie prawdziwa sory za wprowadzenie was w błąd


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 16:37, 15 Lis 2007
Qczi
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 22 Kwi 2007
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5


moj kumpel kiedys latal bak cyna i do dzis mu trzyma i nic nie cieknie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 17:09, 15 Lis 2007
pawlak200192
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 608
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5


Kam@$ napisał:
im większy kawałek cyny tym trudniej go rozpuścić cyna rozpuszcza się od 300°C-550°C a temperatura cylindra rozgrzanego wynosi około 500°C (mierzone miernikiem) więc jest możliwość rozpuszczenia się cyny ale jak będzie miała odpowiednie chłodzenie i silnik nie będzie przegrzewany to nie doprowadzi to do rozpuszczenia cyny co może mieć niszczycielskie w skutkach działanie.


przy 100-120°C silnik jest przegrzany Exclamation

co do cyny to łatwiej wyzezbic z niej jakis kształt Very Happy niz np w alu itp.

czekam na relacje z jazdy Very Happy moze osiągnie magiczne 90 Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 18:31, 15 Lis 2007
ogar2007
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 3202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk)


ty wiesz co mówisz pawlak ileś tam
jest przegrzany to prawda ale tlyko gdy jest chłodzony cieczą,wtedy płyn moze sie zagotować i wybije uszczelke pod głowicą,albo spierdzieli termostat
w chłodzonych powietrzem cylindrach temperatura rzędu 200 nie jest straszna

ja też sądze że benzyna rozpuszcza cyne,znam tkai przypadek,osobiście lutowałem taką blaszke w baku do samochodu i rozpusciło cyne(to była taka nakładka na przewody paliwowe,podcisnieniowe itd.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 19:27, 15 Lis 2007
matura
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 603
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5


Kam@$ napisał:
zwykłą cynę bez dodatku kalafonii


Ciekawe jak polutujesz coś bez kalafoni...

Ustalmy to wreszcie benzyna nie rozpuszcza cyny Exclamation Evil or Very Mad

Ogar2007 wybicie uszczelki i "spierdzielenie" termostatu to nie jedyne rzeczy którą mogą się przytrafić przegrzanemu silnikowi jak np. pęknięcie bloku czy głowicy.

Druga rzecz, silnik chłodzony powietrzem 2T grzeje się zupełnie inaczej niż 4T i nie można tego porównywać.
Trzecia rzecz...możesz jakoś potwierdzić swoją teze o tych 200stopniach, mi wiadomo o maxymalnych temp. nie przekraczających 150?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 0:40, 16 Lis 2007
ogar2007
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 3202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk)


wymieniłem tlyko najczęśtsze awarje,mógłbym wypisac kilka razy więcej
kiedyś czytałem w pewnym artykule cze tuleja w górnej jesj częsci w 2T nagrzewa sie do około 300-400 stopni,więc cylinder sam z zewnątrz ma napewno jakieś 200 stopni jak nie lepiej


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 9:27, 16 Lis 2007
mandos
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5


Benzyna nie rozpuszcza cyny. Zbiorniki paliwa lepiej jest właśnie lutować niż spawać. Widziałem robiony zbiornik do motocykla z silnikiem Zaporożca (był w którymś "ŚM"). Był to zbiornik z M72 rozcięty na pół i poszerzony wstawką z blachy. Potem wszystko było lutowane.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 15:22, 16 Lis 2007
Piorko
Dziad

 
Dołączył: 06 Sty 2007
Posty: 1186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Humniska/Rzeszów


Może i cyna się nie roztopi "całkowicie" Ale podczas intensywnej jazdy może ją troche zdeformować.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 16:46, 16 Lis 2007
pawlak200192
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 608
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5


ogar2007 napisał:
wymieniłem tlyko najczęśtsze awarje,mógłbym wypisac kilka razy więcej
kiedyś czytałem w pewnym artykule cze tuleja w górnej jesj częsci w 2T nagrzewa sie do około 300-400 stopni,więc cylinder sam z zewnątrz ma napewno jakieś 200 stopni jak nie lepiej


przy tylu stopniach na tuleji pierscienie tez miały ok tyle samo bo cały czas pocierają o gładz i jak wiadomo górną czesc tuleji tez Exclamation
przy takiej temperaturze tłok i piercienie tak by spuchły ze zatrzxymały by sie Exclamation


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 19:20, 16 Lis 2007
puzon89
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piotrków Tryb.


Panowie ustalmy sobie jedno benzyna nie rozpuści żadnego metalu czy stopu i czy to będzie cyna, stal, aluminium, mosiądz, znal, tombak czy jaki kolwiek inny metal lub stop to benzyna go nie rozpuści. A do łatania baku może być dobry ołów. Ten kto ogląda amerykańskiego hotroda na Disckowery to wie że kiedyś kiedy jeszcze nie było szpachli do wygladzenia powierzchni pod lakier stosowało się ołów więc do łatania zbiorników też powinien być dobry.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 19:35, 16 Lis 2007
matura
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 603
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5


puzon89 szkoda tylko, że ołów w temperaturze pokojowej jest już miękki.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 19:45, 16 Lis 2007
puzon89
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piotrków Tryb.


matura napisał:
puzon89 szkoda tylko, że ołów w temperaturze pokojowej jest już miękki.


Może i miękki jest ale jak chcesz to się baw z cyną.Napewno jest łatwiej zaołowiować. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Membrana
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 6 z 9  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin