| głowica | |
Wysłany: Wto 19:24, 09 Maj 2006 |
|
|
welzi |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 19 Kwi 2006 |
Posty: 520 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Janowiec |
|
|
|
|
|
|
|
|
jak ją splanować |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Wto 19:56, 09 Maj 2006 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
wszystko jest napisane w tuningu tomasza sałki,najlepiej u tokarza,podaj ile chcesz,i jeszcze jedno umnie w sklepie sprzedawali nowe po splanowaniu,chyba o jeden mm i większe komorze spalania |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 19:59, 09 Maj 2006 |
|
|
welzi |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 19 Kwi 2006 |
Posty: 520 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Janowiec |
|
|
|
|
|
|
|
|
no tak ale akurat z tego rysunku niewiele kapuję |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 21:03, 09 Maj 2006 |
|
|
bartek |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 24 Lut 2006 |
Posty: 180 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: TARNÓW |
|
|
|
|
|
|
|
|
a na czym wogule polega to splanowanie glowicy ?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 21:11, 09 Maj 2006 |
|
|
Kozioł |
Administrator |
|
|
Dołączył: 16 Lut 2006 |
Posty: 911 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Świlcza k/Rzeszowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Zeszlifowaniu dolnej częśći, tej przylegającej do cylindra. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 7:35, 10 Maj 2006 |
|
|
welzi |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 19 Kwi 2006 |
Posty: 520 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Janowiec |
|
|
|
|
|
|
|
|
weź kozioł napisz coś o tym na stronie ale dokładnie bo nie chce czegoś spieprxzyć
(no, jeśli sam tak robiłeś) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 14:39, 10 Maj 2006 |
|
|
Kozioł |
Administrator |
|
|
Dołączył: 16 Lut 2006 |
Posty: 911 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Świlcza k/Rzeszowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja tego nie robiłem. Ale jest tak, że trzeba zanieść do tokarza, żeby stoczył dolną krawędź, o jakiś 1-2mm. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 14:55, 10 Maj 2006 |
|
|
welzi |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 19 Kwi 2006 |
Posty: 520 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Janowiec |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 16:07, 14 Cze 2006 |
|
|
Bigos1988 |
>Pirat drogowy Bigi< |
|
|
Dołączył: 16 Mar 2006 |
Posty: 803 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Zabłudów kolo Białegostoku |
|
|
|
|
|
|
|
|
jak uznajomego to za dobre piwo hhheh |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 16:33, 14 Cze 2006 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
A normalnie 15-20 zeta Jak chcesz sie nacieszyc swoim silniczkiem to nie planuj więcej niż 1 mm |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 19:22, 16 Cze 2006 |
|
|
lukaszek56 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 873 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Białystok |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja swoją głowice sam planowałem ( z głową ) równy stół papierek 1500 i delikatnie szlifujesz i masz w kielni 20 zł na dobre 4-5 piw. hehe |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 20:55, 16 Cze 2006 |
|
|
superwojtek2 |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 07 Maj 2006 |
Posty: 494 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kraśnik |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 21:30, 16 Cze 2006 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ale wiesz ile zeszlifowałeś ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 23:37, 16 Cze 2006 |
|
|
Kozioł |
Administrator |
|
|
Dołączył: 16 Lut 2006 |
Posty: 911 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Świlcza k/Rzeszowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Papierem 1500 to pewnie prawie nic nie zeszlifował |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 9:52, 17 Cze 2006 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
superwojtek2 napisał: | a co to daje ? |
Większy stopień sprężania a to daje większe obroty, moc.
P.S. Po takim zabiegu silnik szybko dostaje w dupę |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|