Wysłany: Wto 20:28, 15 Lis 2011 |
|
|
Irzyk |
Dziad |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2007 |
Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Wto 21:06, 15 Lis 2011 |
|
|
lukasz9 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 08 Lut 2011 |
Posty: 620 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Solec Wlkp Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
to chyba kupie ale nie bende robił zadnych przerobek mam pytanie jeszcze do tego czy wał wytrzyma tą kompresje |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 21:20, 15 Lis 2011 |
|
|
v max96 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 24 Cze 2010 |
Posty: 617 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: wawa / cieszyn Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
kompresję masz na podobnym poziomie jak w oryginale więc wał spokojnie wytrzyma |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 21:23, 15 Lis 2011 |
|
|
lukasz9 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 08 Lut 2011 |
Posty: 620 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Solec Wlkp Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ale to co tam napisane ze zyska na mocy i na predkosci to prawda czy nie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 21:31, 15 Lis 2011 |
|
|
v max96 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 24 Cze 2010 |
Posty: 617 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: wawa / cieszyn Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
mam chyba ten sam zestaw tylko że z głowicą dyszę główną od razu wywaliłem bo nie chciał odpalić ponoć tam są źle ustawione otworki po bokach
a co do cylindra na zablokowanym silniku lepiej się ruszało mocy jakoś nie poczułem a prędkość była taka sama jak na oryginalnym cylu nadającym się do szlifu po odblokowaniu jechał całe 60 z drobnymi i tak na prawdę ten cyl ma 55 cc a nie tak jak podają 60 cc
jak dla Mnie to szkoda było kasy miałem założony oryginalny cyl 50 cc z powiększonymi kanałami i o niebo lepiej jezdził a za 100 zł to ktoś zapewne powiększy ci kanały w oryginlnym cylu |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez v max96 dnia Wto 21:37, 15 Lis 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 21:35, 15 Lis 2011 |
|
|
lukasz9 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 08 Lut 2011 |
Posty: 620 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Solec Wlkp Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
aha to macie racje pozostane przy oryginale dzieki wszystkim za pomoc |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 9:44, 17 Lis 2011 |
|
|
simzuki |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 08 Lis 2011 |
Posty: 2 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Co do gasboxa - on nie ma najmniejszego sensu w symetryku, w membranowcu zaś daje takie efekty - że tylko są widoczne na wykresach. Moim zdaniem strata czasu, lepiej zainwestować w kpl. pilników i dłubać garnek. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 2:38, 29 Lis 2011 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tak dla jasności gazbox w jawce nic nie da bo raz, że steruje on podciśnieniem kranika, który zaś zwiększa ciśnienie paliwa ze wzrostem podciśnienia i gazbox daje lepszą reakcje na gaz i po testach bez kranika było gorzej niż bez więc sensu zakładania do jawki gazboxa nie ma. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 2 z 2
Idź do strony Poprzedni 1, 2
|
|
|
|