Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny » Ankieta 60 czy 50 :P Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 

Jaki Cylek lepszy ??
Cylinder 60ccm
62%
 62%  [ 33 ]
Cylinder 50ccm
37%
 37%  [ 20 ]
Wszystkich Głosów : 53

PostWysłany: Nie 13:42, 21 Sty 2007
karol282
HRC
HRC

 
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Swarzędz (koło Poznania)
Płeć: Mężczyzna


No właśnie to ten plus i np w simku kapitalka to ok. 300zł w zwyż a w jawke wsadzisz 150zł i latasz na nowym silniku Smile Mr. Green


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 16:30, 27 Sty 2007
STIG
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin


Wiecie, to nie do końca tak. Ja zrobiłem gruntowny remont w Ogarze to wyszlo koło 300 (bez przesylki 250), a i tak skrzynię biegów mam starą (ale stan jest super). Także z tym cennikiem jest różnie, ale fakt, części do Simsonów, a już napewno tuningowane są drogie. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 0:05, 28 Sty 2007
ogar2007
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 3202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk)


remąt jawki jest stosunkowo tani i lepiej włożyć troche więcej kasy aby mieć sprzet naprawde super
ja w tym sezonie zrobie tuning u tego gościa z częstochowy ale zabule około 1000 zł za cały tuning
Jak nazbieram kase to na serjo to zrobie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 0:16, 28 Sty 2007
karol282
HRC
HRC

 
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Swarzędz (koło Poznania)
Płeć: Mężczyzna


Shocked
Yyy opłaca sie wogóle tyle kasy w ogara pakować ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 0:57, 28 Sty 2007
ogar2007
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 3202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk)


opłaca,gadałem z tym gościem to zaśpiewał mi za przeróbki których sam w warsztacie nie zrobie około 600 zł,ale 400 potrzebuje na tuning własny


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 11:27, 28 Sty 2007
wojtas91
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 2086
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wschowa


Czy ja wiem, czy się to opłaca Confused W końcu skraca to żywotność silnika Hrm


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 12:29, 28 Sty 2007
puzon89
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piotrków Tryb.


Ja bym wolał wydać tą kase na paliwo niż na tuning który i tak skraca żywotność silnika, tak czy siak po takim tuningu wcześniej czy puźniej znowu ogar2007 będziesz musiał zabulić na nowy silnik. Sad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 13:50, 28 Sty 2007
ogar2007
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 3202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk)


to mi nawet może przedłużuć żywotność,robi to na orginalnej 50 cm,dorabia kanały,tłok na jeden pierścionek,i jak nie będe cieniował korbowodu to żywotność wzrośnie

ale podkowa żywotności nie doda,więc wyjdzie na zero,żywotność będzie ta sama

potem gażnik i tłumik ale tego już nie wiem,ciekawe czy nie skrucą żywotności

ps.łożyska japońskie takie c3 sportowe po 25 złsztuka napewno nie skrócą żywotności


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 14:42, 28 Sty 2007
gniewny
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 2718
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Unin na Wyspie Wolin


Ciekawe jak gaźnik i tłumnik mogą skrucić żywotność Question Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 19:37, 28 Sty 2007
ogar2007
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 3202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk)


tłumik może na 100%
gażnik pewnie nie

chcesz to napisz do mnie na gg to ci napisze czemu


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 11:52, 29 Sty 2007
gniewny
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 2718
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Unin na Wyspie Wolin


No domyślam się, że chodzi o tą jakbyś założył mniej wydajny gaźnik, który dawałby mniej mieszanki i tym samym smarowanie byłoby gorsze Idea
Taka jest moja teoria ale chyba podczas tuningowania daje się wydajniejszy gaźnik.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 2:22, 30 Sty 2007
bezelek
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 17 Wrz 2006
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Daniec Opolskie


ale sie temat rozbujał, a na początku był wontek czy kupić ode mnie cylek czy nie Mr. Green


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 9:53, 30 Sty 2007
maciek-konik
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 23 Sie 2006
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5


gniewny napisał:
No domyślam się, że chodzi o tą jakbyś założył mniej wydajny gaźnik, który dawałby mniej mieszanki i tym samym smarowanie byłoby gorsze Idea
Taka jest moja teoria ale chyba podczas tuningowania daje się wydajniejszy gaźnik.


No wiesz gniewny, jeśli silnik będzie dostawał mniej miesanki smarowanie się zmiejszy, ale nie tylko smarowanie. Silnik zmiejszy obroty, a przy tym smarowanie jest mniej potrzebne.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 10:23, 30 Sty 2007
gniewny
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 2718
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Unin na Wyspie Wolin


Raczej obroty będzie mógł mieć te same ale moc się zmniejszy Idea
Ale jak napisałem przy tuningu nie wstawia się gaźniku o mnijeszej wdajności niż jest założone obecnie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:12, 30 Sty 2007
ogar2007
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 3202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk)


ale jak założe za duży(ciężko będzie dopasować odpowiedni,w gre wchodzi jakiś od japońskiego ściga)to jak zadużo dostanie to wszędzie będzie pełno resztek paliwa i oleju a to treż nie słurzy silnikowi)ale pewnie nic się jemu nie stanie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ankieta 60 czy 50 :P
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 3 z 4  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin