Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny » wał tuning Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
wał tuning
PostWysłany: Pon 14:36, 04 Gru 2006
ogar2007
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 3202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk)


widzieliście.czy to może być naprawde wał tuingowy,korbowód jakiś bardzo cienki Confused

http://allegro.pl/item145926652_tuningowy_wal_jawka_ogar_200


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 15:23, 04 Gru 2006
tony d
Zagubiony na Forum
Zagubiony na Forum

 
Dołączył: 06 Lip 2006
Posty: 841
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WILAMOWICE


http://allegro.pl/item145926652_tuningowy_wal_jawka_ogar_200_super_moc_bcm.html


gdyby miał wypełnione czyms lekkim i bardzo odpornym na ciepło te dziurki i gdyby miał wzmocniony korbowód to tak bo im lzejszy wał to tym wiecej obrotów dlatego w sportowych autach sie toczy wały mój kuzyn w maluchu stoczył wał to wydawało sie ze tłok wyleci przez głowice tylko to strasznie niszczy zywotnosc silnika


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 17:49, 04 Gru 2006
jaro122
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 11 Lis 2006
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: śląsk-tychy-czułów


tak to wał tuningowy, może go kupię, kto wie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:20, 04 Gru 2006
suamerk
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 22 Cze 2006
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WARSZAWA


ja widizalem taki wał w książce dla warszatów do naprawy jawki, ale czy jest tuningowany to nie wiem


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 21:36, 04 Sty 2007
mateuszkal
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 02 Sty 2007
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna


tak to na pewno wał tuningowy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 12:24, 05 Sty 2007
welzi
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 520
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Janowiec


korbowód powinien być lekki, to zwiększa moc, ale musi być ładnie wygładzony


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 10:17, 06 Sty 2007
karol282
HRC
HRC

 
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Swarzędz (koło Poznania)
Płeć: Mężczyzna


jak chcesz mieć ładnie wygładzony musisz mieć wolną sobote różne rodzaje papieru ściernego i paste polerską oraz dobre chęci Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:04, 16 Sty 2007
szalla89
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice


Jak chcesz miec wał tuningowy to zanies go do kogos albo jakiegos zakładu kto ma maszyny do obrubki metali i ze szlifujgo z obu stron o jakies 2mm z kazdej .
Da ci to leopsze wkrecanie na obroty . U mnie dzieki tej operacji zwiekszyła sie szybkośc o jakies 5 km/h .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:50, 16 Sty 2007
ogar2007
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 3202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk)


to sie nazywa cieniowanie korbowodu
a tak na oko to wiesz,korbowód może zaraz nie mogę.....


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 9:38, 19 Sty 2007
karol282
HRC
HRC

 
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Swarzędz (koło Poznania)
Płeć: Mężczyzna


Da Ci lepsze obroty a na wyższych obrotach sie silnik rozkręci i rozpier** w środku <lol2> szalla89 taki pomysł to na wyścigi do gokartów że po jednym wyścigu w silniku kapitalka Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 23:36, 19 Sty 2007
szalla89
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice


ta to ciekawe bo u mnie to jakos działa taki wał i nic sie niedzieje z silnikiem na gorsze !!!! Wał zeszlifowany mam juz od wakacji i nie ma zadnych problemów z silnikiem !!!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:00, 28 Sty 2007
seger
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Świdnik - ojczyzna WSK :)


korbowód sie poleruje oraz odchodzu i nie wolno wiercic dziur w wale korbowym. nie wiem co za idiota wpadł na taki pomysł.... żal mi ludzi. wiercąc dziure zmieniasz : wyważenie wału oraz powiekszasz pojemność szkodliwą skrzyni korbowej czyli obniżasz sprezanie pod tłokiem a to ma znaczenie w tunigowanym silniku dwusuwowym.
jeżeli chcecie wiercicjuztak dziury i zmniejszać wage wału to proponuję stoczyć przeciw wage ale wypełnic skrzynie korbową blacha i ja wypolerowac. ( blacha musi być przykręcona) poza tym dziury te wasze w wale należy wypelnic balsą impregnowana lub drewnem lipowym i również zabezpieczyc w celu zabezpieczenia. reszte moge napisać na gg:4955092 Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:02, 28 Sty 2007
orient
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa


seger napisał:
zabezpieczyc w celu zabezpieczenia


nie moglem sie powstrzymac przed OT (:


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:33, 29 Sty 2007
mateuszkal
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 02 Sty 2007
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna


te dziury moim zdaniem to były zrobione fabrycznie,tak specialnie przez to wał staje się lżejszy a z tym sprężaniem to nie całkiem tak jak piszesz. pytałem się taty on jest mechanikiem od 17 lat tuninguje skutery to coś o tym wie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 15:28, 01 Lut 2007
seger
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Świdnik - ojczyzna WSK :)


to jak jest ?? wypełnienie skrzyni korbowej powoduje zwiększenie sprężania pod tłokiem czyli zwiększa prędkosc przepływu mieszanki ze skrzyni korbowej do cylindra . jeszcze cosbo chyba sie nie rozumiemy. dziury sie zaślepia w celu polepszenia napełniania cylindra Smile bo jeżeli jest zbyt duza pojemnośc skrzyni korbowej silnik chla wiecej zupy czyli benzyny a nie daje to wzrostu mocy a nawet ja osłabia Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
wał tuning
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 2  
Idź do strony 1, 2  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin