Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny » 3 kanały płuczące
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
3 kanały płuczące
PostWysłany: Sob 2:09, 14 Lut 2009
suamerk
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 22 Cze 2006
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WARSZAWA


[link widoczny dla zalogowanych]


chcę przerobić cylek jawki w którym dorobię dodatkowy kanał płuczący. coś na wzór tego cylindra który jest w tym silniku simka mam pytanie odnośnie wysokości i wielkości okien??


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez suamerk dnia Sob 2:14, 14 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 8:44, 14 Lut 2009
buniek92
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lidzbark Welski


Pewnie zależy Ci, żeby to jechało ładnie na wysokich. Można zrobić okno wydechowe na 26mm od górnej krawędzi tulei (176*), zaś okna przelotowe... No nie wiem właśnie tutaj, będzie membrana, więc ona pomoże z niskich obrotów, można by zaszaleć z płukami na 34.5mm (125*), ale nie wolno zapominać, że to skrzynka 3-biegowa. Hm, myślę okna przelotowe podnieść na te 35.5mm. Będzie wtedy jakieś 121-122*. Okno wydechowe to tak: górna krawędź tak by pierścień ww okno nie wchodził + 1mm marginesu, dolną najniżej jak się da chyba, dolot musi być tutaj otwarty przez 360*. Szerokości:
-wydech zależnie od tłoka, najszerszy jaki się da (0.65D)
-przeloty, jakoś w granicach rozsądku, żeby wykonalne to wszystko było; wg mnie dla Jawki najlepsze są dwa maksymalnie szerokie przeloty w seryjnych miejscach, a piąty - trzeba popatrzeć ile jest miejsca i jak te wszystkie wymiary się mają do siebie, żeby zamek miał swoje miejsce;
dolot szerokości seryjnej albo troszkę skorygowany do osi symetrii.
Jak ma ktoś jakieś zastrzeżenia co do tego, co napisałem, to proszę mówić, razem ustalimy wymiary.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 13:58, 14 Lut 2009
Szymon
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 504
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna


Dając wydech na 26 mm, można zapomnieć o wbiciu 3. biegu nawet przy małym wietrze, musiałby cały czas kręcić na 2. biegu do maksa. Przydałoby się wtedy planowanie głowicy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 14:09, 14 Lut 2009
Garry1
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 12 Wrz 2007
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Konin


jak jest kompresja to nie ma problemu żeby jechał Wink wiem bo miałem tak wydech


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 15:32, 14 Lut 2009
buniek92
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lidzbark Welski


Szymon napisał:
Dając wydech na 26 mm, można zapomnieć o wbiciu 3. biegu nawet przy małym wietrze, musiałby cały czas kręcić na 2. biegu do maksa. Przydałoby się wtedy planowanie głowicy.

Mówisz o silniku z membraną?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 18:58, 14 Lut 2009
suamerk
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 22 Cze 2006
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WARSZAWA


membrana bedzie. cylek ma wygladac tak jak ten simsonowy to znaczy chce dorobić jeszcze jeden cały kanał oddzielny tak jak tutaj w jawce [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
jeżeli chodzi o okna to wole zrobić 3 większe porządnie zasilane niż 4 z czego dwa są zasilane minikanałami podłączonymi do standardowych kanałów płuczących. chyba że lepiej zrobić dużo małych okien?? tak czy inaczej ma być membrana i liczony wydech. generalnie chodzi o podrasowanie silnika ale nie na jednorazową jazdę tylko do dłuższej exploatacji


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez suamerk dnia Sob 19:06, 14 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 14:48, 15 Lut 2009
Garry1
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 12 Wrz 2007
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Konin


jak chcesz pojeździć to nie zapomnij o dodatkowym ożebrowaniu...poza tym wszystko powinno latać


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 16:13, 15 Lut 2009
buniek92
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lidzbark Welski


Suamerk już o ożebrowaniu myślał, ja jedynie poprę słowa Garrego. Tylko jak spawać ożebrowanie, to bez tulei w środku. Kolega kiedyś mi mówił, że coś tam może się stać.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 18:42, 15 Lut 2009
suamerk
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 22 Cze 2006
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WARSZAWA


ożebrowanie i glowica w kształcie słoneczka są w planach!!!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
3 kanały płuczące
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin