Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne » jawa 350 ts ciagłe problemy Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Sob 19:04, 19 Sty 2008
ogar2007
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 3202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk)


siema wam,jednak mam troche czasu i grzebałem przy swojej jawie
otórz wyrególowałem wszystko na perfekt,pali z kopa
ale jak zapale to od razu 6 tys obr,chyba łapie lewe powietrze,rególacja skłądam miesznaki nic nie daje,iglica na najbogatsza mieszanke,tłumiki wyczyszczone i załozone

lecz gdy składałem to uszczelka pod dekielkiem komory pływakowej pekła i gdzies 1 cm nie ma,czy przez taka szparke moze byc az tak wielki skok obrotów

bo gdy zatkam palcami wlot powietrza(gdzie filtr) to zalewa ale nie spada prawie nigdy ponizej 2-3 tys obr


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 19:13, 19 Sty 2008
Hitler789
Złota Ranga
Złota Ranga

 
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5


hmm a spróbuj dać przepustnice niżej na śrubce i uszczelnij między gaźnikiem a cylindrem i sprawdz czy niema nieszczelności miedzy głowicą a cylindrem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 23:57, 19 Sty 2008
ogar2007
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 3202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk)


przepustnica jest maxymalnie nisko
wszystko uszczelnione,nie wiem co to moze byc,moze przez ta uszczleke??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 1:01, 20 Sty 2008
gniewny
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 2718
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Unin na Wyspie Wolin


Wyklep jakąś albo daj silikon. Możesz też wziąć jakiś sprey i psikać w miejsca gdzie podjrzewasz, ze bierze "lewe" powietrze jeśli usłyszysz zmianę w pracy silnika to onzacza, że stamtąd silnik je bierze.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez gniewny dnia Nie 1:03, 20 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 12:42, 20 Sty 2008
ogar2007
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 3202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk)


chyba znalazłem,uszczelniłem gaznik na hermetyk i dalej nic,wydaje mi sie ze bardzo ciagnie przez kruciec,na łaczeniu z cylindrami,jak posmarowałem troche hermetykiem to jakby lepiej juz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 13:56, 20 Sty 2008
mateusz1991
Zagubiony na Forum
Zagubiony na Forum

 
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 789
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chotyniec City:)!!
Płeć: Mężczyzna


Lepiej sprężone powietrze niż spray... najlepiej robierz to, daj konkretne uszczelki i hermetic i służ tak jak trzeba i dobrze przykręć.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 19:43, 22 Sty 2008
ogar2007
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 3202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk)


zrobiłem jawe juz
ale mam kolejny problem,jak ciepła to pali od kopa,jak zimna to trzeba na pych bo nie zapali inaczej,co to moze byc??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:32, 22 Sty 2008
puzon89
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piotrków Tryb.


Moim zdaniem zbyt uboga mieszanka P-P.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:09, 22 Sty 2008
kuki100
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 04 Lip 2007
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Cieszyn


też tak myślę ja tak miałem z jawce wyregulowałem gaźnik i pali z pierwszego zawsze


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 23:05, 22 Sty 2008
ogar2007
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 3202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk)


iglica na najbogatsza jest,srubka według ksiazki 2,5 raza wykrecona


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 14:40, 23 Sty 2008
luk2583
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 28 Lut 2007
Posty: 286
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Gliwic


Moze to glupi pomysl ale wedlug mnie to masz cos ze swiecami jak sie nagrzeja to odpalaja jak zimne iskra jest mala i nie odpali sprawdz swiece Wink bo jak odpala na cieplym to nie wina gaznika Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 18:30, 23 Sty 2008
puzon89
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piotrków Tryb.


luk2583 napisał:
...bo jak odpala na cieplym to nie wina gaznika Wink


I tu się możesz mylić, przecież motor jak jest zimny to potrzebuje wiecej paliwa niż jak ciepły a pozatym jak by to była wina świecy to miał by problem z odpaleniem na zimnym i na ciepłym Wink

Jaką masz świece jak próbujesz odpalic na zimnym Question (mokra, wilgotna czy sucha)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez puzon89 dnia Śro 18:31, 23 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:45, 23 Sty 2008
ogar2007
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 3202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk)


dzis próbowałem jeszcze z gaznikiem, ustawiłem na sredni rowek,2,5 razy wykrecona sruba od składu
teraz wogóle nie chce palic,zmieniłem swiece i dalej nic(identyczne iskry 100 na obu garnkach)
regolowałem zapłon eksperymentalnie,teraz chdzi idealnie na prawy gar,na lewy nie,ale od 3 tys obr do góry juz jest ok,pali na oba,kondensatory,styki nowe


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 0:13, 24 Sty 2008
mefisto
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 13 Sie 2007
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna


A może wykręć ja 3 razy ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 0:29, 24 Sty 2008
ogar2007
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 3202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk)


prubowałem rególowac ja ale prawie nic to nie daje,troche moze,ale najlepiej na 2,5 chodzi to zostawiłem,spróbuje jeszcze raz zapłon ustawiac,moze to cos da
jak macie to podajcie dobry opis z danymi ustawienia zapłonu,ba ja mam jakis stary,od cz a to sie ruzni


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
jawa 350 ts ciagłe problemy
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 2 z 3  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin