|
Wysłany: Sob 12:29, 02 Gru 2006 |
|
|
| maciek-konik |
| Mega Gaduła |

|
| |
| Dołączył: 23 Sie 2006 |
| Posty: 549 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| jesli tak to prawdopodobnie sie cylek porysował i musisz zrobić szlif (o ile to mozliwe, bo mógł sie za głęboko porysowac) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| |
|
 |
Wysłany: Sob 16:33, 02 Gru 2006 |
|
|
| jaro122 |
| Rozmowny |

|
| |
| Dołączył: 11 Lis 2006 |
| Posty: 162 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
| Skąd: śląsk-tychy-czułów |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
simmeringi dobrze załorzyłem, a co do cylka i tłoka, to na cylku są duę rysy, a tłok nowy kupiłem rano, i nawed jest mocnieszczy na porysowanym cylku niż wcześniej.
A i jeszcze jedno jak długo trzeba docierać tłok? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 16:48, 02 Gru 2006 |
|
|
| wojac3 |
| Gaduła |

|
| |
| Dołączył: 07 Maj 2006 |
| Posty: 396 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
| Skąd: Białystok |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Jak masz porysowany cylinder to zrób szlif, albo kup nowy  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 17:54, 02 Gru 2006 |
|
|
| radziowdz |
| Zaawansowany |

|
| |
| Dołączył: 14 Kwi 2006 |
| Posty: 141 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
| Skąd: cHyLiCe |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| tłok trzeba docierać 500km, A cylinder 1000. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 18:20, 02 Gru 2006 |
|
|
| wojac3 |
| Gaduła |

|
| |
| Dołączył: 07 Maj 2006 |
| Posty: 396 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
| Skąd: Białystok |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Tłok 500km
Ja tam docierałem niecałe 300km cylinder i tłok |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 18:26, 02 Gru 2006 |
|
|
| suamerk |
| Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
| |
| Dołączył: 22 Cze 2006 |
| Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
| Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| zle tłok zalozyles pewnie i o dlatego strzałką w dół w stronę wydechu a nie w strone gaznika!!!! musisz kupic nowy tłok!!! i sprawdz cylek!!! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 20:09, 02 Gru 2006 |
|
|
| maciek-konik |
| Mega Gaduła |

|
| |
| Dołączył: 23 Sie 2006 |
| Posty: 549 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| jaro122 napisał: | simmeringi dobrze załorzyłem, a co do cylka i tłoka, to na cylku są duę rysy, a tłok nowy kupiłem rano, i nawed jest mocnieszczy na porysowanym cylku niż wcześniej.
A i jeszcze jedno jak długo trzeba docierać tłok? |
Jeśli uwarzasz że na porysowanym cylku lepiej ci chodzi to oznacza że jesteś jeszcze na poziomie muminków i teletubisiów. To jest fizycznie niemożliwe. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 22:11, 02 Gru 2006 |
|
|
| wojtas91 |
| Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
| |
| Dołączył: 22 Lut 2006 |
| Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
| Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Jaro Nie rób szkód dla silnika, bo niedługo Ci ta moc może znowu zmaleć! Daj do szlifa cylinder, kup nowy tłok i pierścienie i docieraj. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 22:38, 02 Gru 2006 |
|
|
| maciek-konik |
| Mega Gaduła |

|
| |
| Dołączył: 23 Sie 2006 |
| Posty: 549 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 0:50, 03 Gru 2006 |
|
|
| ogar2007 |
| Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
| |
| Dołączył: 12 Kwi 2006 |
| Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
| Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
popieram kolegów,przecież to logiczne że sprężanie maleje przez rysy przez które ucieka powetrze
wpakuj troche kasy ale nie pożałujesz |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 9:12, 03 Gru 2006 |
|
|
| jaro122 |
| Rozmowny |

|
| |
| Dołączył: 11 Lis 2006 |
| Posty: 162 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
| Skąd: śląsk-tychy-czułów |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
jak mi dobrze chodzi na takim cylku to po mam szlifować ??
nawed jakbym chciał to w tychach nigdzie nie robią szlifów,
a tłok i pierścienie mam nowe,
i teraz fajnie pali od kopa, to po co mam kombinować? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 10:20, 03 Gru 2006 |
|
|
| wojac3 |
| Gaduła |

|
| |
| Dołączył: 07 Maj 2006 |
| Posty: 396 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
| Skąd: Białystok |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 10:29, 03 Gru 2006 |
|
|
| maciek-konik |
| Mega Gaduła |

|
| |
| Dołączył: 23 Sie 2006 |
| Posty: 549 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| jaro122 napisał: | jak mi dobrze chodzi na takim cylku to po mam szlifować ??
nawed jakbym chciał to w tychach nigdzie nie robią szlifów,
a tłok i pierścienie mam nowe,
i teraz fajnie pali od kopa, to po co mam kombinować? |
POali od kopa nawet na nieźle zjechanym cylku, to zalezy od ustawienia zapłonu głównie. Ale nie masz pojęcia jak by to wpłyneło na szybkośc, moc, przyśpieszenie. Masakra. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 10:35, 03 Gru 2006 |
|
|
| gniewny |
| Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
| |
| Dołączył: 17 Mar 2006 |
| Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
| Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Właśnie przejedź się swoją Jawką i Jawką z dobrym cylkiem to tamta to będzie rakieta  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 10:54, 03 Gru 2006 |
|
|
| jaro122 |
| Rozmowny |

|
| |
| Dołączył: 11 Lis 2006 |
| Posty: 162 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
| Skąd: śląsk-tychy-czułów |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| no niewiem, ale na 2 to se jeżdze spokojnie 40 czasami 50, na trójce narazie nie jeżdze, bo docieram. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|