Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne » ZAPALAM A MOTOR GAŚNIE Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Pią 16:45, 12 Paź 2007
puzon89
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piotrków Tryb.


Prędkość napełniania komory nie ma tu nic do rzeczy bo to od ilości paliwa w komorze zalerzy kiedy dopływ zostanie odcięty i jak bogata będzie mieszanka paliwa z powietrzem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 16:49, 12 Paź 2007
mateusz1991
Zagubiony na Forum
Zagubiony na Forum

 
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 789
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chotyniec City:)!!
Płeć: Mężczyzna


moze i tak,zle popatrz to zalezy od spalania paliwa, i szybkosci napełniania paliwa w komorze, jesli dasz wyżej blaszke to paliwo wolniej bedzie dopływac, a jesli motor pali wiecej paliwa niz wpada do komory pływakowej to brakuje mu paliwa i gasnie. a jesli dasz blaszke wyżej to paliwo do komory bedzie wpadac szybciej i jesli bedzie górny poziom to sie zamknie zaworek.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 16:56, 12 Paź 2007
puzon89
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piotrków Tryb.


Ale takie spalanie jest nie możliwe bo jak by tak było to by nie wymyślili tego zaworka do regulacji mieszanki tylko by dali coś o większej przepustowości. Wkońcu chyba inżynierowie to obliczyli.Nie wiem jak u ciebie jest z tym zaworkiem ale kiedy ja odkręce pokrywę komory i kranik to z zaworka leci mi dość durza struga paliwa i w życiu by moto tyle paliwa nie przepaliło.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 17:10, 12 Paź 2007
mateusz1991
Zagubiony na Forum
Zagubiony na Forum

 
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 789
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chotyniec City:)!!
Płeć: Mężczyzna


chodzi o to że, jesli dasz bardzo wysoko blaszke to zaworek jest bardzo malo otwarty i paliwo powoli leci, a jesli powoli leci to moze nie nadążyc z dostarczaniem mieszanki do komory, a moze nie dostarczac w momencie gdzy np. jedziemy szybko np.3 bo wtedy pali wiecej .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 17:14, 12 Paź 2007
puzon89
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piotrków Tryb.


No dobrze idąc twoim tokiem myślenia to przecież z komory paliwa ubywa i pływak opada niżej więc zaworek otwiera się bardziej i dostarcza więcej paliwa czyli to co ubędzie to bedzie dolane gdy pływak się opuści.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 17:18, 12 Paź 2007
mateusz1991
Zagubiony na Forum
Zagubiony na Forum

 
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 789
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chotyniec City:)!!
Płeć: Mężczyzna


no własnie, a moim sposobem ja ty dasz blaszke wyżej to zaworek sie nie otworzy maksywalnie bo blaszka bedzie blokowac go.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 17:25, 12 Paź 2007
puzon89
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piotrków Tryb.


No tak ale w komorze będzie więcej paliwa i mieszanka morze być zbyt bogata i właśnie po to jest ta blaszka że jak jej końcówkę odegniesz bardziej do dołu to wtedy naleje się mniej paliwa do komory bo pływak poprzez blaszkę odetnie jego dopływ tak jak by była pełna komora paliwa.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 17:27, 12 Paź 2007
mateusz1991
Zagubiony na Forum
Zagubiony na Forum

 
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 789
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chotyniec City:)!!
Płeć: Mężczyzna


zbyt bogata moze byc, po to jest blaszka ze regulujemy ja mieszanke ze nie byla za bogata,i tak jak mowisz zamyka ona dopływ.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 19:39, 21 Lis 2007
damiano341
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 16 Lis 2007
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5


mieszanka ma byc 1;30 LOLKI Smile) MAM KSIAZKE JESZCZE NORMALNIE ORGINALNA DO JAWY ALE JA MAM INNY PROBLEM ;/ TROSZKE GORSZY KULECZKO NA BOISKU LANCUCH SPADA WKERECA SPRZODU NA 2 ZABKI LANCUCH ZAKLADAM JAWA PALI PO JAKIES 10 SEK JAK BY WAL ZABLOKOWALO KOPNE I DALEJ PALI I TAK W ROZZNYCH ODSPEPACH CZASU CO JEST ?? PUL SILNIKA ROZPOLOWIONE I PRZYCZYNY NIE MA BIEGI SA LUZOW NA WALE NIE MAM PIERSCIENIE CALE MIALEM NIE MA RYS NA CYLINDRZE TO JA JUSZ NIE WIEM ;/


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 19:46, 21 Lis 2007
mandos
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5


1. Dyskutują o mieszance paliwowo powietrznej , a nie benzyny i oleju. Paliwowo powietrzna powinna być teoretycznie ok. 14,7:1.
2. Sprawdź czy nie gubi iskry, czy przewody nie są luźne.
3. Nie pisz postów dużymi literami!!!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:14, 21 Lis 2007
gniewny
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 2718
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Unin na Wyspie Wolin


damiano341 napisał:
mieszanka ma byc 1;30 LOLKI Smile)


Jak nie rozróżniasz mieszanki paliwowo-powietrznej od mieszanki paliwa z olejem to Ty się lepiej nie wypowiadaj i nazywaj innych "lolkami" bo następnym razem to się źle skończy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:25, 22 Lis 2007
Jawek 50
Zagubiony na Forum
Zagubiony na Forum

 
Dołączył: 15 Kwi 2007
Posty: 785
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Poddębice
Płeć: Mężczyzna


proszę ciebie kolego to jest wina zapchanych dysz mam zupełnie to samo jak jest na wolnych i dodam jej do pełna i jest tylko prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.........
i tyle natomiast wyczyściłem dysze i jest ok
moja rada wyczyśc dysze i kup filterek paliwa


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
ZAPALAM A MOTOR GAŚNIE
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 3 z 3  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin