Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne » WIELKI PROBLEM :( :( :( Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
WIELKI PROBLEM :( :( :(
PostWysłany: Nie 23:05, 16 Wrz 2007
Jawek 50
Zagubiony na Forum
Zagubiony na Forum

 
Dołączył: 15 Kwi 2007
Posty: 785
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Poddębice
Płeć: Mężczyzna


A więc ostatnimi czasy często lubię poszarżować moim motorkiem i dzisiaj jadąc do sklepu po PEPSI robię tak:
1 Full gaz
2 Full gaz
3 Full gaz
Patrze na licznik a tu licznik się zamknął Shocked i tak ciągle jeździłem na full gazie. W końcu ją gasze wracam ze sklepu i ni ch**a nie zapala a tak ciężko szło że ja pieprze. W końcu odpaliła i tak czuje że cięzko jej to dodałem gazu i nagle usłyszałem straszne (niewiem jak ten dźwięk nazwać) dzwonienie, łupanie i stuki puki w cylku Evil or Very Mad . Ruszam więc spowrotem do domu a ona tak muli się i w ogule na 2 ciężko jej się było wkręcić.
Ja podejrzewam takie przyczyny:
1. Na 78% pęknięcie pierścieni
2. Na 14% zatarcie silnika
3. Na 8% przesunięcie zapłonu

POMÓŻCIE HELP HELP HELP HELP Exclamation Exclamation Exclamation


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 23:26, 16 Wrz 2007
mateusz001
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Puławy


no to najlepiej sprawdzic to co podejrzewasz a nie odrazu zakladasz temat. Mysle ze sie zatar lub wypadl seger i reszte to juz sie domyslasz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 11:09, 17 Wrz 2007
jaro122
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 11 Lis 2006
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: śląsk-tychy-czułów


ja mysle ze pękł pierscien, bo kiedys miałem to samo


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 13:17, 17 Wrz 2007
mateusz001
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Puławy


jak np. pekl piersien a ty jezdziles no to moga byc niezle szkody Hrm jak jezdziles na peknietym pierscieniu to cylidnder do szlifu. Najlepszym sposobem jest odkrecic 4 srobki na glowicy, zdjac cylinder i wszystko bedziesz wiedzial Mr. Green


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 15:36, 17 Wrz 2007
puzon89
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piotrków Tryb.


Tak jak mateusz001 napisał zdejmi cylka i dowiesz się co w trawie piszczy Laughing
A tak na poważnie to też mi się wydaje że to wina pękniętego pierścienia.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 16:20, 17 Wrz 2007
Jawek 50
Zagubiony na Forum
Zagubiony na Forum

 
Dołączył: 15 Kwi 2007
Posty: 785
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Poddębice
Płeć: Mężczyzna


A więc zdjąłem głowice i cylinder a tu : Pierścionki są ok ale tłok jest taki podziurkowany głowica też więc oglądam i patrze w głowicy 4 szpilki z wału :O.
Więc wiadomo co się stało (rozsypał się wał) i w związku z tym odchodzę kawałek od tematu i pytam się was: ILE MOŻE KOSZTOWAĆ REGENERACJA WAŁU ???


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:10, 17 Wrz 2007
MarQ$
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 11 Kwi 2007
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: OSW


nie opłaca sie regenerowac bo zaplacisz prawie tyle co za nowy wal i jest duzo slabszy wal po regeneracjii


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:25, 17 Wrz 2007
Jawek 50
Zagubiony na Forum
Zagubiony na Forum

 
Dołączył: 15 Kwi 2007
Posty: 785
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Poddębice
Płeć: Mężczyzna


Szkoda a mam orginalny czeski wał. 150 zł pójdzie się j***ć Sad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 10:53, 18 Wrz 2007
gniewny
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 2718
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Unin na Wyspie Wolin


MarQ$ napisał:
nie opłaca sie regenerowac bo zaplacisz prawie tyle co za nowy wal i jest duzo slabszy wal po regeneracjii


Zależy jak została przeprowadzona regeneracja - jak profesjonalnie to będzie trwały jak orginał, jak w przydomowym garażu, bez specjalistycznego sprzętu to nie dość, że sam szybko padnie to jeszcze wpłynie na szybsze zużycie innych cześci (tłoka, cylindra).
Rozumiem, że w Twoim wale padło łożysko w stopie korbowodu ale sam korbowód jest OK ? Jak tak to wymiana samego łożyska, centorwania i wyważania nie powinna kosztować jak nowy wał.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 17:08, 18 Wrz 2007
Jawek 50
Zagubiony na Forum
Zagubiony na Forum

 
Dołączył: 15 Kwi 2007
Posty: 785
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Poddębice
Płeć: Mężczyzna


wiem tylko że pourywały się szpilki tam gdzie trzyma się korbowód więc chyba chodzi i łożysko nieznam sie super na tym


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:50, 18 Wrz 2007
pawlak200192
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 608
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5


pisz do mnie na gg mam wał na sprzedaz stan bdb.

co do usterk to wydaje mi sie ze to wina tego ze nie dałes silnikowi chłonąc i odrazu go zgasiłes


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:57, 18 Wrz 2007
gniewny
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 2718
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Unin na Wyspie Wolin


To nie silnik turbodoładowany (szczególnie diesel) gdzie należy po ostrzejszej jeździe schłodzić turbinę.
Moim zdaniem doprowadziło do tego albo słabe smarowanie (w jakim stosunku dawałeś mieszankę i jaki olej do niej ?) albo zbyt duze obciążenie przez co nastąpiło zmęczenie materiału.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 12:24, 19 Wrz 2007
Kris_Kros
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Północna Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna


Regeneracja wału w moim mieście kosz 110 zeta, nowy w sklepie 120 zeta. Kiedy pytałem o regeneracje powiedział mi, że nie ma korbowodów do Jawki na razie i żebym lepiej kupił w sklepie,


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 18:36, 19 Wrz 2007
Jawek 50
Zagubiony na Forum
Zagubiony na Forum

 
Dołączył: 15 Kwi 2007
Posty: 785
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Poddębice
Płeć: Mężczyzna


na 1 litr benzyny 33 ml oleju.
Jechałem sobie nią wtedy tak 10 min i wkońcu sama zgasła i podczas zapalania ciężko się kręciło ale zapaliła.
Więc bardziej się opłaca kupić nowy wał, niż regenerować stary??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 20:11, 19 Wrz 2007
puzon89
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piotrków Tryb.


To zależy ile u ciebie kosztuje regeneracja bo jeśli coś kolo 100 to po co wydawać te 150 i marnować kase jak możne sobie kupić za te 50 zeta paliwo albo coś innego. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
WIELKI PROBLEM :( :( :(
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 2  
Idź do strony 1, 2  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin