Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne » Strzela i jest mułowata...
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Strzela i jest mułowata...
PostWysłany: Sob 19:03, 19 Maj 2007
Luke16
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: woj. łódzkie


Tak jak w temacie, jawencja strzela z gaźnika i nie chce się zbierać. Najgorzej jest z trójką. Paliwo wszytko jest... Było dobrze a teraz znów takie jaja...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 19:49, 19 Maj 2007
jawkowiec:)))
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrowy:)


ustaw zapłon


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 12:27, 20 Maj 2007
Luke16
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: woj. łódzkie


Ale świeca jest ładnie okopcona...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 12:46, 20 Maj 2007
Hitler789
Złota Ranga
Złota Ranga

 
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5


a moze mało paliwka dostaje


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 13:54, 20 Maj 2007
Durex
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 20 Wrz 2006
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5


ja tez tak miałem kilka dni temu. wymienilem swiece na inną to chodził juz dobrze.moja swieca tez była ladna.ale jak zmienilem to smigal juz dobrze


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 14:42, 20 Maj 2007
Luke16
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: woj. łódzkie


świec to już z trzy wymieniłem ale na 90% jest to zapłon bo jak przekręciłem w prawo to strzela jeszcze bardziej teraz ide go przekręcić w w lewo


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 14:57, 20 Maj 2007
Adamo
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Słupsk


W jawce iskrownik jest tak zrobiony że zaczynasz ustawiać tak(sposób na tzw. chłopski rozum:

Przekrecasz iskrownik na maxa w lewo aż do oporu i cofasz w prawo 1-1,5cm jeśli krzywkę masz ustawioną tak jak trzeba i nie masz wyrobionego kołnierza wirnika (jak jest wyrobiony lub pęknięty to może się zam zapłon przestawiać ) to powinna chodzić w miarę dobrze, jak by się grzała zbyt mocno czy była troszkę słaba to można obrócić jeszcze z 0,5cm w prawo.Oczywiście sposób nie jest zbyt dokładny, ale w 99% skuteczny np. gdy się ci w trasie poluzuje iskrownik a nie masz czym sprawdzic dokladnie wyprzedzenia zapłonu.Ja w swojej jawce zawsze ustawiałem na oko (ew. przerwę szczelinomierzem) i pali od 1 strzała nawet jak jest zimna albo długo stała.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:46, 20 Maj 2007
Luke16
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: woj. łódzkie


Adamo wielkie dzięki. Ustawiłem tak jak napisałeś i jest super!!! A propos zapłonu i przerwy na przerywaczu nie ustawiałem już z 3 lata...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 23:37, 20 Maj 2007
Adamo
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Słupsk


Proszę Cię bardzo, w końcu lata praktyki przy "motórach" Very Happy Silnik jawki znam jak własną chałupę, także polecam się na przyszłość.

pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 8:18, 21 Maj 2007
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


hej adamo cały iskrownik w lewo przekręcić tak? bo u mnie coś ciężko idzie będę musiał chyba ścianki spiłować ale dokładnie nie wiem co sugerujecie?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 10:49, 21 Maj 2007
Adamo
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Słupsk


Dokładnie, może mas z za ciasno spasowany lub ma na dole jakieś zadziory, iskrownik powinno się dać przekręcić całkiem w lewo , aż jedna z cewek oprze się swoim karkasem (swoją obudową) o krawędź karteru dalej się nie da przesunąć później tak jak pisałem 1-1,5cm cofnąć w prawo, potem ew. dokładnie doregulować przesuwając o parę mm w prawo czy w lewo


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 14:51, 21 Maj 2007
gniewny
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 2718
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Unin na Wyspie Wolin


Mogę ten sposób regulacji zapłonu dodać do tematu o regulacji zapłonu w dziale "Problemy rozwiązane" (oczywiście zaznaczę, że jestes autorem) ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 15:37, 21 Maj 2007
Adamo
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Słupsk


Umieszczaj co zechcesz, jak sie komuś przyda to super Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 16:41, 21 Maj 2007
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


mi się najprawdopodobniej przyda bo nigdy nie ustawiałem zapłonu w swojej jawce nawet po remoncie silnika,ale jeździ jak trzeba


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Strzela i jest mułowata...
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin